琴晚發左個夢
我同我d fd係主角
夢中是打機的!!!
最後緊係game over啦~
哈哈!!
今日有好有唔好!!!!
P.E"慘"
40 : SITUP 35 : PUSHUP (不錯啦!!!)
抬番果張野
抬左兩張
已很攰了
謝CTING幫我按摩
呵呵!!XDD"
跑圈 : 10個多D
最後行果一個圈行得好辛苦
唔行仲好過行
我係曹曹後面
見住佢嘔
我就係後面
吸不到氣了!!!!
從來都未試過咁樣!!!!
自己感覺氣管收得很窄很窄
好似哮喘咁!!!!
不是嘛!!!!哮喘???冇可能既~
當我愈黎愈吸唔到氣既時候
我好想暈低!!!!好頭暈!!!
想去搵MISS洗
好彩SERMEN同CHLOE係到
叫我慢慢吸氣
好似好D啦~
但一行就又吸唔到氣
謝SERMEN教我慢慢吸氣
謝CHLOE扶我
同謝佢"想"攞水俾我飲
但最後冇飲到
謝田雞支水"
之後到我幫人數啦~
一坐低
左腳抽筋
即刻企起身
之後坐番低
再謝CHLOE幫我按摩大脾呢~
再謝CHLOE同CTING一齊扶我起身
多謝你地呀!!!!
今日上MATHS
正呀!!!
今堂係最好玩既!!!
我同珠姐係咁笑,,,狂笑!!
呵呵~XDDD"
後面既人笑足一堂
放學"BAD NEWS
要調位啦~!!
-33333-"
坐老師對住果行既第一個位
唉~咩都做唔到啦!!!!
點算呀????
平時既我係衰女黎嫁嘛~
玩手機,,,食野,,,睇書,,,聽MP3(好少咁做),,,
傾計,,,玩,,,訓覺
最衰就係唔可以再同珠姐傾心事啦!!
-33333-"唔制呀~
唔制,,,唔制,,,唔制........
唔開心呀!!!哼
做咩要調位喎~
好似本來咁咪好囉~~~
|