今日放假..本來諗住出去嫁..
不過好攰..訓到下午5點~6點左右先起身..
跟住開部電腦玩下..玩左一陣..
女麻女麻去完街街返黎..
問我食左野未..我咪話我唔肚餓..冇食..
跟住就即刻提早煮飯食..驚我餓親..(女麻女麻辛苦你啦)
我食完飯之後又係繼續玩我既msn!
之後識左一個女仔..同佢好好傾..
好岩key..同佢好有緣!(因為我地2個都係12號生日..)
之後佢做左我妹妹..(我好耐之前已經想有一個妹妹!終於搵到啦)
同佢傾完計之後..感覺上..成個人都開心哂..輕鬆左好多!!
今日好開心哇..!^_^
|