十乂笨_貓_豬乂。
我希望我可以開開心心咁過。。。。。
請問可以嗎=﹏=?
我見到我條路好灰暗>﹏<
catyanyan
暱稱: 乂笨貓乂
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
心情好亂!!
嘻嘻^﹏^
嘻嘻~
天氣>_<
開心!~
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 29
今日人氣: 1
累積人氣: 1551
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 23 日  星期五   微雨


白痴... 驚慌 分類: 未分類

今日要開ot..返12點半..收11點半..

要closing..都唔緊要..

今日我好似琴日咁..冇精神..唔知做咩...個人勁攰..

去到8點9..bonnie就俾我開始準備收廚房..(bonnie我愛死你牙)

跟住..去到11點35分至40分既時候..本來就可以閃得..

點知..我放返個刷個陣..唔小心整到個警鐘..(my god..)

一直係咁響..結果d消防員黎左..之後仲有警車..

再之後仲有白車添..嘩....(魚爆=﹏='')

跟住搞到bonnie冇得走住..(唔好意思呀..)

bonnie淨係話..叫我星期日自己同eric解釋...(唉..星期日一定死得)

都唔知點解今日咁黑仔..

1:關雪櫃門個陣...夾親隻手..

2:加雪貨蝴蝶蝦個陣又俾佢地d尾拮親..

3:用完個刷..想放返好佢..咁都可以整到個警鐘..!!

唉。。。都唔知做乜..今日咁黑仔....!!

天呀...救下我啦...>﹏<''

再係咁落去..我死得嫁啦!!!嗚嗚...