| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 21 日 星期二  |
| 2006-11-21 |
分類: 未分類 |
今日落好大雨呀!!!
仲有行雷添呀!!!
我細細個果時就好驚既
而家應該就冇咁驚啦!!!
不過都有少少既!
好彩今日行雷都唔係好大聲!
冇嚇親我!!!= ="
今日派成績表
唉~差左-3333-"
俾呀爸罵我!!!!
成績:
中:56/100
英:63/100
數:65/100
中史:52/100
I.H:75/100
I.S:67/100
平圴分:63/100
班名次:10/42
全級:50/212
|
2006 年 11 月 20 日 星期一  |
| 有時msn都幾可怕 |
分類: 未分類 |
嘩~
今日msn先恐怖
第三次世界大戰
我怕佢嬲!!!!
D內容實在太恐怖啦!!!
好粗呀!!!
3打1
好唔FAIR!!!
聽日佢要我留低陪佢
聽日又留低陪他嗎? |
2006 年 11 月 19 日 星期日  |
| 2006-11-19 |
分類: 未分類 |
今日
好悶
補習
想死
完左
睇戲
好睇
"情迷索瑪莉"
哈哈
有少少無聊
ending唔錯
之後
打機
沖涼
做功課
食飯
睇電視
玩msn
咁就一日
真係"有"意義
THE END"
**好想打死佢!!!!**
**聽日你就死俾我睇!!!!**
**但係我知我聽日會死緊!!!!** |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 52 | »
|