◆+☆╮泳豬豬 oO傻婆芝日記板板┘ o
 

     

                        

cecilia6710
暱稱: 癩◎徹底放棄◥泳豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Oo+痛心==┘放棄 o°...
e排既日記唷!!!!!
Oo+難忘的2日.┘ o°...
Oo+順其自然==┘ o°...
Oo+心情唔好==┘ o°...
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 45
今日人氣: 39
累積人氣: 4544
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 4 日  星期日   雨天
Oo+個心真係好煩==┘ o° 鬱悶

                              

   嘩...打番晒咁多日d日記仔先∼好簡單咁講下la^^"

30/5今日有個fd生日出左去去陪佢!本身諗住去睇戲架,不過最後陪佢去左公園到坐傾計仔~好好彩今日冇落雨~不過我就見到好多小強丫搞到我嗌唔停~勁驚差d想喊好多隻呀~之後無啦啦佢抱起左我成個人叫我唔好驚~嚇屎我丫~之後咩住我周圍走係到玩野唔比我落地~哈哈^^"

31/5琴日好夜先番屋k,搞到今日訓到成1:00幾牙文打黎先起身~今日成日都留係home~休息下~玩玩~so good丫~夜晚就做節同屋k人食飯飯~好飽飽又好味wo~^^"

1/6今日都係番學仔冇咩特別∼唉∼不過e幾日成日落雨真係好煩丫好濕唷∼放左學∼倩,玲同華黎左我果邊食野!彤b今日又冇番學佢真係曳曳丫∼番home就溫豬豬la...累~

2/6今日上上下堂牙文sd信息黎話掛紅雨∼之後我地成班都嘈住話要走∼唉><”不過我地成班都down晒~因為如果今日唔落雨既~傑志足球隊就會黎我地學校踢波~咁我地就唔屎test架la~我地個個都諗住唔會raining架ma~點知~最後要test~個個都冇咩點溫~唉><"真係素興丫...放學同倩彤玲華去左食kfc~好味丫

3/6今日成日都冇出街丫~留左係屋k~溫豬豬~不過都唔係好溫到丫成日諗起其他野集中唔到~今次個考試都幾大壓力~不過有咁多人支持我會比心機架啦~

4/6今日成日都係冇出過街丫~留係home到做懶豬~真係好耐都未試過lu~好free好正呀個feel~今日又係home到溫豬豬~媽子見我咁比心機買左好多我最鍾意食既野比我食唷!嘿>3<巧巧味~之後係到發癲~傾電電~笑笑笑~哈同倩豬諗埋d野又幾似架bo...心靈相通....

唉.....e幾日都唔知自己發咩癲~心情勁燥唷!平時都唔會咁既~搞到發左一個人好大脾氣~><"其實我可以同呀哥好番架~佢今日sd左d野黎~不過...唉我唔想好番之後個問題又再出現又嘈過唷~我同佢嘈一次我就煩一 次個心就唔開心一次~我唔想之後又再係咁丫~但係其實佢都真係好錫我同我好好既~唉><".....唔知點~

  

刊登時間︰2006-06-04 10:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天
sorry唷!!!!!聽日再保打番日記 驚訝

                 

哎唷.....有好多日都冇打過日記la...因為真係發生左好多野~聽日放學仔先保番打番晒lu~不過e排都唔多開心唷><"唉煩煩煩

 

 

刊登時間︰2006-06-02 11:06 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 5 月 28 日  星期日   晴天
Oo+心情唔好==┘ o° 無奈

             

27/5~琴日訓到成1:00幾~牙文打黎我起身~食野~之後都唔知自己做過d咩~呀mum出左去婆婆到~難得可以安靜下~點知大哥番黎~慘lu~又比佢煩又係到嘈~之後做功課~都比佢煩到做唔到~無耐頂唔順我起左入room~佢個fd黎左~之後我係room諗住溫豬~都唔係好溫到~之後全家出晒去~得番我一個係到諗野~唉><"之後唔記得做過d咩~

28/5今日8:00我訓緊覺唔知邊個打黎~點知係格離屋d親戚~話搵唔到格離屋有緊要事搵佢地~叫我走過去按門鐘叫佢地~頂~果陣我都未訓醒都唔知發生咩事~真係樣衰幫完佢地唔該都冇聲~之後番home再訓過~訓到12:00起身~食野~玩電腦~無啦啦落勁大落雨又行雷真係嚇到傻左~無啦啦電腦上唔到網~頂~之後係到溫下豬~背下書~又要摺星星~有個fd星期2生日la~之後唔溫la~諗住去彤b home~點知有d事最後冇去到~好悶係到彈下琴~發下癲~上下網周圍走~之後小生打黎同佢傾左一陣勁好笑~洗白白

ps我e2日都冇出過街丫~真係好耐都冇試留係屋企休息下~真係好free~不過唔知做咩成日都頭痛好唔舒服~仲有留係home free極有限因為有一個責任係身就係要溫豬~仲有2個星期就要考試la~真係好驚考得唔去丫~要選科都唔知點~><"

ps2唉...留係home都諗左好多野∼真係好多野煩∼d問題好似諗極都諗唔晒∼又搵唔到答案∼真係諗到頭都痛∼好多野唔知邊d應該做∼邊d唔應該做咁∼真係好煩丫∼

ps5唉∼呀哥佢死都唔肯原諒我∼係都要我選擇∼我可以點∼有時真係比佢搞到好唔開心∼好唔知點∼點解係都要咁∼要人2選1姐∼果個我個fd黎架∼

ps4我知你捱病左~唔舒服發高燒~你自己小心身體la~唔好再唔訓覺唔食野掛住番工la~自己look afer自己la~仲有丫~唔好再為左我搞到自己咁la唔值呀~我同你d野~我知我點都要面對~避都避唔到~我更加知我咁樣對你你好慘好痛苦~sorry~我都唔想~但係我真係唔知可以點~我就黎要考試la hope你唔好要我面對住~我只想冷靜~有咩考完試先再算la~總之你自己開開心心咁過每一日~唔好再咁落去la~多d休息飲多d水la~sorry呀~><"

刊登時間︰2006-05-28 09:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]