carleylam
暱稱: ~十*儀 FOREVER LOVE~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-08
回憶往事"
開心"
鬼片
2007-04-27
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 68
今日人氣: 41
累積人氣: 3831
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天


M記笑談,,,HYE...6 分類: 未分類

今日考H.E

死左!!!算啦~預左嫁啦!!!

之後英文DICT

有D唔識

之後余無家可歸

其實係佢唔想歸

話自己一個悶喎~

我同CTING都覺得自己一個係屋企都唔知幾好呀

都唔知YU點諗嫁

佢話要上我屋企

我打電話俾我呀

問下佢

佢話唔好

會阻住佢做野

但呀媽叫我可以遲D番

呵呵!!好野

我就同左呀YU去M記搵田雞佢地

去到同佢地傾計

原來我,,YU,,MANTON,,NEON,,田雞,,都仲係好童真嫁

到而家都成日睇卡通片

呵呵

大家都講得好開心

仲係M記大叫大笑

見到鄭子軒,,佢老婆有左好幾個月既BB

呵呵!!!!5個係廁所

個個都摸到天花板

係雞雞話:"點解我摸唔到既-333333-"

哈哈

我地四個一齊串佢

今日NEON俾田雞打左好多巴

啪啪聲!!!哈哈

NEON冇講過野

係我地係到講

佢就係到打NEON

哈哈!!!!!

之後到12點10就走啦

慢慢行番屋企

1點3

2點補習

本來補到4點

但唔夠時間

再補多一鐘

去到5點

之後打機

打到7點

俾呀媽呀爸罵

又要再溫

7點半食飯

睇電視

又溫

成日都溫...唉~



2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天


HYE...5 分類: 未分類

琴日唔想打日記

所以冇打到

琴晚溫書溫到1點

大多都係係到發夢

我溫書真係好唔專心

唉~溫溫下就玩手指

左睇下右睇下

因為未溫哂

所以諗住今日朝早6點起身再溫

點知我呀媽7點先叫我

唉~溫得一陣

番學冇溫

中史死左

中文listening都死埋

PTH都算OK



2007 年 1 月 7 日  星期日   晴天


2007-01-07 分類: 未分類

RED CROSS考試

去到果到

得YU同顏嘉穎係到

冇其他人

望左YU一陣

= ="

我覺得佢係到諗住佢同泉SMS D內容

係到笑

唉~

佢做左幸福小女人LU~

之後上火車

唉~

唔好既事接二連三咁黎

唔記得左帶"漸進形"果本野

死得

打俾JOICE

佢話唔洗果本野

但係要帶"會員證"

咁得啦

開頭我以為張證係我個銀包到

但原來唔係

上一次考試張證係本野到

-333333-"

唉~個天點都係唔想我考!!!

係火車上見到一個女人係到畫緊眉

我地有個人唔小心惦到佢

怒啤???

小心啤啤爆對眼呀~~

我地落車時

我 : 我好想講一句

我 &余  : 點畫都係咁樣衰嫁啦!!

同余同一時間一齊講

我地冇講定

真係"心靈相通"啦~呵呵

之後考啦

佢開頭話我唔可以考既

但最後佢話算啦

叫我考

係一個星期內要交團長信去果到

咁星期五去囉

又可以同余行街街

談心啦~~~

朝早9點出下午3點歸

唔錯唔錯

今日真係行左好內