| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 2 日 星期二  |
| 冇主題 |
分類: 未分類 |
今日11點俾人叫醒
玩電腦
2點到4點補習
又玩電腦
OH MY GOD
原來聽日考E既COMP
唔係GRAMMA呀
-3333333-"
仲搞到我成日都溫添
早知就唔溫啦!!!
溫左一陣習
聽日考中ORAL
好憎
聽日唔想番學呀
睇完余個BLOG
都覺得EX-1B果時係好好玩
而家都好玩既
各有各好啦~
點會咁易就忘記呢???
|
2007 年 1 月 1 日 星期一  |
| HaPpY NeW yEaR |
分類: 未分類 |
HAPPY NEW YEAR
今日係2007年既第一日呀!!
但感覺都係同平時一樣
冇咩特別
但我認為今年既新年同上年既聖誕係最唔好既
要溫書
冇得出去玩
如果唔係我成個暑假都唔番屋企
唔番屋企訓呀!!!!
可以去邊就去邊啦
琴晚我留左係屋企倒數
同人MSN
今日都係留左係屋企
溫書.....
仲有一日可以溫
過埋聽日就要番學啦
唔想番學唔想考試
永遠都放假就好啦
**唔想再為愛情而煩**
**因我明白到"失去係好可怕__好難受"** |
2006 年 12 月 31 日 星期日  |
| 攰死啦~ |
分類: 未分類 |
琴晚1點半先訓
今日朝早5點3就要起身
訓得3個幾鐘
好眼訓呀
之後就即刻塔車
都係去番琴日果到
又係做同樣既野
去到8點幾9點就塔車去令一個地方
好多人都喊左出黎
真係好唔捨得佢呀
唔好唔記得我地呀!!!!
之後最無奈既係
要係街到換衫
搞錯
好彩
我入面有著衫
之後就去飲茶
之後去我呀婆屋企
整番D野
直到晚黑9點幾
我就自己一個番屋企LU~
**今日剪左頭髮
唉~** |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 52 | »
|