
嘩...打番晒咁多日d日記仔先∼好簡單咁講下la^^"
30/5今日有個fd生日出左去去陪佢!本身諗住去睇戲架,不過最後陪佢去左公園到坐傾計仔~好好彩今日冇落雨~不過我就見到好多小強丫搞到我嗌唔停~勁驚差d想喊好多隻呀~之後無啦啦佢抱起左我成個人叫我唔好驚~嚇屎我丫~之後咩住我周圍走係到玩野唔比我落地~哈哈^^"
31/5琴日好夜先番屋k,搞到今日訓到成1:00幾牙文打黎先起身~今日成日都留係home~休息下~玩玩~so good丫~夜晚就做節同屋k人食飯飯~好飽飽又好味wo~^^"
1/6今日都係番學仔冇咩特別∼唉∼不過e幾日成日落雨真係好煩丫好濕唷∼放左學∼倩,玲同華黎左我果邊食野!彤b今日又冇番學佢真係曳曳丫∼番home就溫豬豬la...累~
2/6今日上上下堂牙文sd信息黎話掛紅雨∼之後我地成班都嘈住話要走∼唉><”不過我地成班都down晒~因為如果今日唔落雨既~傑志足球隊就會黎我地學校踢波~咁我地就唔屎test架la~我地個個都諗住唔會raining架ma~點知~最後要test~個個都冇咩點溫~唉><"真係素興丫...放學同倩彤玲華去左食kfc~好味丫
3/6今日成日都冇出街丫~留左係屋k~溫豬豬~不過都唔係好溫到丫成日諗起其他野集中唔到~今次個考試都幾大壓力~不過有咁多人支持我會比心機架啦~
4/6今日成日都係冇出過街丫~留係home到做懶豬~真係好耐都未試過lu~好free好正呀個feel~今日又係home到溫豬豬~媽子見我咁比心機買左好多我最鍾意食既野比我食唷!嘿>3<巧巧味~之後係到發癲~傾電電~笑笑笑~哈同倩豬諗埋d野又幾似架bo...心靈相通....
唉.....e幾日都唔知自己發咩癲~心情勁燥唷!平時都唔會咁既~搞到發左一個人好大脾氣~><"其實我可以同呀哥好番架~佢今日sd左d野黎~不過...唉我唔想好番之後個問題又再出現又嘈過唷~我同佢嘈一次我就煩一 次個心就唔開心一次~我唔想之後又再係咁丫~但係其實佢都真係好錫我同我好好既~唉><".....唔知點~
|