早幾日唔記得寫添..
今日寫返先..
我放左3日假..其中有2日係屯門渡過..
入左屯門搵家姐同哥哥..仲有零8食飯飯..(嘻嘻~好多人牙)
成晚就同哥哥同零8一齊打機..(我都唔知玩咩好~睇哥哥玩算數..)
跟住星期2去搵我老豆~見到細佬牙..(好掛住細佬..好耐冇見過佢啦)
同左老豆..細佬..仲有晶姨去飲茶..(好開心^_^)
但係聽到老豆依家冇工返..煩緊冇錢洗..身為佢個女..竟然幫唔手..個心好痛!
唉...覺得自己好冇用...!!屋企人有事..我都幫唔到手..!!(唔死都冇用)
之後..我約左我媽咪8點正係旺角火車站等..(因為約左婆婆..牙公AND牙姨食飯!!)
本來好開心嫁..但係..婆婆同公公嗌交..跟住婆婆係度喊..搞到我好唔開心!!(我唔想見到婆婆喊牙)
之後慢慢食埋我既甜品~就同媽咪一路傾計仔一路行去搭車車返屋企..
途中又聽到一D令我唔開心既野...!(唉..搞咩呀..我想開心牙..唔想成日聽到D唔開心既野呀..得唔得呀??)
終於返到屋企啦!!
咁樣就完左我呢3日既假期!
今日返工工..好多人牙..超忙..忙到痴左線..
死火啦..學收廚房..學左差唔多2個星期啦..都係收咁慢..唔得..要再收快D先得..
如果唔係..死得..!!>﹏<''
就黎4月12號啦!都唔知有冇人記得係咩日子!
不過算啦~以前都係自己一個過嫁啦..!都慣左嚕...!
|