◆+☆╮泳豬豬 oO傻婆芝日記板板┘ o
 

     

                        

cecilia6710
暱稱: 癩◎徹底放棄◥泳豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Oo+痛心==┘放棄 o°...
e排既日記唷!!!!!
Oo+難忘的2日.┘ o°...
Oo+順其自然==┘ o°...
Oo+心情唔好==┘ o°...
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 45
今日人氣: 15
累積人氣: 4520
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天
Oo+很想永遠簡簡單單地過==┘ o° 驚訝

                             

琴晚呀哥帶左d fd番黎開枱打機~嘈到你呀媽都唔認得~2:00幾先訓~之後今日一早笨笨8:00幾打黎~之後醒左~啦啦聲換衫出去lu~去左一個地地方~都ok開心啦今日d人幾好d車手好搞笑~成日搞到我笑到合唔埋個咀成日哄我笑~之後搞到6:00幾彤b倩倩到蔓蔓黎左搵我~之後行下去左kfc食野~之後先好笑呀~呀倩唔知係邊到搵左2個細路番黎之後我地做左保母wo~幫人睇住2個細路~之後走得去左買野~彤b就黎左我home啦~陪我傾計洗白白~^^"

ps1~Danny個細佬真係好曳唷!曳到你傻呀~今日無啦啦又要買野比佢地食又唔聽話~走黎走去~又打交~一個一年級一個就5年級~頂唔順呀~好曳唷!

ps2唉~辛苦以成習慣lu~日日忙到傻做到傻~都慣啦~我真係好想搵一樣野去麻醉自己~要忙多野先先可以令我唔會再諗d無謂野~但係原本始終在乎就真係在乎~

ps3唉~我知我日日對你好冷淡對你d態度又好差好衰~你關心我好多野為我好~其實我知架~但係.....可能有d野過左去就真係過左去~我真係需要time囉~唔好逼我~plz

ps4唔煩e樣又要煩果樣~死啦~有個人就黎生日la~佢好想我陪佢~但係我驚佢會同我講d唔應該講既野....我唔想唷好驚呀...唔好講呀><"我唔要呀~我冇心理really囉~

 

刊登時間︰2006-05-01 09:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天
***e排好唔得閒唷+++可能唔會成日打日記~好累唷 驚訝

                                 

今日勁開心囉放大假~咩都唔屎做~訓到成12:00幾笨笨打左好多次黎都唔醒~之後牙文打黎就醒左la~諗全刷牙仔點知有隻大蜜蜂呀~嚇到傻左~之後唉~呀媽係到勁煩我~係到嘈~我真係忍唔到la~就同佢嗌咬~嗌左成2個鍾有多嘈醒埋呀哥~我都仲未刷牙食野~食完又嘈過~真係頂唔順啦我喊住換衫跑左出去~搵彤彤~陪佢去安寧搵佢mum~之後去左行街~周圍行總之就唔想番home去邊都冇所謂~但係彤b又m痛wo~就陪佢坐下~去到8:00幾我地就去左kfc食野~係到等倩~勁好笑~之後10:00幾就番homelu~

ps1唷~好耐都冇打過日記仔la~因為每日都真係好忙好多野做呀~琴晚最慘~下午4:00之後冇食過野~去到今日3:00幾差d24小時冇食過野暈啦~今日仲要同mun嗌大咬~好耐都未試過咁激動啦我~真係好唔開心唷!佢有好多野都唔明我~有時真係好難受><"

ps2今日彤b陪左我成日開解我~同佢傾晒d唔開心既野~佢都好明我勁哄我笑~之後牙文又打黎知我唔開心都聽我係到講~之後安慰我叫我唔好唔開心~^^"多謝你地呀~

ps3今日本身陪笨笨溫豬架~佢就要會考啦~之後佢問我去唔去荃灣睇戲~同埋佢成大班fd但係我唔識架~嚇到我傻左~佢好想我去唷!但係我真係冇心情之後冇去到lu~

哎唷!!!彤b~今日多謝你陪我丫~你m痛都出黎~又安慰我~底錫唷!>3<今日同你開左個還笑~要你走黎走去~sor唷!^^"對唔住~希望你唔會嬲嬲放係個到啦~因為我應成左倩唔講得架~不過你始終都會知架啦傻妹~

刊登時間︰2006-05-01 12:05 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天
Oo+好累呀==累到傻左┘ o° 鬱悶

今日一起身~隻手痛到傻左~用唔到力~之後又係番學~我同呀倩都累到唔識講野~只係識伏係到訓~之後早會聽校長講廢話差d訓著~之後上堂~今日d堂又係咁過冇咩特別得個悶字~又係到講廢話~之後又同素豬串咀玩下野咁過~calm就派成績~呵^^"都ok la~lunch周圍行同下琳琳傾計~之後排隊上堂頂~又上英文~之後ih就放學lu~啦啦聲走~番home搞好多野~之後7:00幾要去學琴仔~8:00幾番黎仲要執野整野溫豬~唉><"

ps1e2日考TSA個試呀~我地成班3F都勁到抽筋~一有人行過我地班門口我地都會叫左出黎~好驚唔知抽中邊個去考~好得人驚唷!我地班平時咩老師咩都唔怕竟然怕e個野笑死^^"好彩抽唔中我咋~開心屎

ps2頂~e排都唔知發咩癲~我同素豬坐果個位又唔係好前~但係有咩搵人要出黎講野果d就永遠都要選中我~真係好啞囉~咩都係我~答問題又係wo好煩囉~不過成日同素豬上堂係到玩同傾計miss都吹我地唔脹哈哈~

ps3嗚嗚~真係好辛苦好累我~倩倩多謝你琴日幫到我咁夜~琴晚唔關你事你都黎~好彩有你咋~如果唔係搞到2:00都番唔到home唷!但係我真係好擔心你頂唔住呀~真係會死人架

ps4唉~e排都會好慘~唔會有好日子過啦~晚晚有4粒鍾訓都算好la~都唔知有冇~溫豬,做功課,練琴,番學仲有...~真係好辛苦呀~死得人啦!now咁忙我真係咩都唔想諗住呀~果d野遲d先講la~我都係忘記唔到一個人唷

刊登時間︰2006-04-27 09:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]