今日上左好多堂
今日同珠姐傾計
講左好多野
講講下我有d想喊
可能對眼紅左
俾CHLOE見到
今日都係冇咩心情
發覺其實冇人知道我個心諗緊D咩"
唉~失望!!!
成績:
中(writing):54/80 (OK啦!)
中(G.E):71/100 (有進步!!好)
中(Oral):15/20 (唔錯!!)
英(writing):34/60 (差!)
英(G.E):46/65 (嘛嘛啦~!!!)
英(listening):24/30 (幾好!!!)
英(Oral):49/75 (嘛嘛!!)
英(Dict):17/20 (差左-33333-")
英total:170/250 (差!!)
數(long que):65.5/100 (嘛嘛啦~!!)
I.H:55/100 (想像中差!!)
I.S:128/180 (幾好!!!)
中史:64/100 (想像中好!!)
(以上都係只係份卷既分數,,,冇加其他分)
冇講果D卷就係未派
**心情唔好!!!好想喊**
|