我今日要返12點..
自己又唔記得教鬧鐘..
搞到差唔多成11點2先起身..
之後汁齊哂要拎既野..我就飛落去樓下搭的士..
個司機有d唔熟路..係咁講唔好意思..
收費$100...(好貴呀..>0<'')
不過佢真係好有禮貌..個心都冇咁痛...
終於返到公司..唉..一返到去..就有人同我講,,話我琴晚收廚房收得好dirty..
仲問我有冇刷個地..(唔好玩啦..晚晚都有刷嫁啦..)
係度講呢樣講個樣..唉..算吧啦..鬼叫我係新黎咩..
終於挨到去9點3左右..開始準備be closing..去到10點開始正式收廚房..
收得好地地...有另外一位同事無啦啦對住我黑面..(喂..我有踩到你條尾咩..洗唔洗牙你)
唉..11點半啦..收工閃人..
攰到死左..好彩聽日放假者..哈哈!!(開心開心)
|