| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2007 年 3 月 8 日 星期四  |
| 冷得很! |
分類: 未分類 |
今日番學好冷喔!!!
冷死了!!!
番學冇咩特別!!
係onon冇番到~
好掛住你呀~
你冇事嘛?!
冇左你覺得好靜!
真係好唔慣~
連續4日係學校食!
放學又係係學校到跳舞
出一出去,,,一番黎
就見到勁多f.1係到
我番黎就即刻趕佢地走!!
好似好衰咁!=="
5點半番到屋企
msn"
同個傻佬MSN!!
俾佢搞到我變埋傻婆!!
你傻好了!!=="!XDD"
哈哈!XDDD"
傻佬,,,傻佬,,,你係一個大傻佬!!!XDD"
|
2007 年 3 月 7 日 星期三  |
| 無聊! |
分類: 未分類 |
今日P.E堂好無聊
冇打波!!!
只係睇電視-33333-"
上到咁高就係為左睇電視???
中"
MISS HO冇番!!
傾計"
I.H"
傾計"
好悶!
LUNCH"
連續3日係學校食!!
想死"
數"
都算叫做最留心聽書既一堂"
好快就過左啦!
ERS"
無無聊聊咁睇書"
放學"
都係留係學校跳舞"
發覺唔帶手機番學都唔錯"
最少放左學之後
呀媽搵唔到我!!! |
2007 年 3 月 4 日 星期日  |
| 正! |
分類: 未分類 |
琴晚8點幾開始睇花樣
差唔多12點就訓
今日下午12點又開始睇
睇到5點幾!!!
正呀!!!
好好睇呀!!
睇左花樣之後
勁中意吳尊!
吳尊好令仔
勁多"機"肉!XDD"
大東就幾得意囉!!
有時都幾型既!!
入面既唔係GAY
就係花花公子!!
真係好想睇埋下半套呀!!!
而家只係睇左上半套!!
快D出啦!! |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 52 | »
|