今日返到公司..
一返到去就做drink位..做左一陣drink位..出汗=.=''
今日又好似平時咁好多人...
我去到3點幾先可以去食飯..
例牌去''曱甴屋''食野..今次好彩冇再見到老鼠出現!
食完返去繼續做野..
今日好多笑料..勁好笑..不停笑...(如果日日都係咁就好啦!!)
呢個星期都係返1點..放11點!!(因為我要學收lobby..!)
努力加油!!