十乂笨_貓_豬乂。
我希望我可以開開心心咁過。。。。。
請問可以嗎=﹏=?
我見到我條路好灰暗>﹏<
catyanyan
暱稱: 乂笨貓乂
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好亂!!
嘻嘻^﹏^
嘻嘻~
天氣>_<
開心!~
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 29
今日人氣: 10
累積人氣: 1568
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 23 日  星期三   晴天


超無奈囉。。 感動 分類: 未分類

我今日要返12點..

自己又唔記得教鬧鐘..

搞到差唔多成11點2先起身..

之後汁齊哂要拎既野..我就飛落去樓下搭的士..

個司機有d唔熟路..係咁講唔好意思..

收費$100...(好貴呀..>0<'')

不過佢真係好有禮貌..個心都冇咁痛...

終於返到公司..唉..一返到去..就有人同我講,,話我琴晚收廚房收得好dirty..

仲問我有冇刷個地..(唔好玩啦..晚晚都有刷嫁啦..)

係度講呢樣講個樣..唉..算吧啦..鬼叫我係新黎咩..

終於挨到去9點3左右..開始準備be closing..去到10點開始正式收廚房..

收得好地地...有另外一位同事無啦啦對住我黑面..(喂..我有踩到你條尾咩..洗唔洗牙你)

唉..11點半啦..收工閃人..

攰到死左..好彩聽日放假者..哈哈!!(開心開心)