十乂笨_貓_豬乂。
我希望我可以開開心心咁過。。。。。
請問可以嗎=﹏=?
我見到我條路好灰暗>﹏<
catyanyan
暱稱: 乂笨貓乂
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好亂!!
嘻嘻^﹏^
嘻嘻~
天氣>_<
開心!~
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 29
今日人氣: 2
累積人氣: 1560
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 30 日  星期三   晴天


唔知想點! 分類: 未分類

今日放假..唔洗返工..

但媽咪今日飛去北京公幹!!要星期6先返黎>_<

之後..約左我牙哥係apm等..一齊入屯門同老豆食飯!!

但去見我牙哥之前..我知道左一件事..就係個個人已經發展一段新既愛情!!

我唔知俾咩反應好..唯有恭喜佢囉!!(恭喜!!)

之後我就出去搵牙哥..不過我遲到囉..>_<(激死佢..哈哈)

估唔到牙女麻都黎囉!!唉..最唔想見到佢黑口黑面!!(呢個牙女麻唔係同我住個個女麻女麻!2個人黎嫁!)

我同牙哥夾份請食飯...(咁多年黎..第一次!!)

食完飯..送完牙女麻上車..跟住就送牙哥去搭車..

我就同昌姨吹左陣水~就去搵契家姐食飯..!

點知..食左一餐..唔開心既宵夜囉!!(我唔想見到我身邊既人唔開心..個個仲要係我家姐..梗加唔想!)

食完..契哥送家姐返屋企..我就走左去老漫..見到零8..就捉左零8聽我講耶穌..(真係辛苦哂佢)

講到差唔多1點..佢就送我去搭車..!

我搭車個陣..我見到有個男仔好得意..

佢坐左係我隔離..前面有個女人開大個窗..勁大風..

我同佢都做左同一個動作就係不停整自己既頭髮..(哈哈..好搞笑)

嘩..我返到屋企都3點啦..快D訓先得~聽日仲要返1點半..要CLOSING呀..嗚嗚!!