由於有d關係,我都係決定唔講個果人出嚟
我遲d會打一本小說,想睇,記住睇我個blog啦!
今日好悶啊
我係屋企又唔知做咩好,真係悶到想
今日SCHOOL比book比我地,我又冇咩準備,so今日個school bag好重,真係重死我啦!
今日放學好悶啊,我d friend 又唔同我play,悶死我,佢地正衰人,唔理我,自己就去happy,正低我自己一個人返屋企!!!
今日好悶啊!!!!
我係屋企又唔知做咩好,真係悶到想!!!
今日放學好悶啊,我d friend 又唔同我play,悶死我,佢地正衰人,唔理我,自己就去happy,正低我自己一個人返屋企!!!!
今日係Hong Kong既日子(7月1日),我既生日同Hong Kong吊轉(1月7日),如果我既生日吊返轉,變7月1日,我就可能有好多福利啦!
唉!我條命好苦啊!!!!