carleylam
暱稱: ~十*儀 FOREVER LOVE~
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2007-05-08
回憶往事"
開心"
鬼片
2007-04-27
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 68
今日人氣: 8
累積人氣: 3798
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 11 日  星期日   晴天


家長日" 分類: 未分類

今日10點半到學校

家長日"

未到我

佢見好內

同我呀媽講左唔少野

係我呀媽面前話我"多嘴"

我多唔多嘴唔洗你講!

你對住個個家長都話佢地d仔女多嘴嫁啦!!

不如你話埋呀敦萌懿多嘴

吹脹"

去行街wif 余一家

去左余家wif 田雞,onon

一齊聽歌一齊諗野

同onon一齊彈琴

我唔識彈呀~-333333-"

之後5點2走



2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天


無聊的一天 分類: 未分類

今日病得厲害

朝早就頭痛啦

個喉嚨爆痛

把聲變曬

講野都有困難

好辛苦呀!!

聽日既家長日可唔可以唔番呀?

聽日10點半要到學校

今日的確好無聊

係到畫朱sir果3幅圖

一圖一個鐘

畫到人都癲了

一路畫一路覺得好熱

好想著短袖衫呀!!!

媽咪又唔俾

-33333-"出奇地"

呀媽竟然叫我出街

一向既佢係好反對我出街嫁

但佢竟然話::我見你病成日屈係屋企

媽::咪叫你出下街,,,散下心囉~

之後我就打俾余

想叫佢出街啦

佢話星期一去旺中喎~

好呀...我都想去買衫呀"呵呵!

呀媽都俾呀!好野~

成晚傾電話

玩電腦

MSN

同余 & 田雞傾左D幾重要既野

最後既我都係做唔出決定

睇下你點答我既問題先決定啦!!

冇溫過習

睇電視"HOW TO LOSE A GUY IN 10 DAYS" "10天戀愛有限期"

好好睇呀!!唔錯!!好正,,,超正

等呀媽番

1點先訓覺

"祝大家情人節快樂"

**今年既情人節會唔會很難過呢?**



2007 年 2 月 9 日  星期五   晴天


病" 分類: 未分類

今日朝早一起身

琴晚成晚訓唔著

覺得好攰"

攰到唔想番學"

仲發燒添...其實琴晚已經開始發燒啦~

唉~但今日派成績表

點都要死忍"番學"

堂堂都係勁想訓覺

由PTH開始就聽歌

聽到中文堂

係中史堂到真係訓著左"

無幾耐又醒番

之後就落堂lu~

lunch"

同鄭曉琪同呀SAM一齊行番去"

番屋企食飯__冇胃口

食左唔夠半碗就唔食lu~

英文堂係今日咁多堂既最好既一堂

因為唔洗用腦

只係要謄文

真係好啦!!!

等左好耐既成績表終於都派啦!

聽到佢話第6名已經去到40幾既時候

我就好驚我會跌出50名啦!!!

如果跌出左就慘啦!!!一定俾人鬧死

好彩!!

第47名...係班就第9

平均分66.77__不錯嘛~

呵呵~!算唔錯啦掛!!

不過我會努力既

因為開始冇得補習啦!!!

咁就死梗啦!!

而家距離我既新目標仲係好遠

唔知可唔可以達到呢?!

放學開會

主席既我原來要做既野唔多唔少

但就幾麻煩下

之後去睇醫生

4點2等到5點9先走得

係診所訓覺

睇電視"我地這一家" & "軍曹"

番屋企攰死啦!

食野...食藥

做功課

今晚呀媽出去呀婆到訓

好野!!