今日朝早8點半起身
一向鬧鐘對我冇咩作用
個鬧鐘點鬧我都唔會醒
但今日佢一鬧我就醒左
9點坐車出去
差唔多10點半先到
之後就同我表妹行去果間唔知咩廟
但我同佢都唔識行
一開頭行斜路
斜到爆"
之後我地行到冇得再行
先至發覺原來行錯路
-333333-"行到一個地盤
我地已經見到我地要行既天橋啦~
但唔知點上去!!!
跟本行唔到
我地問路
我有種好唔安全既FEEL
我地要爬山呢~
好危險呀!!!!
好驚呀!!!
點算呀????
行左幾十級樓梯,,,"攰"
仲要跨過欄杆
好高!!!差D跨唔過
我表妹就跨唔過啦~
佢話佢好驚
或者我比佢大膽D掛
我地有D似果D賊呀~
終於行番岩啦~!!!
但仲要行好內
行多百幾級樓梯
到啦"攰死了!!!
上去既時間快則半個鐘,,,慢則9個字
但我地用左1個鐘多D
狂行錯路
之後整左唔夠半個鐘
又落番去= ="玩野呀???
之後去飲茶!!!
夜晚差唔多12點先番到屋企
我同媽咪係車上訓覺
好彩我知醒
唔係就坐個站
即刻衝落車
番去打番篇文之後睇電視
2點訓覺
**今日係我咁大個女第一次行錯路而要爬山"
好驚驚!!果時唔知點算好!!!媽咪呀!!有冇人可以救救我呀???
唔敢話俾媽咪知!!!我同我表妹都唔諗住話俾佢地知我地點上黎
驚佢地鬧我地!!呵呵!~醒目** |