今日放假係屋企冇乜野做..
訓到下午5點幾先捨得起身..
跟住..玩左一陣電腦~
女麻女麻就煮飯食..好好味呀..食左2碗牙..
之後..玩左一陣~媽咪打電話俾我話班機遲左~要差唔多成凌晨12點~1點左右先返到黎!!=口=''
去到凌晨1點半左右~媽咪終於返到屋企..
丫P好掛住媽咪..一見到媽咪係門口..就跑出去門口接媽咪!!
之後~媽咪講左好多佢係北京既趣事~!!(哈哈..如果有機會我都去下先!)
聽日本身要返1點半..收11點半~但經理叫我如果可以的話..就早D返去..當開OT..(是但啦~)
所以都係早D訓~如果唔係聽日一定冇精神..>﹏<''
|