| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 11 日 星期日  |
| 家長日" |
分類: 未分類 |
今日10點半到學校
家長日"
未到我
佢見好內
同我呀媽講左唔少野
係我呀媽面前話我"多嘴"
我多唔多嘴唔洗你講!
你對住個個家長都話佢地d仔女多嘴嫁啦!!
不如你話埋呀敦萌懿多嘴
吹脹"
去行街wif 余一家
去左余家wif 田雞,onon
一齊聽歌一齊諗野
同onon一齊彈琴
我唔識彈呀~-333333-"
之後5點2走
|
2007 年 2 月 10 日 星期六  |
| 無聊的一天 |
分類: 未分類 |
今日病得厲害
朝早就頭痛啦
個喉嚨爆痛
把聲變曬
講野都有困難
好辛苦呀!!
聽日既家長日可唔可以唔番呀?
聽日10點半要到學校
今日的確好無聊
係到畫朱sir果3幅圖
一圖一個鐘
畫到人都癲了
一路畫一路覺得好熱
好想著短袖衫呀!!!
媽咪又唔俾
-33333-"出奇地"
呀媽竟然叫我出街
一向既佢係好反對我出街嫁
但佢竟然話::我見你病成日屈係屋企
媽::咪叫你出下街,,,散下心囉~
之後我就打俾余
想叫佢出街啦
佢話星期一去旺中喎~
好呀...我都想去買衫呀"呵呵!
呀媽都俾呀!好野~
成晚傾電話
玩電腦
MSN
同余 & 田雞傾左D幾重要既野
最後既我都係做唔出決定
睇下你點答我既問題先決定啦!!
冇溫過習
睇電視"HOW TO LOSE A GUY IN 10 DAYS" "10天戀愛有限期"
好好睇呀!!唔錯!!好正,,,超正
等呀媽番
1點先訓覺
"祝大家情人節快樂"
**今年既情人節會唔會很難過呢?** |
2007 年 2 月 9 日 星期五  |
| 病" |
分類: 未分類 |
今日朝早一起身
琴晚成晚訓唔著
覺得好攰"
攰到唔想番學"
仲發燒添...其實琴晚已經開始發燒啦~
唉~但今日派成績表
點都要死忍"番學"
堂堂都係勁想訓覺
由PTH開始就聽歌
聽到中文堂
係中史堂到真係訓著左"
無幾耐又醒番
之後就落堂lu~
lunch"
同鄭曉琪同呀SAM一齊行番去"
番屋企食飯__冇胃口
食左唔夠半碗就唔食lu~
英文堂係今日咁多堂既最好既一堂
因為唔洗用腦
只係要謄文
真係好啦!!!
等左好耐既成績表終於都派啦!
聽到佢話第6名已經去到40幾既時候
我就好驚我會跌出50名啦!!!
如果跌出左就慘啦!!!一定俾人鬧死
好彩!!
第47名...係班就第9
平均分66.77__不錯嘛~
呵呵~!算唔錯啦掛!!
不過我會努力既
因為開始冇得補習啦!!!
咁就死梗啦!!
而家距離我既新目標仲係好遠
唔知可唔可以達到呢?!
放學開會
主席既我原來要做既野唔多唔少
但就幾麻煩下
之後去睇醫生
4點2等到5點9先走得
係診所訓覺
睇電視"我地這一家" & "軍曹"
番屋企攰死啦!
食野...食藥
做功課
今晚呀媽出去呀婆到訓
好野!! |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 52 | »
|