今日考H.E
死左!!!算啦~預左嫁啦!!!
之後英文DICT
有D唔識
之後余無家可歸
其實係佢唔想歸
話自己一個悶喎~
我同CTING都覺得自己一個係屋企都唔知幾好呀
都唔知YU點諗嫁
佢話要上我屋企
我打電話俾我呀
問下佢
佢話唔好
會阻住佢做野
但呀媽叫我可以遲D番
呵呵!!好野
我就同左呀YU去M記搵田雞佢地
去到同佢地傾計
原來我,,YU,,MANTON,,NEON,,田雞,,都仲係好童真嫁
到而家都成日睇卡通片
呵呵
大家都講得好開心
仲係M記大叫大笑
見到鄭子軒,,佢老婆有左好幾個月既BB
呵呵!!!!5個係廁所
個個都摸到天花板
係雞雞話:"點解我摸唔到既-333333-"
哈哈
我地四個一齊串佢
今日NEON俾田雞打左好多巴
啪啪聲!!!哈哈
NEON冇講過野
係我地係到講
佢就係到打NEON
哈哈!!!!!
之後到12點10就走啦
慢慢行番屋企
1點3
2點補習
本來補到4點
但唔夠時間
再補多一鐘
去到5點
之後打機
打到7點
俾呀媽呀爸罵
又要再溫
7點半食飯
睇電視
又溫
成日都溫...唉~
|