十乂笨_貓_豬乂。
我希望我可以開開心心咁過。。。。。
請問可以嗎=﹏=?
我見到我條路好灰暗>﹏<
catyanyan
暱稱: 乂笨貓乂
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好亂!!
嘻嘻^﹏^
嘻嘻~
天氣>_<
開心!~
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 29
今日人氣: 13
累積人氣: 1571
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 27 日  星期日   雨天


嘻嘻。。 開心 分類: 未分類

今日我好似平時返1點半..

不過今日自己訓晏左..搞到要搭的士返工(第2次啦..好貴呀..)

好彩唔係好忙者..去到2點幾就食飯嚕..(今日冇乜胃口..唔係咁想食野>﹏<)

我係lobby做c.s...

有一個客..同個客既仔(小朋友黎嫁)..問我一d關於套餐既問題..

之後無啦啦個小朋友走黎問我''姐姐..你覺得我係咪小學生?''

我睇個樣都知..咪話''你咁可愛..我估你應該係小學生..!!''

個小朋友話..''姐姐..你好叻呀..你點知嫁..我真係小學生..你睇我個樣知嫁??''

我唔知點俾反應個小朋友好..跟住個小朋友既爸爸話..''緊係啦..你咁細粒..係人都知你係小學生啦!!''

我唔知點講好..我唯有笑囉..!!

跟住..好悶咁做c.s..

終於去到9點幾啦..開始學收lobby..

不過..可能係第一日學收lobby..人地通常11點前就搞點好哂..準備打卡走人...

而我就搞到11點35分左右先搞點..!!(好慢呀)

不過都好開心..又識多樣野..!!

聽日返12點牙..>3<好彩放10點者..(開心哇)

努力加油!!^_^