今日我好似平時返1點半..
不過今日自己訓晏左..搞到要搭的士返工(第2次啦..好貴呀..)
好彩唔係好忙者..去到2點幾就食飯嚕..(今日冇乜胃口..唔係咁想食野>﹏<)
我係lobby做c.s...
有一個客..同個客既仔(小朋友黎嫁)..問我一d關於套餐既問題..
之後無啦啦個小朋友走黎問我''姐姐..你覺得我係咪小學生?''
我睇個樣都知..咪話''你咁可愛..我估你應該係小學生..!!''
個小朋友話..''姐姐..你好叻呀..你點知嫁..我真係小學生..你睇我個樣知嫁??''
我唔知點俾反應個小朋友好..跟住個小朋友既爸爸話..''緊係啦..你咁細粒..係人都知你係小學生啦!!''
我唔知點講好..我唯有笑囉..!!
跟住..好悶咁做c.s..
終於去到9點幾啦..開始學收lobby..
不過..可能係第一日學收lobby..人地通常11點前就搞點好哂..準備打卡走人...
而我就搞到11點35分左右先搞點..!!(好慢呀)
不過都好開心..又識多樣野..!!
聽日返12點牙..>3<好彩放10點者..(開心哇)
努力加油!!^_^
|