今日我10點半先起身。。(好攰攰呀)
跟住女麻女麻同我講~廚房既洗手盆又漏水...(唉..成日都漏水..!!)
嚇到我成個人跳起身..>_<
之後就開始準備返工工...
去到2點~3點左右...(今日都係好靜呀..冇乜人!!)
返返下工..無啦啦牙chee發我脾氣~(好無奈囉)
話我同經理講..係佢整亂d sauce...
跟住我咪同牙chee講囉..唔關我事...我冇講過喎..
不過我地過左5分鐘之後..又講返野...
終於到我食飯啦..咁我平時有1個鐘頭食飯嫁ma...
咁我咪食1個鐘囉...
之後..食完飯返去..經理先同我say..
「cat...你知唔知你今日得半個鐘頭食飯..而唔係一個鐘呀?」
我根係唔知啦..你又冇同我講..我鬼知咩..(真係俾佢地玩死)
我今日早放呀...9點就放工(早左1個鍾頭收工)
不過星期5我要早返1個鐘頭返去>﹏<(嗚嗚...好慘呀)
BuT我今日有得早放..加上我聽日又放假~就算數啦...^﹏^
|