| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 30 日 星期五  | |
Oo+煩煩煩==┘ o°  |

26~27/6 E2日都係派卷仔丫~今次我覺得都考得ok既~不過一d唔應該高分科既就唔知點解好高分~但有d就麻麻~主科有一科肥左唷!都預左架啦考之前果日唔舒服溫唔到豬~但係希望其他科會拉得番啦~我諗其他次科都會幾好既~^^"卡卡~
28~29/6E2日就要考TSA丫~原來我地E年中三先有~做白老鼠~不過我一D都冇溫過~仲以為好難~點知又OK BO~唔係太難~考番中3d野~好多都識~^^"咩試都考晒LA~開心屎~呵呵^^"
30/6今日放假仔呀so,,就同左倩彤玲~4姊妹出左去行mk同LT~買下野~食下野咁~^^"都幾開心架~屎笨笨你話我成日唔陪你出街唔陪你食糖水~鬼叫我得閒你又要番工~我唔得閒你又得閒咩~哼哼哼~bu,,,,,-0-
ps1今次考試既成績都okla~我以為我係最差果個~點知周圍睇平時考得幾好果d男仔同女仔今次唔知做咩失晒手我都冇咁驚~不過我覺得自己盡晒力對得住自己就得啦~唉~交左選科表la,,,最後都係選左[[文商1]],,,好驚會後悔~好驚唔岩自己讀唷><"唉~
|
| 刊登時間︰2006-06-30 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 6 月 25 日 星期日  | |
***e排發生左好多野呀唷+++  |

終於都考完試la,,,真係好開心呀~不過就唔知考得好唔好lu~聽日就會知~好驚丫,,,話就話係考晒試~不過其實仲有一個TSA既考試~真係好煩冇諗過溫~><"今日訓醒之後就去左彤b home~嘩~熱到嘔囉~之後出左新都食野~再番home~打番之前d日記仔先~
17/6,今日係星期六我成晚都冇訓過~通頂~成晚都唔知係到做咩~話就話真係係到溫家政~不過都係集中唔到係到諗野望下view~溫得7788都6:00幾啦就玩左陣電腦~之後有條仔又玩通頂~之後打比我傾左陣就訓lu~
18/6今日成8:00幾先訓~10:00就比人嘈醒話去飲茶~今日father's day搞掂d野就出去~飲完番home要開始溫ih~溫唔夠一陣~頭痛屎左去訓覺~訓醒左之後就開心啦,,因為有d野~食飽飽就溫豬la~溫黎溫去都溫唔熟~又唔舒服唔訓訓lu~
19/6今日考ih同家政~ih抄晒啦勁多唔識~一定係我咁多科最低果科~因為真係溫唔入腦又唔舒服~家政就好多都識~應該會唔錯~^^"不過比miss激屎又拎我個名黎出題目~全份卷只係出得我一個人既名,,,好魚呀><"放學番home溫豬,,佛學同art背到傻呀~
20/6今日考佛學~勁多都識~我背得好熟,,,哈哈~之後考art以為自己唔多識答錯晒~點知d fd話我答果d好多都岩~超開心~放臬去左行街街食飯仔~因為今日唔屎溫豬唷!聽日考既野冇得溫
21/6今日考口試~好啞囉~英文~first,個人短講~我覺得冇咩問題~之後小組討論~3條友一粒聲都冇出~得我自己係到講~又冇人應我wo勁魚囉~唉><"中文唔想提~講完仲有勁多time
22/6今日考電腦,,都識呀~冇咩野~^^"之後就考晒試lu~一身鬆~之後聽分科講座~聽完之後真係好煩~都唔知點算><"夜晚同展文傾phone~之後佢教左我好多野講左好多野~之後我就諗通晒~心裹有數lu~希望唔會選錯啦~^^"
23/6今日發生左好大件事~我真係好唔開心好無奈囉~關我咩事wo~好開心咁食食下飯無啦啦有人打黎咁樣有冇搞錯呀?其實你煩我都唔緊要啦~其實我都唔覺煩~都慣架la~但係我真係希望你唔好再搵人啦~我唔想人地呀媽又黎搵我呀~
24/6琴晚唔知做咩嘔到7彩~咩都唔記得~只係記得訓之前同啤啤傾過電電~好耐冇傾la~^^"卡,,,今日一早起身~呀倩黎左~搞掂d野~就出門出左mk~番蔓蔓個教會,,好開心呀~自從讀左佛教學校之後就好小親近神,,,^^而家番番真係好開心~不過就有d嚇親~
|
| 刊登時間︰2006-06-25 08:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 6 月 15 日 星期四  | |
Oo+考試期間==晚晚冇覺好訓┘ o°  |

12/6~22/6學校考試唷~今日終於有時間打番啦~^^"因為聽日唔屎番學唷!真係開心到爆~
10~11/6我以經有好幾個禮拜六日都冇出過街la~因為留番係home到溫豬~今個六日就溫chem,中文,~星期日就主功英文~
12/6今日考英文都ok la~大部份都識~不過真係唔知考得好唔好丫~作文都識作唷!之後番home訓左陣~就開始溫中文~好彩之前溫過so,,,唔係背得好辛苦~
13/6今日好無奈囉~中文抄晒~我唔係唔識唷!只係唔夠時間~我真係好笨~冇由後面做起~因為後面係課文問題~我全部都識~可以拎到好多分架~今日知道唔夠時間真係做到手都震超驚~好唔開心丫~><"之後放學番左你圖書館溫數學同音樂~真係好啞囉~圖書館嘈到嘔根本就溫唔到~之後忍唔到就走la~番到home訓左陣~溫到3:00先訓~好累~><"
14/5今日數學都識呀~^^"頂,音樂有成4頁要我地背晒~但係佢出得果一頁都冇~有d仲冇得溫~好彩我有學琴底姐~之後放學番屋企訓覺~起身~溫phy,chem,bio~癲線架~3科一齊考~仲有玲聽又要背生字~根本溫唔晒~好彩之前溫左chem都搞到我溫到成4:30先去訓~
15/6今日考phy,chem,bio~1.5hr做晒3份野~chem係最識~phy麻麻~bio抄晒~個個都係咁~個呀sir都唔知佢出咩~放流料~話全部教過都要考~佢話主要係最新教果2課但係佢出得果小小~上學期教果d佢又出勁多~玩野咩?叫我地背果d又唔出~
唉~不過e幾日既考試真係好難捱丫~超辛苦日日溫到唔屎訓~我真係好後悔平日番完學冇溫一次果日所學既野~搞到考之前真係溫到嘔血~有好多野要溫~><"人地讀中三我地讀中三~我地就讀到要生要死~咩科都話要背背背~背完又唔出~又有好多術科要考~考埋晒果d歷史~癲線~唔係為左想選自己想讀果科我真係唔會咁努力呀~
雖然溫真係得好辛苦~但係真係有好多人支持我幫我打氣~多謝晒你地丫~有d就朝早叫我起身~有d就夜晚陪我夜一夜都唔訓~要我訓先肯訓~有d就提住我要休息食野~仲班姊妹[特別係倩倩丫],,,thxz丫,,,仲有枝筆筆呀~
|
| 刊登時間︰2006-06-15 08:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 51 | »
|