今日朝早8點起身
好眼訓呀
落去食早餐
番學校操RED CROSS
操到10點
冇操LU~
我以為佢仲未番
點知余話去BADMINTON埸
果邊睇下
發現佢已經番左黎
仲打緊波添~
之後我地就係到玩
四個女仔
一齊入男廁
哈哈
我覺得男廁大過女廁好多
仲靚好多添呀!!!
我入去洗手
呵呵
之後出番黎LU~
冇男仔係入面咪得囉~
我地係到玩
之後出左去球場
我就同佢係到傾計
佢請我食糖
好野~
好開心呀!!!
之後佢就走LU~
我就留係學校
男班長同劉潤霖係到傾計
我就係到望住學校門口
發呆
好想訓學
我打俾余
睇下佢地番黎未
之後..........佢地兩個係到講淫野....= ="
仲係電話到同余講!!!
OH MY GOD
之後佢番黎
佢地兩個就去食LUNCH
之後就玩囉
今日好多蜜蜂呀
仲見到一隻蝴蝶
就死...........-3333333-"
之後就番屋企!!!!
玩電腦
睇書
|