十乂笨_貓_豬乂。
我希望我可以開開心心咁過。。。。。
請問可以嗎=﹏=?
我見到我條路好灰暗>﹏<
catyanyan
暱稱: 乂笨貓乂
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
心情好亂!!
嘻嘻^﹏^
嘻嘻~
天氣>_<
開心!~
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 29
今日人氣: 6
累積人氣: 1582
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 21 日  星期三   陰天


開心哇... 愉快 分類: 未分類

今日成11點幾..差唔多12點先肯起身~

因為琴日同d同事去打邊爐..之後差唔多成6點先訓..

跟住..本來約左魚魚11點係apm等..點知...

我自己唔願起身..遲哂大大大大大到......

之後終於見到魚魚啦~同佢去食野..

我地諗左一陣~就決定係apm食mos burger~!!

食完就一齊搭車車入屯門搵我契哥..

見到佢之後..就決定去唱k..

唱到差唔多成8點先走..(超開心)

大家都見肚餓..就去食野!

我見我有個fd都係成日係新壚打機..

咪去佢平時去開個間網吧..睇下佢係唔係度..

哈..真係係度喎..咪問佢去唔去囉..

之後就一齊去..4條友一齊去屯門市中心個間目黑食..

食食下我好似見到有個人好似我之前識既一個朋友..

佢叫丫達~不過唔知係咪佢..個樣好似!!

食完埋單~差唔多成5百蚊..!(4個人差唔多啦!!)

嘩..成10點啦~見咁夜..我同魚魚一齊搭車車返出去..

我差唔多11點半先返到屋企...

 

死火啦~我唔記得我聽日返幾點呀..

死啦死啦死啦....help...sos!!>﹏<

點算呀....................