◆+☆╮泳豬豬 oO傻婆芝日記板板┘ o
 

     

                        

cecilia6710
暱稱: 癩◎徹底放棄◥泳豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Oo+痛心==┘放棄 o°...
e排既日記唷!!!!!
Oo+難忘的2日.┘ o°...
Oo+順其自然==┘ o°...
Oo+心情唔好==┘ o°...
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 45
今日人氣: 18
累積人氣: 4493
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 10 日  星期五   晴天
Oo+唔會再期望d咩.┘ o° 不安

5:00幾呀銘打黎~之後我一定再訓架~之後到彤彤同呀哥打黎~呀哥好醒呀~佢知我一定再訓~所以用左我之前對佢果招對番我~所以今日肯起身~唔屎遲~之後番學~勁驚今日又要check袋~之後張d電話放係一個fd到~因為一定收唔到既~點知今日唔check~ya~頂~之後我同彤11要出去當值唔夠人~呀哥同呀華冇番~我要我頂上~之後幫人check校服仔~打鍾我彤,青就串左呀sir幾句~玩下佢~哈~佢頂我地3個唔順丫~係到勁笑~但係佢都知我地好乖成日幫手~今日上hall早會以為做咩~點知...講果小小野~好白痴囉~之後上堂~電腦~笑死~我地成班又玩個呀sir~勁串佢~佢部腦又唔知做咩~搞唔掂~之後佢話其他班唔會係我地先會~之後又比我地串~哈~之後上maths我地調晒位~成堂係到同miu傾計~講左好多野~愛情問題~哈哈~食飯~唉~我地班唔聽話~now勁冇自由囉~勁嚴~去toiet都要問過miss~勁多人都好憎丹丹老師呀~係佢掄到我地咁架~之後lunch落左115陪d f.1玩~今日有活動~之後我地自己係到玩~又食野~勁好笑~玩層層疊~之後排隊~ling唔係幾開心~都幾嬲~之後聽佢講左陣~我又要出去開會~之後上中文~笑死~不過miss幾好丫~佢勁明我地囉~仲講左好多野比我地知~勁好笑~miss真係好好丫~之後周會~頂~又聽ive d野~好煩呀~勁憎果個死miss囉~成 日對住個咪係到嗌~咪都比佢嗌爆啦~頂~好煩囉佢~之後成4:00自放~我仲要趕住出去丫~我仲要出去整回響証呀~5:00就冇得整架啦~青青都係~之後成4:00幾先放~之後我同青青同倩就跑出學校~好樣衰呀~係到勁跑之後搭車撞到詩彤同uno之後同佢地一齊搭~點知~我同青倩都唔識去wo~好彩彤佢住係觀塘~之後佢勁好丫~佢陪我地一齊去~哈哈~見到柱哥~佢又係去整証~之後去到我地都出晒汗~成身汗~又熱~我地又跑~呀倩仲抽根呀~慘慘唷!因為我地行得好快~勁會冇得做呀ma~之後去到~我呀哥黎左~比野我~佢幫我排定先~之後影相啦~頂個人話一定要夾起前額d頭髮丫~激屎~之後要整整再影~之後整啦..搞掂~呀哥走先~之後等埋青青~走得lu~同素豬仲ling都黎埋~之後我地5個傻婆就去行街街~買買下野~佢打電話黎話要黎搵我~嚇屎我唷~我真係唔識面對丫~sorry呀~超驚~之後話唔好~之後行amp我買左好多無印筆唷!勁貴~不過冇計啦~now中3啦~上咩堂都要抄抄抄~好多野要記架ma~之後就番home lu~

ps1今日呀哥唔舒服冇番~好慘呀~不過佢唔舒服都打黎叫我起身~都咁早起早叫我~多謝你呀哥~你自己都要小心身體丫~^^"

ps2今日聽miss講完話中4~5d野~真係超驚囉~勁辛苦~我地又係第一年學生~一定死緊~miss勁明我地~都知道我地好辛苦~但係冇辦法~之後maths呀sir又係到勁講~話之後一定會好辛苦好慘~我地開始會讀到死架啦~唉~help呀~><"

ps3今日放學打比佢不過佢冇聽到唷!一定唔得閒啦~><"都叫住自己唔好亂諗野架啦~唉~佢琴晚打黎~其實我真係好開心架~不過佢打黎問我有咩同佢講~冇野就收線~啞晒~仲好似講到我勁麻怨佢咁~好hurt唷><"我真係好想講一句我冇呀~我真係體諒你~

ps4頂~聽日要全日排戲~miss話咩都唔理總之星期一就坐係到等睇戲~要我地搞掂晒~唉~得果幾日唔好玩啦~聽日又有人黎面試prefect又要當值wo~d時間都去左好多個個演員又唔係成日齊~我地有d仲係話劇組~一陣做得唔好仲死~好煩呀~咁多野做><"

刊登時間︰2006-03-10 08:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 9 日  星期四   晴天
Oo+好累o°><" 不安

琴晚10:00幾勁早就訓左lu~所以今日肯起身啦~冇遲到~仲係home到食早餐丫~之後番學仔~今日我要當值唷!今日個個番黎都要check書包呀~勁慘~我睇住一個又一個咁比人收晒d野~好想幫佢地但係又唔得~唉~不過真係好過修囉~有3個miss由頭摸到落尾~睇下你有冇大mp3果d~有好多人都收到好埋~但係都比人手到~朱古力,糖,著片,電話,連唇膏都要比人收晒~我真係啞晒囉~電話話有得影相既唔比帶~生請左都唔理照收~傻架~now d電話呀全部都會有架啦~都要收~好慘唷d人~但係prefect唔屎比人check~好彩咋~之後搞左好耐~上去上堂~之後pe~跑~玩手球~miss勁衰囉~成日都要我,青,東,ling,宜,素豬~6個做e.g之後有咩比賽都一定要我地玩~咩都要我地6個~勁唔公平囉~其他果d就唔屎玩~之後miss話我地如果入到波就比我地唔屎玩~但係勁難啦我地要對3c~佢地勁kind架~又推人踩人扯人頭髮好得人驚架~我地都諗住冇架啦~點知比我地入到波wo~開心到死囉~之後唔屎玩啦~換人~哈~之後我地6個係到轉呼啦圈睇比賽~哈勁好笑~之後落堂~今日勁hot呀~熱到屎~我地又勁落力玩wo~之後7地又要上家政要去set table~累屎~今日教煲湯丫~今日勁唔得閒~又要幫呀ling因為今日得佢一個咋~之後又要幫呀宜~忙死~又要洗碗~之後打鍾我地仲未搞好~但係我地又趕上去1c陪d中一食飯呀~之後勁急~就上去啦~上到去佢地都差唔多食晒~之後我地要宣傳wo~頂~我真係比佢地激死呀~冇老師係到嘈到嘔呀~勁唔聽話~我地叫佢唔好嘈~係到串番我地~真係嬲到屎囉~之後算~唔出聲等佢地玩夠串夠先~之後呀sir黎啦~佢地扮晒乖咁~一粒聲都唔出~坐番晒自己位~之後我地同呀sir講話你果班蝦我地呀~之後佢唔信wo~仲話冇~話佢地咪幾乖~之後我地事係吹脹之後好嬲咁走左~唔係比面邱邱我真係唔係呀~唉~之後小息我地先食飯~之後排隊lu~周會~放學lu~去左排戲~又試衫~之後排排排~搞到成6:00幾~上去搵埋素豬蔓蔓走得~之後見到乎俊同佢傾左陣~走得啦~ya~素豬又見我去搵佢wo~....但係就比人玩到啞晒~唉~><"好累呀~今日成日未停過~

ps1頂~個男人婆~勁憎你囉~扮晒野~又唔係最大~係到嘈嘈嘈~中一就係到成日串人~最大果個你都硬串~又係到左仕晒~冇野呀你~又唔係係到幫手~係到怪住傾計~請你番黎左住晒咩~人地比人人收野係到嘩嘩嘩~

ps2對唔住呀倩倩今日唔記得帶笛比你~sor~><"個個人真係好得人驚呀~我個心見到佢都好唔舒服唷!我好明你~e個世界有d人真係好假囉~有事就識搵你~冇事就識你都傻~

ps3琴晚同你傾電話~覺得個feel唔錯~你真係唔同左~不過唔夠多囉~哈哈~都仲未哄到我好開心^^"不過都ok既~呵

ps4佢真係好忙好忙唷!佢日日做到成12:00幾~真係好慘~明佢好辛苦~我識體諒~但係我地d關係就一日比一日疏~我d fd話做野邊會做到咁夜呀~話想咩多dwo~但係我始終都信佢~Trust...

 

刊登時間︰2006-03-09 08:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 8 日  星期三   晴天
Oo+生日快樂呀==對唔住呀┘ o°

頂~今日唔肯起身wo~6:40先起~呀銘彤彤同呀哥都打左黎架~之後遲左~搭唔到倩倩佢地班車~要自己番lu~超煩囉~同d f.1一架車~佢地嘈到嘔~係到大大聲講野~勁唔知點囉~好想串佢地架啦~但係算.....之後番去今日唔屎check書包啦~ya~食早餐~吹下水排隊上去...之後全班比班主任罵~罵完上堂~悶悶悶~但係都要留心咁上堂丫~小息~知道左樣野~真係睇唔出唷!之後勁多8妹仔走黎話要知要知~真係8怪呀~哈~之後上音樂~都冇咩心情上~好累~唔唱歌~比miss串啦~笑屎~之後上maths好乖咁做岩晒唷!好多都識~之後食飯啦~我地班而家好嚴丫~食飯唔可以出位~要好乖咁坐低~好彩我同素豬坐~冇咩所謂~lunch去左傾計~同個fd傾計~講左好多野~唉~我而家真係好驚囉~都唔知點~聽完佢講果幾樣野~好唔知點~勁唔舒服~好煩唷><"之後彤彤叫我唔好諗咁多啦~乖乖地上堂~之後上生物~之後做功課~偷偷地係到sd歌~呵~^^"之後同素豬玩玩玩串串串~放學lu~去左家政室同miss傾計~之後miss比湯我地飲~呀哥又無啦啦黎~之後比佢飲~之後朱俊俊又入黎WO~嚇屎我囉~之後我同素豬洗碗~執好d野~朱俊俊佢係到激miss~之後係到玩玩玩~走lu~上去4樓~要排戲~之後排排排~好累呀~排到5:00幾~大家都好累~就走啦~

ps1唉~我真係好驚唷...日日都諗住會唔會真係中招架~成日唔舒服~又覺得好唔掂wo佢e排又好忙超唔得閒~如果一陣真係有事唉~都唔知點算la~佢會唔會唔理我呢?日日都傾唔夠2句~唉~我諗我又就快比佢拋棄架~我唔想呀~嗚~我d fd都好擔心唷><"但係佢地都勁關心我~好彩有你地陪我咋~

ps2頂~今日飲飲下湯~屎朱俊又拎左黎飲~之後我唔知~又照飲~之後素豬話我地口水交換~我先知咩事~唉~好無奈`又令我諗番起同佢之前d野~=0="放學果陣我唔知你地周圍搵我~等我唷~素豬又話你地知我係家政窒既~唔好意思呀~姊妹門~><"對唔住丫

ps3其實我真係唔識面對你丫~我只係知我對你唔住~我真係好衰~我自己都唔想架~sorry呀~我知我真係傷到你~你點對我我知架~我睇得出架~你真你對我勁好~我知道我feel到架~你為我負出真係實在太多啦~但係......我就.....傷害左你sorry呀~><"

ps4今日係你生日丫~上年既e一日我仲好記得~好難忘~運動場~哈不過今年我真係e排好累~好唔得閒~多野做~咩都唔記得啦sor~不過上年既感覺同今年都唔同左好多啦~對唔住呀~今日陪唔到你~

ps5家欣欣多謝你呀~我收到你既信~睇晒啦~我知道架啦~我一定記得架(博頭呀ma)你都係呀~唔好只係叫我呀~有咩你都要搵我呀~傻妹~多謝你唷!有你真好~愛屎你..>3<

生日快樂丫....祝你永遠開心,同到自己鍾意既人一齊開心快樂啦~haappy birthday

刊登時間︰2006-03-08 07:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]