今日個喉嚨好返好多啦..不過都係咳!!
之後今日女麻女麻見我唔舒服..所以煮左粥俾我帶返公司食..
去到食飯..我同我個同事一齊上倉食飯..!!
D粥好好味呀..!!(愛死女麻女麻啦..啜啜!!)
食完..行返落公司..差D遲到..!!(不過好彩冇遲)
去到夜晚..教一位新同事收廚房!!
教教下..10點啦..收得工..
之後返屋企...
聽日放假..加上我老豆生日..生日快樂唷^_^!
聽日同牙哥一齊去屯門同老豆食飯..!!