今日要開ot..返12點半..收11點半..
要closing..都唔緊要..
今日我好似琴日咁..冇精神..唔知做咩...個人勁攰..
去到8點9..bonnie就俾我開始準備收廚房..(bonnie我愛死你牙)
跟住..去到11點35分至40分既時候..本來就可以閃得..
點知..我放返個刷個陣..唔小心整到個警鐘..(my god..)
一直係咁響..結果d消防員黎左..之後仲有警車..
再之後仲有白車添..嘩....(魚爆=﹏='')
跟住搞到bonnie冇得走住..(唔好意思呀..)
bonnie淨係話..叫我星期日自己同eric解釋...(唉..星期日一定死得)
都唔知點解今日咁黑仔..
1:關雪櫃門個陣...夾親隻手..
2:加雪貨蝴蝶蝦個陣又俾佢地d尾拮親..
3:用完個刷..想放返好佢..咁都可以整到個警鐘..!!
唉。。。都唔知做乜..今日咁黑仔....!!
天呀...救下我啦...>﹏<''
再係咁落去..我死得嫁啦!!!嗚嗚...
|