| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 20 日 星期四  |
hihihi  |
分類: 未分類 |
大家好呀!
我好耐都冇打blog啦,
唔................我都好似有六億年冇打blog啦,大家有冇掛住我呀??????????
不過...........................................................( 請到下面看看! )
你地班冇良心既人 ,一睇個blog d 人數就知你地唔記得左我啦!
一 D 都冇升過呀! 一個二個都吟冇品!!!!!!!!!!!!!!!! 話明入左黎就要留言嫁ma!
你地知唔知.........................
吟樣做係會傷害我弱小既心靈嫁!
下次唔好啦, 本小姐今次大人有大量,就原諒係地一次吟多啦!!!!!!!!!!!!!只係一次嫁炸!
但係.........................................................................................................................
如果你地今次仲唔留下言既話,
我就會.......................
好好好好好好好好好唔唔happy嫁啦!不過,我仲會..................................
好啦,唔講呢d 吟既野,
大家知唔知我why吟耐冇打blog呀!
個原因就係因為我有一段time返左大green呀,(but if 大家唔知大green係咩意思,就問apple啦!)(but唔知apple係who,就留言問我啦!但係呢個world有一個人唔可以問我呢個問題,佢就係apple啦!!!!! hope 唔好問吒個問題啦!!)
好啦,我好累呀,
唔想再打啦!
搵日先同大家講我返大reen做左d咩啦,
好啦,唔講啦,886
但係大家要做返d一定要做既野呀!
886!!!!!!
|
2009 年 7 月 7 日 星期二  |
我好開心呀!  |
分類: 未分類 |
大家好,
今日對於我嚟講,
係一個好好好happy既日子呀!
大家知唔知咩事吟happy,
因為我.....
因為今日係放榜既日子,
我去到第一志願呀, ( 我既第一志願係st.cat)
我知道呢個消息真係開心到嘔呀!
而且,
係今日,
我mum d 股票又升左,
終於可以buy 手提電話啦,
今日真係我既lucky day 呀,
我真係真係好好好好好happy 呀!
but although today 真你好happy,
but 我都真係有d 擔心呀!
因為我要係14日考一個exam,
我真係好擔心考得唔好呀,
唉,
都係算啦.
呢d野都係講唔定,
好啦,
我冇心情再打啦,
but 大家記得留言呀,
886666666666666!
唔留言個果係冇品既人!
好啦,
真係唔講啦,
8866666666!
thx! |
2009 年 7 月 5 日 星期日  |
我又換左背景啦!  |
分類: 未分類 |
大家好,
大家入到嚟我個blog,
係唔係覺得有d野唔同左呢!
冇錯啦!
我換左個blog既背景啦!
我搵左好多背景圖,
我都好like,
but 當我放上個blog 既時候,
我先知道d圖好細,
but 我真係好like呢d圖,
所以最後就放左依加呢幅圖!
哈哈哈哈哈哈哈.......................................
but make me 最失望既係,
由於幅圖太細,
so 搞到d 圖狂係到重複,
搞到有d 唔係好令,
but ,算啦,
我真係好like d圖呀!
好啦,
唔講啦,
今日都冇咩好講,
but 大家都要記得留言呀!
唔留個果係冇品,
好啦,
真係唔講啦,
886! |
2009 年 7 月 4 日 星期六  |
我要打一篇好長好既blog!!!!!!!!!!!!!  |
分類: 未分類 |
大家好,
我今日又打blog啦,
我呢排幾乎日日都係到打blog,
係琴日我打長一篇我自己認為好長好長既blog,
點知有一個人話我打得唔長,
so我今日要打一篇比琴日更long 既blog! 
我要個果人知道,
我都可以打得好長好長嫁!
好啦,
唔講呢d唔happy既thing,
我地講下其他野啦!
琴日我睇newpaper,
睇到一篇make me好驚訝既事,
係唔知where既一間公司,
呂面既員工全部都係唔著衫返工!
個度話d員工知所以吟do,
係因為佢地feel if 唔著衫can make 自己放鬆,
雖然係吟講,
但係如果叫我吟做,
我真係死左佢算啦!!!!!!!!!!!!!!!
but 呢d野都冇咩可能係香港出現嫁啦,
好啦,
我們又講過其他野啦!
再過多4日,( 計今日同最後一日)
就係一個全香港小六學生都好緊張既日子,
個日就係7月7日,
係放榜既大日子,
雖然倨日係放榜既大日子,
但都係有d人笑,有d人哭既日子,
而我就梗係希望可以做笑個d人啦,
唔係,
我係一定要做笑既個d人,<--------------------呢句野係要增加我既士氣,以助我入到我like既中學呀!
好啦,
講到我都好緊張,
手軟腳軟吟啦! 
算啦,
我一定入到,
都唔洗驚啦,
吟we 就講其他野啦,
係最近,
我實在太太太太太過悶同無聊啦,
so我就狂係到做手工,
such as 掃把,垃圾慘等等,
仲悶到make左個千秋出嚟呀,
搞到我忽然feel自己真係好叻呀! 
好啦,
講完d悶野,
我們講啦其他野啦!
係琴日,
我睇完電影之後,
我就同mum去左my mum friend既home度,
我們係my mum friend既home度eat lunch!
but d lunch 我真唔係好like啦,
我mum同佢個friend 一起做左n多food,
but 我都唔like啦,
they煮左3樣things,
第一樣係粥,
but 我對粥就唔係好like,
but 都要eat !
第二樣就係蘿蔔糕,
我都幾like eat 既,
but 佢地make既蘿蔔糕冇放係雪櫃度雪凍再加hot,
so唔係好好eat!
but都係eat 左好多!
而第三樣就係通菜la,
although我好like eat,
but唔知係唔係佢地make得太鹹,
so make得唔係好好eat呀,
總結嚟講,
呢次lunch都唔係好好eat,
如果10分係最高分,
我最多比5.5分!
之後,
we又講起happy 大發現教既布甸,
之後my mum個friend話不如make啦,
我個陣以為我mum一定會say no,
點知my mum一口就話好,
make me好驚訝呀,
佢好少會吟do 嫁!
but make 好之後,
make me 好失望,
個布甸同水蛋加d sweets冇咩唔同呀!
but,
都係算啦,
有得eat已經好好啦,
我唔應該吟多要求嫁!
好啦,
唔講啦,
我估自己都打得好long啦,
唔長就下次先打啦,
好啦,
唔講啦,
大家記得留言啦,
唔番好冇品嫁,
呢次真係唔講啦,
886!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |

2009 年 7 月 3 日 星期五  |
我有好多野要講呀!  |
分類: 未分類 |
大家好,
我今日要同大家講好多野呀!
哈哈哈................
今日我做左我一件好like do 既野,
個件事就係去睇戲啦,
我睇既果套戲就係,,,,,,,,,,,
就係(冰河世紀3)啦,
而且仲係3D嫁,
but,
Although係3D,
but佢都唔係好立體,
真係有d好似比人騙走左一d money吟,
搞到我有d無奈呀!
唉,
算啦,
我原諒佢啦,(個佢都唔知係who!!)
一開始,
d人叫我去睇呢出野,
我都唔係好想睇,
but我真在太like睇電影啦,
so我又去左,
係我睇呢套野之前,
我覺得呢套野好低b,
but我今日睇左之後,
我就對呢套野有d改觀啦,
because呢出戲d搞笑希好多,
我個人認為,
笑到我有d想哭,
but,
算啦,
未睇過既人係唔會明我既心情嫁啦!
吟我就講另外既一d野啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我要講既呢件事,
係一件好happy既thing(我個人認為)!
係前幾日,
我實在悶到死,
so就亂搵d野做下啦,
之後,
我見到一去布,
我就忽然想help我既工仔做一件衫啦,
so我就係到狂做,
結果我就做左一件衫出泥啦,
Although有d 唔合身,
but都算係我好比心機做既一件衫呀!
好啦,
we唔好講呢個啦.,
we講返今日既野啦,
係今,
我地約左係一個地方到等,
but我到左個果地方既time,
我就好唔happy啦,
because我見到一個唔係我地班既人嚟左,\
原來係3個5叫佢嚟嫁,
我真係好唔like佢2個,
至於3個5既身份,
就由大家估下啦!
哈哈哈哈哈.....................................................
but一定會有2個人知道,
個2個人就係apple同cm people啦!
想知可以問佢地,
bur唔知佢地會唔會答大家啦,
好啦,
又唔講呢d野啦,
我講d野比大家知啦,
我曾經打過一篇blog講過,
我home個wall到有一個手掌印,
我個陣好擔心,
but之後我mum話比我知,
原本個印係佢整嫁,
我終於都放下左心頭大石啦!
好啦!
唔講啦,
大家記得留言呀!
886! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 11 | »
|