| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 21 日 星期日  |
| 2009-06-21 |
分類: 未分類 |
大家好!
我好耐都冇打blog啦,
so today 就打下啦!
琴日,
我同father去play呀,
we係參加旅行團既一d event,
我本身都唔想去,
but都係去左,
我們第一個去既景點係一個好唔出名既地方,
果個景係黃大仙 ,(人地講)
but d景真係好.......(搞到我好無奈),
next,
we去左鑽石山既南蓮淨苑,
個到比我想像之中大同令,
而且綠化搞得都好令,
比d相大家睇吓啦!

好啦,886
|
2009 年 6 月 12 日 星期五  |
停課  |
分類: 未分類 |
好耐都冇打blog啦,
趁今日得閒,
就打下blog啦,
今日係星期五,
本身係要返學考試,
but 吟日教統局話停課14,
d 假仲長過新年,
好fun,
本身吟日要溫好多書,
but,
依加唔洗lu!
but,
停課都唔係好事,
就係因為停課,
so學校就取消去camp,
嗚,
我好想封camp呀!
好啦,
唔講啦,
886! |
2009 年 5 月 11 日 星期一  |
今日又好多野要講呀!  |
分類: 未分類 |
我破產了,,,,
help me,
吟日係mother day 同我Dad 的新曆生日,
為左幫佢地慶祝,
我好心吟用d零用money去buy左2個cake比佢地eat,
個2個cake好貴,
一個要$12!
我仲buy左2個,
Although d cake好貴,
but,
算啦,
d money 再草過啦!
好啦,
講第二d野,
今日一起身,
心情就好unhappy,
都唔知道why,
好似有d unlucky 既 感覺,
but,
我返到school就好happy,
同d fd play十五二十,
有個人冇啦啦係到笑,
搞到我又笑,
笑到就死,
but死唔去!
仲有呀,
today上體育堂,
有個人個水壺有隻bird BB企左係到,
又唔fly,
可能仲未識fly,
之後,
呀sir佢call左工友黎,
足左隻bird,
之後,
就將隻bird kill 左,
哈哈哈....
講笑,
最後隻bird冇die,
係放返上trees,
好啦,
唔講啦,
886 |
2009 年 5 月 10 日 星期日  |
多謝..........................................................  |
分類: 未分類 |
今日,
好happy呀, 
because我見到我d人氣多左,
Thank you d留言既人呀!
希望你地可以再番多d言啦!
Thank you!
好啦!
唔講呢d住,
等我講吓另外一d野啦,
我呢排都好unhappy,
because我早排睇左一篇文,
呢篇文係話有弱視既病症,
我覺得我有很多特徵都好似,
so我好擔心,
好彩,
最後d特徵都走曬,
同我講88!
so我依加先冇吟擔心!
好lucky!
好啦,
唔講啦!
886! |
2009 年 5 月 3 日 星期日  |
我要人氣呀!  |
分類: 未分類 |
今日大家又搞到我好悶啦,
做咩唔上我個blog到留言呀,
搞到我唔可以睇留言,
正衰人,
哈∼哈∼哈∼
講笑呀∼∼∼∼∼∼∼
but大家做咩黎左都唔留言呀,
我d人氣差到可以稱得上係第一呀!
大家就做吓好心,
等我d人氣好返d啦!
大家help help me啦∼∼∼∼∼
我一定會好好吟報答大家嫁!
信我啦,
help me啦∼∼∼∼∼∼
我好慘嫁∼∼∼∼
好啦∼∼∼
唔講啦∼
886∼∼∼∼∼ |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|