◆+☆╮泳豬豬 oO傻婆芝日記板板┘ o
 

     

                        

cecilia6710
暱稱: 癩◎徹底放棄◥泳豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Oo+痛心==┘放棄 o°...
e排既日記唷!!!!!
Oo+難忘的2日.┘ o°...
Oo+順其自然==┘ o°...
Oo+心情唔好==┘ o°...
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 45
今日人氣: 28
累積人氣: 4503
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 5 日  星期三   晴天
Oo+唉~我好似害左一個人咁==對唔住呀┘ o° 無奈

                              

 

今日12:00幾牙文打比我~我先起身~~打比笨笨~之後就同屋企人嘈嘈~係到勁嗌咬~都話今日唔想出去食飯~佢死都要我去~之後又拎埋其他野黎講~真係好唔開心好想喊囉~之後佢唔夠我串就收聲la~彤彤就黎左~仲買埋早餐比我食~^^"之後佢要我彈琴琴比佢聽~就彈啦~之後就玩衫衫la~要出去搵一個人勁唔想囉~之後要再去西貢食飯~所以今日著得好caualT-shirt短裙~勁soft~之後諗住出門口la點知andy打黎話唔比去~我真係冇諗過佢唔比如果唔係佢嬲屎我呀ma之後我就唔去lu不過個個人就...唉~><"之後係home到發左陣呆~好悶~之後就早d出去西貢la~本身諗住出街又要人地去食飯頂~去到果到彤b陪我去左沙灘玩~果到好多dog呀~好得意唷!好彩今日著裙之後落水玩~番上黎andy打黎~唔想提之後就係果到食野~我同彤b都覺得好煩又有d小朋友係到嘈之後d大人又係到吹水~都唔岩傾既~之後我地食得勁快~坐多陣我地走先~之後有個人出左黎搵我~之後去左行西貢~去左沙灘吹風不過太黑la~好得人驚之後去左公園坐~睇d小朋友玩~去到10:00就番home la~彤b送我番home~^^"

ps0~為左一餐飯同呀mun嗌大咬~大家都冇再講野唷!唉~其實我覺得佢煩我好過唔煩我~><"ps1:唉~我冇出到去佢真係勁down好唔知點~不過最後佢都明白識諗~不過我都係好耐疚唷我覺得係我唔好先搞到咁sorry呀~

ps2今日真係唔知點解佢一話唔比我出~我就真係好聽話~平時既我我一定唔會聽佢話~一定會嬲一定嗌咬~但係好神其唔知今次做咩~好聽話真係唔出~覺得佢講得岩~但係果個人就真係好慘la~><"

ps3我今日真係落左水玩聽唔到佢電話~之後果陣先聽到不過佢好似唔信我咁~覺得我同屋企人食飯好出其唔信我~咁今日紅假呀ma~之後佢好唔likey咁cut左線~唉~之後我聽番之前佢留果個言點知佢真係唔信我話我唔聽電話就姐係呃佢~我真係好啞好唔開心囉佢成日都咁睇我~咁唔信我><"

ps3今日同彤b去左公園睇d小朋友果陣都諗番起我地好多細過果陣d野~之後又諗番我地中一果陣d野~好多好多既回億~哈哈~佢又哄得我勁開心~係到勁講笑話~屎彤b~>3<

刊登時間︰2006-04-06 12:01 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 4 日  星期二   晴天
Oo+今日好左打千秋呀==好好玩呀┘ o° 不安

 

琴晚無啦啦坐坐下訓左~唔記得打比勁多人~sorry呀~之後andy無啦啦打黎~嚇屎~佢成個人唔同晒~我仲以為自己發緊夢~傾到3:00幾先訓~今日10:00幾起身~之後出左去~唉~唔想提~煩煩煩~都唔知點~之後出左去搵呀妹~陪佢行街買野~之後我自己都買左條裙同鞋~星期四再同ling佢地出去買衫~之後去完彤b出黎接我~去左佢home~之後同倩倩同彤b去公園行~同玩千秋呀~好好玩好舒服唷!不過今日真係好熱~出晒汗~之後訓左係條滑涕到~諗野發夢~傾計~唉~好多野都諗唔通~煩~之後9:00幾~就走之後細光打黎wo~好耐都冇傾lu~好好笑呀佢~彤b同倩倩送我番home~之後佢地走la~番去果陣我真係比一個人激到好嬲囉~之後就番home la~

ps1琴晚同佢傾phone~其實我真係好驚佢架~因為之前同佢傾親電話佢唔係唔滿意我就係會發晒脾氣咁cut線~一係就會嬲~我真係好驚講多錯多~唉~不過琴日個feel好舒服唷!佢真係好nice~但係我知佢只係就住我~唔係佢真正既disposition黎既~><"

ps2我真係好嬲囉比你搞到~咩叫要聽到彤彤把聲你先信我同緊fd一齊呀?唔係同緊彤彤一齊同緊其他人一齊咁又點呀~我話比你知我真係好憎人唔信我架~我都唔like講大話~更何況我講大話係好假架你一定知架~嗚嗚><".......好嬲呀~

ps3唉~真係好煩好煩~好多野都諗唔通~我可以點~好迷網囉~不過好彩e排有彤b成日黎我到~陪住我~哄我開心~令我唔好諗埋一邊~多謝你丫~~~~^^"衰妹~>3<屎la~成日都冇打番比笨笨~sor呀~

今日偽兒童節快樂呀~哈哈哈~彤b係我個女~想要d咩呢!呵呵~>3<

刊登時間︰2006-04-05 02:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 4 月 3 日  星期一   晴天
Oo+ya~考晒試la~~鬆一口氣la 鬱悶

                                                            

琴晚溫到成2:00幾先訓~今日6:00呀銘打黎叫我起身~冇耐笨笨就打黎啦~之後打比呀哥同牙文叫佢2個起身~我搞掂好出門口~番學校溫豬~之後翔翔番黎~無啦啦喊喊呀~唔知做咩嚇屎~之後安慰佢哄佢~不過我就溫唔到書姐之後早會~之後就test la~中文~都ok啦~過得去~考完有好多人都早退唷~我都想走丫好累~上咩堂今日都係比假期功課架la一係就派卷~悶屎~今日素豬又唔多happy又要比佢出氣lu~聽佢素苦~上math&中文同呀miu吹水傾計~嚇親我囉~上生物先好笑~呀sir係到同我地玩野~冇上堂~勁好玩~好好笑~我地成班fd好似發左癲咁~勁癲~好搞野~放學去左3a聽去清遠d野~之後就打波~之後同倩,宜,素豬,ling,呀俊同埋佢細佬打~好得意呀佢細佬不過好曳唷!之後又同呀哥打~佢成日都串我~><"打到成6:00走lu~好累成身汗~之後去左釘ear呀~倩倩我知你好想swimming架~對唔住呀~我地釘左耳唔swim不過其實我都好想去架~sor唷!你唔好唔開心la

ps1嘩~今日上堂同呀miu吹水~之後講講下~佢問左我d野~聽到真係嚇死囉~點解佢又知既?果件事勁小人知囉~之後講晒比呀miu知件事係點之後佢係到勁玩我串我頂~不過件事素豬都知道埋la~

ps2唉~我地3F有成7個~太多人啦成日貿組都要分2組~搞到我地散晒~now同素豬同呀miu成日都一定一組~覺得好似最fd咁~好怪好唔知點~不過唔緊要la好彩有彤b都入埋黎都好好笑^^"(不過就覺得d fd都係唔知點)

ps3笨笨琴晚陪我溫豬豬溫到好夜唷!我知佢其實好累架叫佢去訓~之後牙文就陪到我仲夜~不過最夜都係呀銘~苦晒你地丫~今日放學呀lok打黎~話唔好意思佢e幾日好忙~冇時間搵我陪我~唔緊要la你ut緊要d我明架比心機呀~加油丫~

ps4我諗....佢都係好憎我架la~佢覺得我唔珍惜見面time~唉~可能佢以後都唔會再搵我lu~之後電話就響係佢打黎wo~真係嚇左一跳以為發緊夢不過我諗佢都係好唔like我架la><"嗚

好開心呀...考晒試la~不過唔知考得好唔好~聽日開始放學假la~唉~彤b好擔心你丫~你唔開心耍同我講呀~唔好睇唔開呀~知唔知呀?我講真架唔係玩~有咩要搵我地丫~好worried你呀倩倩都係呀

刊登時間︰2006-04-03 09:43 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]