今日返12點..應該好開心..
but一返到去..就冇停過..!!
幾經辛苦終於食飯啦..同我個同事一齊去左美心食飯!!
食完飯之後..我又開始開工...
不停咁咳..個喉嚨超痛..勁辛苦..>_<
一直咳到收工..痴線嫁..咳到好似肺癆咁..!!
痛到乜胃口都冇哂..唉..
早d抖..可能會好D!!