十乂笨_貓_豬乂。
我希望我可以開開心心咁過。。。。。
請問可以嗎=﹏=?
我見到我條路好灰暗>﹏<
catyanyan
暱稱: 乂笨貓乂
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好亂!!
嘻嘻^﹏^
嘻嘻~
天氣>_<
開心!~
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 29
今日人氣: 8
累積人氣: 1584
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 2 日  星期三   陰天


無奈。。。 感動 分類: 未分類

今日我10點半先起身。。(好攰攰呀)

跟住女麻女麻同我講~廚房既洗手盆又漏水...(唉..成日都漏水..!!)

嚇到我成個人跳起身..>_<

之後就開始準備返工工...

去到2點~3點左右...(今日都係好靜呀..冇乜人!!)

返返下工..無啦啦牙chee發我脾氣~(好無奈囉)

話我同經理講..係佢整亂d sauce...

跟住我咪同牙chee講囉..唔關我事...我冇講過喎..

不過我地過左5分鐘之後..又講返野...

終於到我食飯啦..咁我平時有1個鐘頭食飯嫁ma...

咁我咪食1個鐘囉...

之後..食完飯返去..經理先同我say..

「cat...你知唔知你今日得半個鐘頭食飯..而唔係一個鐘呀?」

我根係唔知啦..你又冇同我講..我鬼知咩..(真係俾佢地玩死)

我今日早放呀...9點就放工(早左1個鍾頭收工)

不過星期5我要早返1個鐘頭返去>﹏<(嗚嗚...好慘呀)

BuT我今日有得早放..加上我聽日又放假~就算數啦...^﹏^