十乂笨_貓_豬乂。
我希望我可以開開心心咁過。。。。。
請問可以嗎=﹏=?
我見到我條路好灰暗>﹏<
catyanyan
暱稱: 乂笨貓乂
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情好亂!!
嘻嘻^﹏^
嘻嘻~
天氣>_<
開心!~
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 29
今日人氣: 1
累積人氣: 1577
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 19 日  星期一   雨天


大頭蝦.. 無奈 分類: 未分類

今日返1點半..

返到去企係出面..企左一陣~見到個朋友~

佢黎買外賣~我見佢等左好耐~真係唔好意思!

跟住去到3點幾就放lunch..食完飯返去~企廚房~

企左一陣就覺得塊面好油!!

去到9點幾~就開始準備收廚房~

可能因為好耐冇收廚房既關係..

收得好慢~好彩Ronnie幫我刷地~如果唔係12點都唔洗走..

跟住同Ronnie去左食野..吹水...點知...

個陣時先發覺..我個銀包留左係公司~(天呀...)

打電話俾經理..佢話..佢已經返左屋企..唔想出街..

結果我打電話問牙kiu借錢..搭車返屋企..(好魚呀..)

我咁大個女..都未試過好似今次咁..大頭蝦到連銀包都唔記得拎>_<''

聽日一拎返個銀包..即刻俾返牙kiu先...(好彩牙kiu肯借俾我炸..如果唔係都唔知點算!!)

 

牙kiu:唔該哂你牙..^_^