今日放假..唔洗返工..
但媽咪今日飛去北京公幹!!要星期6先返黎>_<
之後..約左我牙哥係apm等..一齊入屯門同老豆食飯!!
但去見我牙哥之前..我知道左一件事..就係個個人已經發展一段新既愛情!!
我唔知俾咩反應好..唯有恭喜佢囉!!(恭喜!!)
之後我就出去搵牙哥..不過我遲到囉..>_<(激死佢..哈哈)
估唔到牙女麻都黎囉!!唉..最唔想見到佢黑口黑面!!(呢個牙女麻唔係同我住個個女麻女麻!2個人黎嫁!)
我同牙哥夾份請食飯...(咁多年黎..第一次!!)
食完飯..送完牙女麻上車..跟住就送牙哥去搭車..
我就同昌姨吹左陣水~就去搵契家姐食飯..!
點知..食左一餐..唔開心既宵夜囉!!(我唔想見到我身邊既人唔開心..個個仲要係我家姐..梗加唔想!)
食完..契哥送家姐返屋企..我就走左去老漫..見到零8..就捉左零8聽我講耶穌..(真係辛苦哂佢)
講到差唔多1點..佢就送我去搭車..!
我搭車個陣..我見到有個男仔好得意..
佢坐左係我隔離..前面有個女人開大個窗..勁大風..
我同佢都做左同一個動作就係不停整自己既頭髮..(哈哈..好搞笑)
嘩..我返到屋企都3點啦..快D訓先得~聽日仲要返1點半..要CLOSING呀..嗚嗚!!
|