今日成11點幾..差唔多12點先肯起身~
因為琴日同d同事去打邊爐..之後差唔多成6點先訓..
跟住..本來約左魚魚11點係apm等..點知...
我自己唔願起身..遲哂大大大大大到......
之後終於見到魚魚啦~同佢去食野..
我地諗左一陣~就決定係apm食mos burger~!!
食完就一齊搭車車入屯門搵我契哥..
見到佢之後..就決定去唱k..
唱到差唔多成8點先走..(超開心)
大家都見肚餓..就去食野!
我見我有個fd都係成日係新壚打機..
咪去佢平時去開個間網吧..睇下佢係唔係度..
哈..真係係度喎..咪問佢去唔去囉..
之後就一齊去..4條友一齊去屯門市中心個間目黑食..
食食下我好似見到有個人好似我之前識既一個朋友..
佢叫丫達~不過唔知係咪佢..個樣好似!!
食完埋單~差唔多成5百蚊..!(4個人差唔多啦!!)
嘩..成10點啦~見咁夜..我同魚魚一齊搭車車返出去..
我差唔多11點半先返到屋企...
死火啦~我唔記得我聽日返幾點呀..
死啦死啦死啦....help...sos!!>﹏<
點算呀....................
|