十乂笨_貓_豬乂。
我希望我可以開開心心咁過。。。。。
請問可以嗎=﹏=?
我見到我條路好灰暗>﹏<
catyanyan
暱稱: 乂笨貓乂
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好亂!!
嘻嘻^﹏^
嘻嘻~
天氣>_<
開心!~
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 29
今日人氣: 4
累積人氣: 1562
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 3 日  星期四   雨天


旺角一日遊! 愉快 分類: 未分類

今日我放假唷~~(好開心唷^﹏^)

我12點約左牙俊行街街!

點知...我遲哂大到~~又冇帶雨傘..(激死我啦>_<)

跟住我地去左APM食Mos burger!!(成81蚊牙..好貴唷..)

之後就慢慢行去搭車車Go旺角!

去到MK..我地就開始行街街..(買左好多野...>_<)

行到咁上下..我地2個都好攰..又悶...

就諗住去網吧打機~點知..冇位...(錯哂!!)

之後~牙俊提意去元朗..但係我話唔好~(唔知點解依家唔係咁鍾意去人地屋企)

因為我聽日又要返12點半..仲要CLOSING!!(諗起都辛苦)

就結果係旺角4圍走...好似痴左線咁...

行左差唔多成個幾鐘..終於搵到一間打冷..(攰到想死)

我地食完野之後就搭車車返屋企..

牙俊送埋我返屋企..佢先走...

嘻嘻~好開心牙!!