今日同平時一樣~
不過有少少唔同..就係今日我學左一陣order take!!
好驚找多or找少錢..(所以take得好慢好慢...)
去到7點幾~8點幾就開始肚餓!!(都唔知做咩..lunch個陣先食完成碟飯!)
之後去到9點左右就開始準備closing D野..
本來係收11點既..不過呢..今日成11點半先搞點..(唉...)
跟住..我同埋其他幾個同事一齊去左宵夜..
食到1點幾就搭車返屋企..2點終於返屋企...
唔知點解呢排唔係幾覺得攰..!!(正呀)