今日我照常返工..
初初都好地地..
但點知到夜晚9點幾..
我整親隻手..因為個地下好滑~我自然反應..搵野扶..
點知..我隻手放左係個炸壚度..成170度牙..(就黎食得啦~)
嗚嗚..好痛..跟住我就即刻除左對手套..搵D凍水沖..沖完好痛~喊左!(第2次係公司喊)
沖左一陣..都係好痛..之後我經理牙BING叫我去東區E院睇E生~BUT我唔識去..
之後就叫左另外一個經理BONNIE陪我去公司附近既診所睇~(麻煩左BONNIE!)
我一整親..就打電話俾媽咪同牙俊..媽咪第一時間就話即刻過黎搵我..牙俊都係..
跟住我同牙俊講..唔洗啦..我媽咪黎接我..點知..牙俊CUT我線囉..(超無奈..最憎人CUT我線)
睇完..個E生話..好小事口者..輕微燙傷..冇事既..不過會起水泡囉..(唔係掛..好恐怖牙..)
之後因為我隻手仲痛緊..都CLOSING唔到..牙BING就叫我早走..返去抖下..
叫BONNIE OT ..因為我走左就少左個人CLOSING..(麻煩哂你們啦..)
我媽咪過左黎接我..因為我咁大個女都未試過俾滾油整親..嚇死佢..
之後佢見到我隻手都唔係好嚴重..所以先冇咁緊張..
跟住同媽咪一齊返屋企..之後帶埋丫P一齊係屋企樓下食野~(丫P食得好HAPPY)
食完就返屋企嚕...
打完咁多先...
|