| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 16 日 星期四  | |
Oo唉...真係好鬼煩唷==又病左啦┘ o°  |

5:00幾~又係呀銘笨笨同呀哥打黎~嘩~死囉~今日起身出唔到聽wo~之後搞好晒d野就開聲~再練多次就走lu~番學校~勁無奈囉~平時我地坐果個位比人坐左wo~平時冇人敢錯架~吹脹囉~之後算~廢事嘈~我同彤彤上左去葎miss讀一次比miss聽~miss wong都係到~勁驚~好彩miss話好好姐~之後去換衫~著個官服勁好笑~之後落去啦~早會~好魚呀~個個一見到我都望住晒~又係到笑~成班3f囉~笑得最開心wo~激死~之後上台~扮王維~得我自己一個讀讀讀~d人話我好定~其實我驚到傻囉~之後都ok既~個個都話好好~不過我覺得未係最好囉~之後好多miss都過黎讃丫~之後上堂~素豬今日又冇番唷!好掛住佢呀~搞到我好悶~個人好down~平時佢係到我夢都發唔到~因為佢會同我玩~但偽now.......不過好彩~青青有好多堂都坐左詔黎陪我~布時竟東東~勁好丫~同青青坐有好多野都會明~佢教到我丫~^^"今日上堂都冇咩特別~ya~上生物~呀sir冇番~2堂空堂~不過我地d豬心就慘啦~本身今日要湯豬心架~不過冇得玩啦~要雪住去~之後有1堂空堂冇miss~我地成班都係到玩野~調晒位~播歌~之後又比呀天,容同冰玩野~串咀~頂~死呀容囉~搞ling個頭之後ling好嬲呀~拍枱爆粗罵呀容~之後我再睬多幾句~搞到呀容好魚~之後同miu係到sd歌玩野~第2堂就有miss黎~睇小時候wo~傻架~之後放學~本身今日要幫miss ho架~但係我同青青無啦啦比miss逼去左hall~話要幫手~彩排wo~之後吠我地係到坐~頂~都冇野做~好鬼悶~之後我同青青上左去家政室~呀倩同miss出左去買野~之後我,ling,東,青,係到傾野~傾傾下青青知道左樣野~好唔開心~仲......唉~之後我地安慰佢~我地係到傾心事~講左好多野~傾傾下倩,呀哥同miss番黎~之後唔傾住~miss買左雞蛋仔比我地食呀~好好味~之後miss知我地唔多開心~傾緊野~都唔左我地~佢走先~之後我地再傾傾傾~傾債下呀事同蔓蔓又黎埋~之後傾啦~之後萵埋hall搞埋d野就走lu~聽日唔屎上一堂~lunch要幫miss set頭~揍衫~扮靚果d~唉~都唔知要我地坐咁耐做咩~之後放學~我地仲係好唔開心~就去左公園仔到坐我地7個係到傾計~講番好多好多既野~之後傾到7:00幾~走啦~行行下見到我地學校有一個女仔既銀包wo~係我地學校個f.1架~之後我地就番多次學校~比番老師lu~幫左人~人都會開心d啦~之後就番home啦~番到去都成8:00幾lu~><"
ps1點解一個人可以變到咁架囉~真係好得人驚丫你~都唔知你仲想點~好恐怖囉你~係人面前扮到好乖好nice咁~好cheap呀你~你傷完一個fd又一個fd我睇見你身邊d fd一個又一個比你傷~為左你喊~真係覺得佢地好慘囉~你有冇諗過佢地呀?有冇唔好意思架
ps2miss你唔係呀ma~唔幫你手一次姐~駛唔駛咁唔fail ar~平時都幫唔小你同學校做野啦~我覺得你真係衰左好多囉~我地班搞成咁都係因為你咋~
ps3唉~我地8個而家真係要一條心啦~今日係公園真係講左大家既心事同唔開心既野~我地幾個都唔想再讀e間學校啦~好辛苦丫~一d都唔開心~好想轉校呀~d老師勁賤格囉~成日叫d學生幫手做野做到死啦~之後就係校長面前扮晒野領功~食啦你地~
ps4其實每日放學~我都會打個電話比你~e2日你都冇聽~我就覺得你係咪覺得好厭,好煩~唔想聽~我每日放學都拎起個電話~但係我個心真係好驚~e種感覺真係好唔知點~又唔係做錯事~但係就好驚打比佢~好驚會左住佢~好驚佢覺得煩~
ps e2日唔聽phone~其實....佢做到咁~我.......應該點好唷><"其實佢想點~可唔可以講出黎話我知姐~好過好似now咁啦~

|
| 刊登時間︰2006-03-16 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 3 月 15 日 星期三  | |
Oo我果班死3f記住你地丫!┘ o°  |

今日呀銘打黎~又係唔肯起身~之後彤彤打黎再訓多陣就起lu~之後出門口番學~食早餐~吹下水~又早會la~之後上課室~上堂~素豬佢真係番左大陸呀~得番我一個好悶咁上堂~佢好似成個禮拜先番丫~好慘呀冇人陪我~之後2堂英文~我都係到諗野~miss唔知做咩~成日望住我~但係佢問我野我又識答佢wo~之後上中文東東過左黎陪我坐~之後先慘囉~我都唔知發生咩事~總之聽日又有野做~成班都唔知係咪人黎架~><"之後上maths青青過黎陪我坐~有佢係到我有好多野都明唷!^^"之後就食飯啦~今日我地唔理miss自己調晒位食飯~但係最後都唔比~之後訓之前又比miss罵左我地幾句~唉~之後小息~我地去左睇野~今日係第2組做~係d f.1~但係我地勁佢地見到我地會有壓力所以我地係好高咁睇~都ok既~f.1係咁架啦~之後上左7樓~就番room啦~上英文個外籍miss都唔知係咪玩野囉~上幾次就成日叫我做eg~今次仲勁啦~有個人訓覺~之後叫左佢坐係我格離~我真係啞晒~之後落堂~佢走啦~上ih~勁想打呀sir囉~係到串我地d女仔~之後放學lu~ya~今日冇野做~不過ling要當值~就上左圖書館~青,東佢地就上網搵野~我同呀倩傾計~之後我又要練野~miss黎左比d意見我~聽日好驚丫~唉~之後呀事仲慘~比人逼要參加咩佛學比賽~要寫800字既文~唉~之後5:00幾~就走啦~個死呀哥囉~又係到玩我~搞到我笑到唔識收聲~哼~衰人~今晚又唔屎訓啦∼有排練野
傻人~你買比我果d芝士cake比我食晒lu~好好味丫~thz~^^"始終你最好~you are the best
ps1今日好無奈囉~miss比左一手詩我地啦~係王維既~之後叫我地認真咁讀下~一陣搵人出黎讀因為聽日要早會對住全校讀架~咁我諗都係男仔架啦~之後我冇睇過~讀都冇讀頂.......
ps2之後miss搵左4個出黎試點知叫左我wo~我都未睇過~之後同miss講話唔讀~佢話唔得~之後咪讀囉~頂~好魚呀~讀錯野~之後笑爆全班~之後miss叫投票~話有4個選邊個聽日出去講~成班3F都唔係人黎架~全班選晒我~冇人選其他...唉~><"
ps3個外籍miss係咪玩野先~個個都唔叫係都要叫佢~好魚架ma~話晒都係...x'呀ma~真係好唔知點囉搞到我地2個~勁魚丫~呀...聽日仲死呀~要扮詩人上台~死人3F班~我記住你地呀~個個推我去死~東東你都有份丫.....嗚嗚~我唔想做呀~
PS4今日放學打比你又唔聽~次次都話我叫你打黎~但係冇野同你講悶親你~我有好多野都好想同你講~但係你得閒咩?你會聽咩?你有時間咩?唔好玩啦~又話咩唔想嘈醒我~都係唔好打比我~咁算點wo~幾耐冇見又唔記得~冇野就收線~勁啦你~有冇心莊在呀你?
 |
| 刊登時間︰2006-03-15 07:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 3 月 14 日 星期二  | |
Oo今日係白色情人節唷o°情人節快樂  |

今日呀銘又係5:00幾打黎叫我起身~之後呀哥再的我起身~遲左10min~之後整野搞頭~出門口lu~今日又要搭早果班車~因為今日又要早d番去really~之後番到去~我ling倆彤4個嚇左一跳~琴日落左場大雨~d野濕晒~好無奈囉~之後就要問校工拇地拖同布黎抹~成個工人咁~一早就要人地做埋d咁既野~本身唔屎架ma~無啦啦又要人地做多次搞成咁~頂~之後抹好晒又問始練啦~有d人睇~之後打鍾唔做lu~我同東東上左去左拎file~之後早會~ya~班主任今日冇番~志偉sir睇我地~ya!再唔係個大波怪lu~之後上堂~上佛學勁悶都唔知佢講咩~得果幾個聽書~個個悶到訓晒覺~miss都唔理我地~我地就訓足2堂~超好wo~我仲聽到人地d鼻寒聲~笑到我死~我都訓到傻左~越訓越凍~隻手又卑~之後落堂~去左set 場搞好晒d野~上堂~頂~仇次真係大波怪睇我地堂呀~次次miss冇番都係佢睇~勁煩囉佢~之後上maths~呀sir早訓我地3個字~去換衫~set 頭~reallyd野~今日好d啦~知道d野係邊~之後帶古代d頭飾真係好煩~要夾夾~好頭呀個頭~之後搞左好耐~又要出去見人啦~又比人嘩~唉好樣衰囉~><"之後又要做~今日有記者黎影丫~help~又有家長同老師係到睇~今次我就定d啦~冇咁驚~但係呀ling唔知做咩~亂咁講野~都唔知佢做咩~又唔記得野~不過d人都唔係幾睇得出~都話好好笑~哈~之後我地又成功地做完lu~換衫~係地理室食飯~唔屎去上堂住~我地7個係到傾番岩岩勁好笑~之後搞番好個樣落去上堂lu~ih~都唔知佢講咩~之後放學lu~同旋旋傾左陣~見到miss wong~唉~惡夢又黎啦~又要做多次><"之後同miss講左好多野~之後算啦~咩都唔理啦~落去等呀倩~之後去左社工邱邱間room~同佢傾計~呀哥又入埋黎~之後叫邱邱幫我地睇掌~之後講左好多野~^^"我要知夠lu~之後出左去~呀倩得啦~又要搵車素豬走lu~番home~勁開心呀~有得咁早走~^^"ya~不過就知道左多野~
ps1e間學校d人真係好cheap囉~真係估唔到你地咁架~變左咁多~要小心d唷!真係好恐怖~好黑暗丫~不過好彫有我地8舍係到~哈哈~(倩ling彤青素豬東蔓宜)我地9個~齊上齊落啦~唔好比人再咩我地呀.......
ps2頂~星期6又要做第3場丫~好啞囉~一次又一次咁做~miss次次都係咁~><"不過都幾開心既~做完之後個個都好滿意,覺得我地做得好好~個個一諗起大家都會笑~好like~真係好有成功咁呀^^咩都係自己搞做得咁好~
ps3~不過我今日就比人勁玩囉~一見到我都會講番戲入面d野~係到扮我~有d fd見到我都唔係叫泳芝~叫娘娘~唉~不過ling同青青都做得好好丫~係佢地比到dfeel我架~^^"
ps4~你係咪真係覺得好好玩姐~玩夠未呀~你開心啦~比你玩到啦~十年都唔搵我一次~琴晚搵我一次冇聽姐~唔係嬲呀?平時你都cut我唔小線啦~放學打比你~講幾句就cut我線~msn十年都唔應一句~想你關心多d~理我多d都好似會死咁~你咩意思姐而家~真係好過份囉~有咩就講la~你係咪要咁樣過落去呀~係咪以後都唔駛見呀?
 |
| 刊登時間︰2006-03-14 08:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 51 | »
|