carleylam
暱稱: ~十*儀 FOREVER LOVE~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-08
回憶往事"
開心"
鬼片
2007-04-27
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 68
今日人氣: 6
累積人氣: 3759
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 25 日  星期四   晴天


BAD NEWS" 分類: 未分類

琴晚發左個夢

我同我d fd係主角

夢中是打機的!!!

最後緊係game over啦~

哈哈!!

今日有好有唔好!!!!

P.E"慘"

40 : SITUP  35 : PUSHUP (不錯啦!!!)

抬番果張野

抬左兩張

已很攰了

謝CTING幫我按摩

呵呵!!XDD"

跑圈 : 10個多D

最後行果一個圈行得好辛苦

唔行仲好過行

我係曹曹後面

見住佢嘔

我就係後面

吸不到氣了!!!!

從來都未試過咁樣!!!!

自己感覺氣管收得很窄很窄

好似哮喘咁!!!!

不是嘛!!!!哮喘???冇可能既~

當我愈黎愈吸唔到氣既時候

我好想暈低!!!!好頭暈!!!

想去搵MISS洗

好彩SERMEN同CHLOE係到

叫我慢慢吸氣

好似好D啦~

但一行就又吸唔到氣

謝SERMEN教我慢慢吸氣

謝CHLOE扶我

同謝佢"想"攞水俾我飲

但最後冇飲到

謝田雞支水"

之後到我幫人數啦~

一坐低

左腳抽筋

即刻企起身

之後坐番低

再謝CHLOE幫我按摩大脾呢~

再謝CHLOE同CTING一齊扶我起身

多謝你地呀!!!!

今日上MATHS

正呀!!!

今堂係最好玩既!!!

我同珠姐係咁笑,,,狂笑!!

呵呵~XDDD"

後面既人笑足一堂

放學"BAD NEWS

要調位啦~!!

-33333-"

坐老師對住果行既第一個位

唉~咩都做唔到啦!!!!

點算呀????

平時既我係衰女黎嫁嘛~

玩手機,,,食野,,,睇書,,,聽MP3(好少咁做),,,

傾計,,,玩,,,訓覺

最衰就係唔可以再同珠姐傾心事啦!!

-33333-"唔制呀~

唔制,,,唔制,,,唔制........

唔開心呀!!!哼

做咩要調位喎~

好似本來咁咪好囉~~~



2007 年 1 月 24 日  星期三   晴天


班籃" 分類: 未分類

琴日冇心情打日記!!!!

就係俾我老婆激死我了!!!

今日番學打左佢~呵呵~

今日係學校食

3張台一齊

"大"排"言"席"<- ( 打錯字唔好怪我!!!我唔識打 )

今日係學校睇班籃呀!!!

lunch: *2A* vs *2E*

2E WIN   2A LOSE

放學: *2A*  vs   *2C*

2C WIN   2A LOSE

再睇多場:  *1D*  vs  *1C*

R仔好勁!!!!

呀哥也不錯呢!~

泉也差不多了~

1C那女仔玩"猴子偷桃"呢~

好狼呀!!!!!

之後又係自己一個人番屋企

好彩遇到FIONA同鄭曉琪

同佢地行左一陣之後番屋企啦~



2007 年 1 月 22 日  星期一   晴天


忙" 分類: 未分類

今日番學冇咩特別

係moko同霖冇番

黎伯好搞笑!!

有佢係到永遠都咁開心既

我終於都交左封信啦~

結果係冇結果

唉~算啦

佢地唔記得左仲好添呀!!!!

今日做功課

諗起以後既我冇得再補習

好唔開心呀

怕自己既成績會跌

唉!!!!

不過我會努力嫁!!!

我要做全家族遺一一個唔洗補習

而成績好既"小朋友"

要發奮了!!!!!

不過我很懶呢!!!

怎辦???

夜晚

為左個H.E PROJECT

唉~

成晚都係到整

同MSN

**你忽略了我__你知道嗎?**