| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 3 日 星期日  |
今日係辛苦日......  |
分類: 未分類 |
今日係辛苦,
五一有三日假,
今日係最後一,
but我仲未做完homework,
死啦,
做唔完點算呀!
die~die~die~die~die~
hope今日可以做完啦!
雖然未做完homework,
but我都好happy,
because我yesterday去左旺角,
買左一隻手錶,
係電子的,
有好多功能,
但係,
吟先25蚊,
好平呀!
好啦,
唔講啦!
886
|
2009 年 5 月 2 日 星期六  |
好悶呀!  |
分類: 未分類 |
今日我father的生日,
今晚要去食飯,
but食加先係下午,
悶死我啦!
我好想死呀.
so我由於太broing,
就狂打blog,
我今日打左2次啦,
我平時都係打一次,
今打2次,
就可以知道我好悶啦!
我d book又睇完!
到左依加,
我想問大家一d野,
我想放d歌係個blog到!
but佢話d songs 一定要係mid格式,
搞到我好亂呀,
大家教下我啦!
thx
好啦,
唔講啦,
886 |
今日係特別日......  |
分類: 未分類 |
今日,
係一個好特別既日子,
係我阿爸生日呀,
我又有餐好既食lu,
好期待啊!
but,
到左依加,
我地到唔知要去邊到eat......
同大家講d野,
我係一倨好out day既人,
because我依加先開睇!
but真係好好睇呀!
好啦!
唔講啦!
886!
but記得留言呀! |
2009 年 5 月 1 日 星期五  |
555打blog啦!  |
分類: 未分類 |
HI,
大家好!
有個人話我好耐冇打blog,
so我今日就打一次blog啦!
近排,
我都好忙,
because我要升中啦!
要揾好的中學,
忙到要死!
另外,
我最近搵到一個blog,
我feel好特別,
because個blog既主人係同我同年同月同日生!
but佢個blog人氣好差!
而且,
佢唔係打日記,
而係將自己作既小說放上去,
佢既blog就係:
http://blog.qooza.hk/readit123
好啦,
我唔講我自己d野啦,
我要同一個人講野,
佢就係555(伍x成)
我好希望佢可以打blog,
我次次去佢個blog,
都唔打blog,
搞到我好失望呀,
希望555你可以打blog啦!
好啦,
唔講啦!
886 |
2009 年 2 月 27 日 星期五  |
今日................  |
分類: 未分類 |
今日係一個平凡既日子.........
日日都好無聊,
唔會有特別既出現,
but,
都會有d野令人開心既!
我同陳家倩每日放學都會talk,
talk都唔捨得走,
每日都會少少返屋企,
個陣真係好fun,
呢排,
我同鍾彩桃都好like read君比作既書,
每日都係到追,
追到就黎死啦,
but,
我仲係到,
我仲問左呂靖彤借左本書,
but,
我好耐都冇還,
sorry啊!
好啦,
唔講啦!
886!
but,
如果大家有君比d書,
記得借比我啊! |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|