我今日做左件好傻既事..
就係..
我初初以為我今日返1點半..返到去先知..
我今日係返3點半..早左成2個鐘..
之後..咪去左m記慢慢地食下野囉..(真係超慢個隻..)
終於去到3點3..準備返公司..換埋衫..差唔多夠鐘..
都唔知係咪玩野..我一打卡..個經理叫我去食野..
我緊係打死都唔去啦..傻嫁咩..打左卡都冇2分鐘..就叫我去食飯?
之後..個經理話..你一係依家去食飯..一係就濾完油先去食..
咁我打死緊係話..我濾左油先啦..!!
平時濾油要好耐嫁ma..點知..今日唔洗一個鐘..就搞掂哂~~
結果都係去左食野..不過得半個鐘食飯..(食到好似玩緊鬥快食野比賽咁..)
雖然係返晏..但係D時間都好似過得好慢!!
嘩..今日又係我收廚房..想死..不過好彩PART 牙TO者..
11點半啦..夠鐘打卡..即閃..跟住就慢慢死返屋企!
好彩..聽日放假..好開心呀..哈哈!!
聽日再打過..!!
|