我今日成12點幾先肯捨得起身...(琴晚掛住玩..成4~5點先訓..)
之後同媽咪去佐敦搵婆婆+牙姨飲茶..
去到3點幾終於飲完茶..之後我同媽咪都驚多人..又熱..so返屋企..
本身諗住帶丫P去剪毛加沖涼!!
點知..我同媽咪都懶..冇帶到..(好懶呀>_<)
跟住係屋企hea時間..去到8點幾..媽咪終於捨得煮飯仔..(有得食飯飯啦)
食完..9點半去APM睇戲戲..睇「見龍卸甲」(好好睇呀..竟然睇到喊>_<'')
睇完同媽咪一齊返屋企...^_^
好開心呀..好耐冇同媽咪一齊睇戲戲啦^_^
|