◆+☆╮泳豬豬 oO傻婆芝日記板板┘ o
 

     

                        

cecilia6710
暱稱: 癩◎徹底放棄◥泳豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Oo+痛心==┘放棄 o°...
e排既日記唷!!!!!
Oo+難忘的2日.┘ o°...
Oo+順其自然==┘ o°...
Oo+心情唔好==┘ o°...
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 45
今日人氣: 14
累積人氣: 4489
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 19 日  星期日   晴天
Oo+lonely........沒有他的生活.┘ o° 感動

琴晚唔知發生咩事∼無啦啦好似暈左∼搞到我咩都未做就訓左∼之後今朝都唔知醒∼成10:00幾先起...之後功課都做唔切就要換衫啦好彤琴日做左d姐><"之後樂勁打黎搵我~叫我出去之後搞到我勁唔知點~之後係msn同個好耐都冇搵我冇見我既人傾~其實真係好想見佢架~不過.....佢好嬲~嬲左我~又唔理我唔彩我~見都唔屎見lu~佢咁嬲唉同佢都.......之後樂又勁打黎叫我出去~我本身諗住唔陪佢陪好嬲個個人架~不過...唉~佢又唔彩我~叫極佢都唔理之後就比人逼左出去lu~樂等左我成3個鐘有多lu~之後就出去la~好無奈囉~比佢嚇死囉~係到講埋d野做埋d野嚇到我傻左~之後唔敢對住佢~之後我勁驚~真係頂佢唔順ar~我未試過比一個男仔嚇到周圍走係到叫架><"嗚嗚~搞到我頭都亂晒~之後佢先肯冷靜小小乖乖地~哎呀~之後打比呀倩又唔聽~之後我頂唔順話有事走先~佢都係死前懶打~之後幾經辛苦先哄到佢走~之後好驚係油塘~笨笨黎左搵我丫~哈哈哈~之後同佢傾左陣~卡~佢送左我去mtr~之後就去lam tim搵倩倩lu~之後見到倩同ling~我地3個就去行街街la~周圍行行行~~佢地又買鞋仔唷!^^"之後行到成7:00就去買野食~我今日成日都冇食過野唷!冇心情冇胃口都係因為.....唉~之後先食第一餐~之後就番home la~我買左野比mum食~佢好開心呀話我乖乖~之後換衫衫~見到d野~勁開心囉~

ps1今日比你嚇親囉~不過其實你都係個好好既人黎既~不過你唔岩我囉~其實你今日對我既承諾同講過既說話聽完真係好開心不過我以經聽過好多好多次架啦~好多人都同我講過但係有幾多個係真係做到~我就更加知道~我真係比人傷得太多啦~我唔想再試la~

ps2好開心丫~我足足驚左成個月既野~由今日開始都唔屎再驚la~ya~我有覺好訓啦~唔駛再擔心中招有事啦~^^"冇事la

ps3唉~你成日都話我咁諗你~你好嬲好唔開心~其實我係一個需要好大安全感既人黎架~你試下係我個角度黎諗la~我幾大呀?你好似係e個世界消失左咁咁耐冇見~連電話都冇個丫~我真係未試過會咁囉~你有冇諗過我呀?忙?成日都話忙忙忙~咁我點丫?嗚嗚><

刊登時間︰2006-03-19 10:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 18 日  星期六   晴天
Oo+之後既日子==有邊個會陪我行呀?┘ o°

唉~今朝都唔知做咩事~琴日我好夜先訓~今日唔知做咩8:00無啦啦自己起左身~但係一d都唔想再訓~唔想再懶床真係好怪~之後無啦啦就聽到隻歌<愛你變成恨你>之後唔知做咩事~d眼淚就不停咁流la~之後就係到喊喊喊~我都唔知發生咩事~只會知道個心好酸好傷~之後喊到9:00~訓左陣~9:30起身~之後換衫~就出左門口la~去左學琴~學完~行番學校係ok等呀哥~之後同呀哥行番學校~之後ling番黎la~set好個場~就上去換衫la~今日學校開放比出面d人入黎唷!之後有記者黎~又要做多次個戲~之後換衫~但係大家都好唔想做唷~個個都好down~勁唔想做~但係都唔得~不過我地真係好唔悶心呀~好唔想做~之後我地就出場la~仇次都做得唔錯~我地又改左d野好好笑~之後完左有個記者黎訪問我地~~之後就上番去換衫~不過都幾嬲~好唔開心囉因為有d野~之後落左去~去左排隧睇掌ar~我地就幫手執野~完場lu~之後執執下我地係拎野黎玩~miss佢地又玩埋一份~笑死~之後我地就走la~出左去lam tin~行下~買野~呀哥同埋我地6個女仔去~卡~之後陪左呀哥去行下睇下game~哈~呀哥佢今日請我食冷麵呀~仲教識我好多野~^^"之後6:00幾~我地就走lu~番左黎~同倩倩同ling去左吉之島~行下睇下野~之後就番home~又係得我一個~唔知點解~now成日都覺得好灰~好lonely>/\<

ps1今日係我地個戲第3場~一連5日既正覺王朝終於都完左la~鬆晒lu~不過就係因為e個活動~都帶唔小問題比我地~搞到我地...唉~不過我地覺得係學校真係好辛苦la~好唔開心~e間學校真係好黑暗丫

ps2其實今日我真係好呆好唔開心~但係我真係分唔清係邊樣既問題搞到我咁~定係d唔開心既野一次過加埋晒先搞到我咁呢?不過其實我真係對佢好失望~我留你~你又話唔想再浪費我d time留一個唔值得我留既人?3年la~講真~我真係拎個心出黎同你做fd先會咁

ps3我地好耐都冇見lu~我平時幾累我都會寫日記寫ps好多時其實都係想比你知我既心情~同我每一日發生緊咩事~因為有時你會睇~但係去到今日我諗我以後冇咩特別我都唔會再寫架la~因為我知你都好耐冇睇我日記~什至唔會再睇~

ps我真係好唔明~點解你有咩唔講清楚姐~你有2日都冇搵過我我都冇聽過你把聲~都唔知你去左邊~咁姐係代表d咩姐?其實你當我係咩姐?我真係好唔明囉~

上年既e一日我仲記得係好開心架....但係今年就.....唉~就係咁就過左1年1個月la~><"嗚~

 

刊登時間︰2006-03-18 09:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 17 日  星期五   晴天
Oo+唉~唔知自己想點==┘ o° 感動

今日又係人地叫我起身~之後整頭換衫~出門口~番學校~吹下水~早會排隊lu~之後上課室~素豬今日又冇番唷~不過青青就過左黎陪我坐~ 所以冇咁悶~今日都係咁上堂~冇咩特別~都係咁過上pe~考試~之後我成班3f女仔係到轉呼啦圈~勁好笑~之後落堂~小息~上DT~又係整果樣野~死人呀天同呀冰囉勁到勁打人,搞人個頭丫勁衰囉--不過我地需要幫手果陣佢都會幫既幫手~都幾好好有男士性格~^^"之後落堂~番左去~食飯飯~之後miss wong係出面幫人地睇緊掌~之後ling同我都出左去~問MISS~睇左一陣~哈哈哈~睇左好多野番黎~個個miss摸我隻手都話會好有福氣好好唷~但係我唔係好明~><"之後食飯飯~lunch上左4樓~幫下df.1,2佢地著衫~一陣佢地要出show~d曳仔囉~幫佢地著好衫搞好晒~佢地又係到打交~係到玩~好低能ar~之後我就同青青幫d宮女著衫~set頭~之後就幫miss la~miss要做貴妃唷!勁靚wo著到~之後幫佢地搞頭~又幫d宮女化妝~搞靚靚佢地~又幫下miss~之後就要really好晒~出去~之後我同青青坐番係hall睇show~好搞野~之後就完左~放學la~無啦啦班主任叫我留低~之後miss問左我好多野~本身我咩都唔想講架~但係我覺得有d野~一定要比佢知囉~之後就講左d野比佢知~傾左好耐~就走lu~落去搵番d fd~之後青青好唔開心丫~我就哄佢~陪佢打波~打得好開心~東東同倩倩都一齊打~好好笑~打到5:00幾~休息左陣再打~無啦啦呀容搶左呀倩個野話要同我打~我勁驚囉~之後我都唔打啦~比左朱德打~我上去交埋d野~就走lu~番home~之後知道左d野~真係好唔知點囉~好灰囉~不過可能都係我自己昸問題姐~算啦~我咩都唔想講~只係覺得好煩~好唔開心囉~><"

ps1今日同班主任講左好多野~傾左好多野~講我地d心聲唔開心既野出黎~不過miss真係好笨~我講e樣佢又以為係第2樣~要講到明明地佢先明~但係又唔係原全明~不過miss知我地2幾日個樣好唔開心~不過你始終都唔會明~

ps2我真係咩都唔理啦~我真係覺得好煩ar~好辛苦有一個人講得岩成敗得失都唔緊要la~最緊要都係做個好人~平平凡凡咁過就算la~以後我都唔想再搞咁多野~好唔開心~

ps3同佢都有半個月冇見lu~2個星期~日日都話忙忙忙~佢唔搵我~唔打比我~佢想點~都估到la~有時d野就係咁架啦~冇得怨~係自己選既~有得點姐~算la~佢like點就點la~不過我好想佢講清楚d野囉~如果我有事中左招咁我點丫?點解你可以咁對我架?

我真係好煩好煩~有邊個可以幫到我?教我點做~真係好唔開心丫

刊登時間︰2006-03-17 09:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]