十乂笨_貓_豬乂。
我希望我可以開開心心咁過。。。。。
請問可以嗎=﹏=?
我見到我條路好灰暗>﹏<
catyanyan
暱稱: 乂笨貓乂
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好亂!!
嘻嘻^﹏^
嘻嘻~
天氣>_<
開心!~
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 29
今日人氣: 7
累積人氣: 1565
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 5 日  星期六   晴天


痛痛痛。。。 感動 分類: 未分類

今日我照常返工..

初初都好地地..

但點知到夜晚9點幾..

我整親隻手..因為個地下好滑~我自然反應..搵野扶..

點知..我隻手放左係個炸壚度..成170度牙..(就黎食得啦~)

嗚嗚..好痛..跟住我就即刻除左對手套..搵D凍水沖..沖完好痛~喊左!(第2次係公司喊)

沖左一陣..都係好痛..之後我經理牙BING叫我去東區E院睇E生~BUT我唔識去..

之後就叫左另外一個經理BONNIE陪我去公司附近既診所睇~(麻煩左BONNIE!)

我一整親..就打電話俾媽咪同牙俊..媽咪第一時間就話即刻過黎搵我..牙俊都係..

跟住我同牙俊講..唔洗啦..我媽咪黎接我..點知..牙俊CUT我線囉..(超無奈..最憎人CUT我線)

睇完..個E生話..好小事口者..輕微燙傷..冇事既..不過會起水泡囉..(唔係掛..好恐怖牙..)

之後因為我隻手仲痛緊..都CLOSING唔到..牙BING就叫我早走..返去抖下..

叫BONNIE OT ..因為我走左就少左個人CLOSING..(麻煩哂你們啦..)

我媽咪過左黎接我..因為我咁大個女都未試過俾滾油整親..嚇死佢..

之後佢見到我隻手都唔係好嚴重..所以先冇咁緊張..

跟住同媽咪一齊返屋企..之後帶埋丫P一齊係屋企樓下食野~(丫P食得好HAPPY)

食完就返屋企嚕...

打完咁多先...