十乂笨_貓_豬乂。
我希望我可以開開心心咁過。。。。。
請問可以嗎=﹏=?
我見到我條路好灰暗>﹏<
catyanyan
暱稱: 乂笨貓乂
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好亂!!
嘻嘻^﹏^
嘻嘻~
天氣>_<
開心!~
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 29
今日人氣: 3
累積人氣: 1561
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 25 日  星期五   晴天


想暈>_< 不安 分類: 未分類

我今日做左件好傻既事..

就係..

我初初以為我今日返1點半..返到去先知..

我今日係返3點半..早左成2個鐘..

之後..咪去左m記慢慢地食下野囉..(真係超慢個隻..)

終於去到3點3..準備返公司..換埋衫..差唔多夠鐘..

都唔知係咪玩野..我一打卡..個經理叫我去食野..

我緊係打死都唔去啦..傻嫁咩..打左卡都冇2分鐘..就叫我去食飯?

之後..個經理話..你一係依家去食飯..一係就濾完油先去食..

咁我打死緊係話..我濾左油先啦..!!

平時濾油要好耐嫁ma..點知..今日唔洗一個鐘..就搞掂哂~~

結果都係去左食野..不過得半個鐘食飯..(食到好似玩緊鬥快食野比賽咁..)

雖然係返晏..但係D時間都好似過得好慢!!

嘩..今日又係我收廚房..想死..不過好彩PART 牙TO者..

11點半啦..夠鐘打卡..即閃..跟住就慢慢死返屋企!

好彩..聽日放假..好開心呀..哈哈!!

聽日再打過..!!