| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 2 日 星期五  |
| 失望" |
分類: 未分類 |
今日的我
看到我不應看的事
看見你與別的女孩在一起
令我很失望
回家路上一直受到很多的冷言冷語
感覺真的很難受
是我的誤會還是你的錯???
三個人看到的事還會有錯嗎???
你還有什麼可以解釋???
我猜不到答案
我亦不想知道
怕會是一個可怕的答案
不想面對現實
我真想我今天一早便回家了
希望事實並不是我想像中的那樣
如果結果真的是這樣的話
"對不起"這些說話不必多說了
心照便足夠了
|
2007 年 1 月 31 日 星期三  |
| CHLOE"生日快樂" |
分類: 未分類 |
CHLOE"生日快樂"呀~
今日冇MOOD打日記
係咁啦~ |
2007 年 1 月 30 日 星期二  |
| 恨" |
分類: 未分類 |
今日上堂都幾開心
Reading"
冇睇過書
係到食糖
同傾計
maths"
兩堂都係到傾計同玩!!!
但朱sir冇捉到
一次警告都冇
YEAH~
LUNCH!
去換U
I.H"
好乖咁上堂"
放學
RED CROSS例會
做了"主席"= ="我咁大頭蝦
好憎你囉!!!!
你咩態度呀???
你講曬啦!你自己唔開心唔好搵我發洩啦!
sorry大曬呀???
你仲要係 : sorry"囉"
你咁唔願意講咪唔好講囉~
好委屈呀???唔好講囉~
唔傾咪唔傾囉!!!
串咀~你串先嫁
話我串!!我憎死你呀!!!
我再也忍不了你!!! |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 52 | »
|