| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 13 日 星期三  |
| 2006-12-13 |
分類: 未分類 |
今日番學
朝早有DD唔開心
之後俾珠姐TUM番
冇咁唔開心啦!!!
THX珠珠
之後上堂都冇咩野
有時就幾好笑囉
同平時冇咩分別
今日成堂MATHS堂
都係到食朱古力
呵呵~
今日上MATHS堂都算係幾專心
至少都係咁多日最專心既一堂
今日放學有小組合唱
超正
開頭就唔係幾好
其實開頭幾好笑嫁
因果兩個男仔都唱到走曬音
哈哈
之後
有一組叫"183花"
哈哈
佢地D動作好好笑
有個仲好型添呀!!!
之後聽完就走LU~
冇聽到MISS TANG講野
呵呵
獨自一人回家
真有點悶
但回家路上就突然
見到我媽媽
= ="
回家要做乖乖女
做完功課
先開電腦
這也是一件好事嗎??
|
2006 年 12 月 12 日 星期二  |
| 吾開心~!!! |
分類: 未分類 |
今日番學
冇咩野既
都幾開心
放學番黎
6點到
聽到媽咪既電話
我嚇左一跳
一個死訊
聽到果時冇咩野
之後我去左沖涼
出黎
好唔開心突然覺得
好想喊
開頭諗住自己唔會喊
但最後都係喊左出黎
我覺得我好冇用-3333333-"
但多謝你地關心我
THX余,,,
多謝你有理性既分析
我都好明白
但我都係覺得喊左舒服D
但都好多謝你
THX軒,,,
雖然你只係係到講廢話
同埋係到激我
-333333333-"
果時真係好想打你
但之後俾你TUM番
冇咁唔開心
多謝你>3<>3<
THX CHLOE,,
雖然我唔係好知你講咩
你講野仲有少少無語倫次
真係有少少唔知你講咩
但都知道你係出於好意
所以都多謝你
唉~仲係有D唔開心
我諗我遲D應該會冇咁唔開心嫁啦~
冇曬MOOD= ="
咩都唔想做
唔想溫習
唔想做功課
咩都唔想做呀!!!!
之係想同人傾計,,,
陪我~ |
2006 年 12 月 10 日 星期日  |
| 2006-12-10 |
分類: 未分類 |
今日冇咩特別
好無聊
一朝早俾人整醒
11點幾
之後出去
飲茶
之後去左我呀婆屋企
之後
去醫院探我呀公
見佢冇咩野
都冇咁唔開心
之後我打俾余
先知佢on過
唉~
我平時咁得閒
佢又唔on
我唔得閒佢就on
算
之後番屋企
玩電腦
msn
佢終於都on啦 |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 52 | »
|