十乂笨_貓_豬乂。
我希望我可以開開心心咁過。。。。。
請問可以嗎=﹏=?
我見到我條路好灰暗>﹏<
catyanyan
暱稱: 乂笨貓乂
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好亂!!
嘻嘻^﹏^
嘻嘻~
天氣>_<
開心!~
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 29
今日人氣: 15
累積人氣: 1573
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


好攰>﹏< 不安 分類: 未分類

早幾日唔記得寫添..

今日寫返先..

我放左3日假..其中有2日係屯門渡過..

入左屯門搵家姐同哥哥..仲有零8食飯飯..(嘻嘻~好多人牙)

成晚就同哥哥同零8一齊打機..(我都唔知玩咩好~睇哥哥玩算數..)

跟住星期2去搵我老豆~見到細佬牙..(好掛住細佬..好耐冇見過佢啦)

同左老豆..細佬..仲有晶姨去飲茶..(好開心^_^)

但係聽到老豆依家冇工返..煩緊冇錢洗..身為佢個女..竟然幫唔手..個心好痛!

唉...覺得自己好冇用...!!屋企人有事..我都幫唔到手..!!(唔死都冇用)

之後..我約左我媽咪8點正係旺角火車站等..(因為約左婆婆..牙公AND牙姨食飯!!)

本來好開心嫁..但係..婆婆同公公嗌交..跟住婆婆係度喊..搞到我好唔開心!!(我唔想見到婆婆喊牙)

之後慢慢食埋我既甜品~就同媽咪一路傾計仔一路行去搭車車返屋企..

途中又聽到一D令我唔開心既野...!(唉..搞咩呀..我想開心牙..唔想成日聽到D唔開心既野呀..得唔得呀??)

終於返到屋企啦!!

咁樣就完左我呢3日既假期!

今日返工工..好多人牙..超忙..忙到痴左線..

死火啦..學收廚房..學左差唔多2個星期啦..都係收咁慢..唔得..要再收快D先得..

如果唔係..死得..!!>﹏<''

就黎4月12號啦!都唔知有冇人記得係咩日子!

不過算啦~以前都係自己一個過嫁啦..!都慣左嚕...!