| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 21 日 星期四  |
| CHRISTMAS PARTY |
分類: 未分類 |
今日CHRISTMAS PARTY
我都係第一次番
因上年病左所以冇番
今年覺得好無聊
我又食得唔多野
唔係好想食
但好味既~
我一番去
CHLOE就俾左盒曲奇我
我地講好左
黑色果D就係"朱古力"味
白色果D就係"雲呢嗱"味
= ="跟本就唔係
但驚D人唔食
唔咁講都唔得
食完之後
估唔到盒曲奇竟然冇曬
呵呵"好野
之後我地就將我地整既過程所影既相
俾MISS YUENG睇
嚇死佢
佢O哂咀-口-''
之後我地就去玩
THX "霖"
請飲野
之後我地唱歌
"RAP版校歌"
"正"
黎伯好勁呀!!!估歌仔"
之後就上禮堂
"悶"
好眼訓
最後我都訓左一陣
訓下醒下
MINI-CHU係後面嘈住哂
妖~= ="
之後就番課室
清潔
等左好內先可以放學
-333333333-"
之後番屋企啦
2點9先開始食飯
佢3點就ON左LU~
我激死左佢
我都俾佢激死
= ="
之後我就出去食飯LU~
到而家差唔多11點先番黎
開電腦
打日記呀~
今日都幾悶下= ="
|
2006 年 12 月 20 日 星期三  |
| SPORT DAY 2 |
分類: 未分類 |
今日係運動會既第二日
冇咩特別
冇咩好玩
放學去買材料
之後就去CHLOE屋企整野食
點知整黎整去都唔得
最後都算叫成功啦
但外貌賽在太核突啦
相信聽日攞到番去
會冇人食= ="
但其實幾好味
唔錯唔錯
整既途中
NEON好好笑
係到搞GAG
余笑到訓左係地
我就蹲左係到
CHLOE都係
NEON其實都唔知我地笑咩
之後7點半後先開始番屋企
坐車
唔舒服
好似飲醉左咁
塊面曬到姐哂
同埋好眼訓
番到屋企就玩電腦
MSN
激死左佢
真的患了"相思病"麼???
冇得夠嫁喎~
等死把啦
呵呵
"決定下年玩跳遠" |
2006 年 12 月 19 日 星期二  |
| SPROT DAY |
分類: 未分類 |
今日一早起身
同人一齊行去運動場
好凍呀突然覺得
之後行到余家留下
打俾佢睇下佢行未
原來佢已走了
差唔多到運動場
就見到朱SIR
諗住上前追佢
點知原來4隻雞都係到
咁就一齊啦
之後到左果到
做啦啦隊
燈社好廢
同上年有好大分別
唉~
LUNCH!!!我地社包尾
-333333-"
冇野好講
今日成日都見到余個泉泉哥
連食飯都見到佢
= ="
真係好岩呀~
之後番去
繼續比賽
燈社唔洗包尾啦
好野
之後去余家
擺低D野
就同余同4位雞雞到圖書館去
之後我地就去買材料啦~
講左好內= ="
都仲未得
最後是但咁買左D野
就走LU~
今年既運動會冇上年咁好玩 |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 52 | »
|