今日返1點半..
返到去企係出面..企左一陣~見到個朋友~
佢黎買外賣~我見佢等左好耐~真係唔好意思!
跟住去到3點幾就放lunch..食完飯返去~企廚房~
企左一陣就覺得塊面好油!!
去到9點幾~就開始準備收廚房~
可能因為好耐冇收廚房既關係..
收得好慢~好彩Ronnie幫我刷地~如果唔係12點都唔洗走..
跟住同Ronnie去左食野..吹水...點知...
個陣時先發覺..我個銀包留左係公司~(天呀...)
打電話俾經理..佢話..佢已經返左屋企..唔想出街..
結果我打電話問牙kiu借錢..搭車返屋企..(好魚呀..)
我咁大個女..都未試過好似今次咁..大頭蝦到連銀包都唔記得拎>_<''
聽日一拎返個銀包..即刻俾返牙kiu先...(好彩牙kiu肯借俾我炸..如果唔係都唔知點算!!)
牙kiu:唔該哂你牙..^_^
|