carleylam
暱稱: ~十*儀 FOREVER LOVE~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-08
回憶往事"
開心"
鬼片
2007-04-27
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 68
今日人氣: 16
累積人氣: 3857
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 29 日  星期一   晴天


慘''''唉~樣衰 分類: 未分類

今日放學

去沙田wif余

謝余再次陪我去

去完之後

唔想行街

就同余番屋企

番到大埔

就番一番學校

睇onon同陪余開locker

之後謝余好多餘咁陪我行火車站果邊

我要係火車站到等我親戚

佢俾左200蚊我

呵呵~真好~

之後去趕車( K18)

但點知冇睇到個車號

就上左車

= ="

開頭以為係佢行第二條路

但點知唔係

係我上錯車

= ="

我上左K17呀~!!!

媽咪!!!!

我唔識番屋企呀!!!!

點算呀????好驚呀!

去左富善-333333-"

我一共問左3次路

先番到屋企

只係等71K都等左半個鐘了!!!

唉~本來5點番到屋企

但搞到6點先番到= ="

-33333-"今日好樣衰~



2007 年 1 月 27 日  星期六   晴天


驚驚" 分類: 未分類

今日朝早8點半起身

一向鬧鐘對我冇咩作用

個鬧鐘點鬧我都唔會醒

但今日佢一鬧我就醒左

9點坐車出去

差唔多10點半先到

之後就同我表妹行去果間唔知咩廟

但我同佢都唔識行

一開頭行斜路

斜到爆"

之後我地行到冇得再行

先至發覺原來行錯路

-333333-"行到一個地盤

我地已經見到我地要行既天橋啦~

但唔知點上去!!!

跟本行唔到

我地問路

我有種好唔安全既FEEL

我地要爬山呢~

好危險呀!!!!

好驚呀!!!

點算呀????

行左幾十級樓梯,,,"攰"

仲要跨過欄杆

好高!!!差D跨唔過

我表妹就跨唔過啦~

佢話佢好驚

或者我比佢大膽D掛

我地有D似果D賊呀~

終於行番岩啦~!!!

但仲要行好內

行多百幾級樓梯

到啦"攰死了!!!

上去既時間快則半個鐘,,,慢則9個字

但我地用左1個鐘多D

狂行錯路

之後整左唔夠半個鐘

又落番去= ="玩野呀???

之後去飲茶!!!

夜晚差唔多12點先番到屋企

我同媽咪係車上訓覺

好彩我知醒

唔係就坐個站

即刻衝落車

番去打番篇文之後睇電視

2點訓覺

**今日係我咁大個女第一次行錯路而要爬山"

好驚驚!!果時唔知點算好!!!媽咪呀!!有冇人可以救救我呀???

唔敢話俾媽咪知!!!我同我表妹都唔諗住話俾佢地知我地點上黎

驚佢地鬧我地!!呵呵!~醒目**



2007 年 1 月 26 日  星期五   晴天


笑" 分類: 未分類

今日第一日調位

坐咁前"好唔慣

其他堂都冇咩野~

但MATHS堂"

唉~唔好提啦!

對住朱SIR咁埋

我仲覺得佢樣衰!!!

好想嘔"點算?

好彩今日半個鐘姐

但仲要過多3個月呀!!!死得啦!

之後I.S上LANGUAGE ROOM

做問卷!!!無聊!

得番10分鐘到

先去I.S LAB

做EXPERIMENT

遲左好多先放LUNCH

好彩CTING要攞位

之後睇班籃

1D VS 1E

R仔好型呀!!!

打波勁!!!

好有風度呀!!!

其他就差唔多啦~~

好好笑!我見到泉同一個女仔係到搶波果時

見到泉唔小心打到個女仔塊面

好野!!!1D贏左啦!!!

今日係PROJECT DAY

我係跟朱SIR果team

搵左好內都搵唔到佢

最後係321室搵到

男仔去左第二邊搵

最後佢地去左office嗌咪

呵呵!!朱sir好樣衰呀!!

平時上堂已經聽得唔係好明佢講d咩

到而家仲唔明

唉~但今日好好笑

成日都笑

笑死了

真開心!!!

放學去左聽講座

悶得很

差點睡著了

夜晚作文600字

作死了!!!!