| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 19 日 星期日  | |
Oo好唔開心丫~個心好痛==┘ o°  |

唉~琴日.....叫人地打比佢~不過最後都係冇得傾~唔緊要啦~可能佢真係好累累唷~算啦~今日訓到成12:00幾呀~琴日做功課做到好夜~搞埋d野~3:00幾先訓~12:00幾起身~一起身就諗起佢~係到諗諗諗~係張床到滾黎滾去~之後仲.....~唉~起身啦~又坐戚到發呆~電腦都唔想玩~一直就係到呆~本身都諗住番學校架~但係唔番啦~因為要買埋聽日比賽d野唷戲劇~之後換衫衫~化妝仔~搞埋個頭~1:00幾~出門口~之後打比andy~諗住今日去搵佢架~但係佢好似唔想咁~話睇下點~仲好快咁cut左線~唉~我仲可以點~我要做既都做晒啦~之後去mtr~仲以為我遲到~素豬打黎又話到左~點知倩倩佢地仲遲~之後搭車車~見到青青佢地啦~之後就出去lu~我地6個傻婆係到傻傻傻~搭車車果陣~青青訓左落我到~ling佢地睇書書~個白痴倩囉~低b架~係到玩玩玩笑笑笑~又唔知佢笑咩wo~之後到左啦~就行行行~我要幫青青搵佢d衫衫呀~聽日比賽要著~之後行左好多間~睇左好耐~搵到lu~之後素豬豬又話要買衫衫~有d又話買袋~買鞋~之後倩倩又叫埋carmen黎wo~我地都夠亂架啦~叫圭佢黎悶親佢唷!一個又叫我陪佢睇earring~一個又話睇衫~嘩~累屎我囉~我自己又要買野~煩屎~之後搞搞搞~搞到6:00~青青佢地去lam tin~我就本身諗住去荃灣果邊架~因為諗住搵andy唉~但係佢唔聽我電話囉~打比佢又要cut線~打左好多次啦~佢都唔肯聽~其他人電話就聽~係我就唔聽~係我打到都覺得自己煩到嘔呀~之後我照去啦~我真係好想搵佢~見佢架~好多野要講唷!~不過我諗佢都係好憎我架啦~無啦啦呀倩同carmen佢地又話去wo~之後就一齊啦~去到~一路佢~就一路打~打打打~不停咁打~之後留message~我自己一個走左出去ma~係條街到~個個都望住我~因為我講到........唉~好魚呀~之後跑番入去搵佢地~d fd就叫我算啦~係唔聽就唔聽~之後我好down囉~之後陪佢地行行行~嘩果到勁多野行囉~行到屎呀~累屎~我就只有企~佢地就行行行~要買野~唉~一個又買鞋~一個就要買袋~一個就要等仔~唉~好無奈囉~頂~之後陪佢地癲到成9:00幾先番去~我由5:00幾打到9:00幾~佢都係唔肯聽~我都好灰啦~之後算啦~唔煩佢啦~去左買家政d材料~唉~聽日又要上家政~又要上pe又要比賽一定累死~之後番到home都成10:00幾啦~洗白白~仲要做功課~唉~><"聽日一定要good show呀~聽日就比賽啦~聽日仲要5:00起身~因為導演要最早番去唷!之後番到home~咩都唔識~只係識係到..................唉~
PS1~由於今日真係接受唔到唷!好HURT囉~冇人會CUT過我線架~你係第一個搞到我勁係到愛癲~又打LING LING同倩倩~出氣~sorry呀~做得我姊妹真慘~呵~低b倩~你真明我
ps2唉~點解係都要咁~早唔理我遲唔理我~早唔聽我phone遲唔聽我phone係都要e2日發生d咁既事~聽日就要比賽啦~搞到我e排堂又上唔到~排戲又心不在然~比人罵唷~聽日仲要比賽~唉~我真係好驚聽日會出錯唷!唔可以架~如果唔係就屎得架啦~~呵呵
ps3真係好掛住佢唷!好想佢搵我唷!但係我諗佢唔會打比我啦~我再聽唔到佢打黎既鈴聱啦~好灰好hurt囉~唔通就係咁~又一次有人拋棄我啦~點解呀?點解要咁對我~真係好辛苦唷!嗚嗚~我之後既日子又會好難受啦~好傷囉~
ps4我真係諗住為左我佢~咩都改架啦~真係好掛住佢~唔可以冇左佢~~不過....冇用啦~佢唔會再理我~有關我既野~佢咩都唔會理架啦~因為.......我諗佢~~~以經~~放棄我啦~嗚嗚嗚>/\<點解要咁搵我wo~不過可能我自己既錯啦~有果陣又唔珍惜~唉~冇啦冇啦~咩都冇啦~我真係好hurts囉~
|
| 刊登時間︰2006-02-19 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| Oo+好down既一日o° |

唉~好鬼累囉~今日7:00幾起身~之後番學校啦~唉~搵氣(富)~搞到遲左~之後死啦~今日我地要9:00番到去啦~但係我地成9:00先開車~死得囉~導演都遲到~我地2個死得~之後番到去遲左15min~miss黎左啦~之後只係問我地做咩咁遲~之後我話唔關呀華事~係我搞到咁~但係聰仔就屎啦~佢仲遲過我地個~佢係主角姐~都遲~唉~之後就換衫~排排排啦~頂~勁凍wo~仲要我地著短就~之後排排排~練練練~都ok既~去到12:00幾就唔排啦~要執好d野~要清場~之後我又要搞佢地d衫呀~執番去~黑衣人果d又要幫佢地執野~痴野~之後搞搞搞~1:00幾~上左7樓~搵miss~要傾野~傾仲要買d咩呀?我同呀華排整呀~仲好多野買~買完仲要整~唉~miss話做導演就係咁架啦~咩都要關事~咩都要搞~傾完~同呀華去買野~搵物素豬~之後miss同miss去左買雙~放衫唷要~之後是但食d野~等埋ling倩~之後食完~去拇野~買野~又要番學校啦~應成左miss ho~2:00番~但係我地遲左好多唷!之後番去啦~呀華要練波~我上左HE room~幫miss手~整野~整完~我地去左幫miss搞野~要選d靚既作品~要比校長睇唷!miss好慘慘唷!勁多野做~又病病~我地一定要幫下佢架啦~之後選選選~好累呀~好唔舒服~之後坐低~但係我仲要搞戲劇果d野~唉~之後又要係到整整整啦~本身諗住走架啦~但係又未整好~唉~help呀~好彩有素豬倩倩ling宜幫我咋~如果唔係....屎左好耐~搞到成5:00幾~之後呀華上黎拇埋d野~佢拇番home做~之後成6:00先走~我地走黎走去~唔係留低e樣就係果樣~笑屎~之後走啦~ling又枇出amp買野呀~但係我都冇咩心情去~但係倩倩枇我去唷!因為佢唔想我自己番home諗野~素豬又想我去~因為佢唔想番home煮飯~佢個屎婆~但係我又唔想出唷!好想冷靜呀~但係佢地又好想我去~如果我唔去素豬而唔去wo~我唔去又好似好衰咁~ling倩等左我咁耐~佢地仲話幫我比埋車$~傻架~之後算啦~好啦去啦~去amp~ling買左書啦~之後行行行~我真係好累唷!我唔同佢地呀~佢地今日訓到唔知幾點~我一早就起身番學校唷!><"之後周圍行~amp無啦啦又有f4黎wo~嘩~嘈到~逼到~嘔呀~之後素豬話想食飯~之後陪佢出去面睇啦~行行行~之後叫到佢 mum wo食屎~之後佢mum傾計計呀~之後我話我唔得啦~真係好累唷!之後素豬就叫我番去~倩倩佢地都係~但係我驚佢唔開心唷!不過原來佢都想同佢mum行街街~好ya~之後走lu~番黎~個fd黎左陪我~=0=不過我好累~好快就走啦~><"
ps1多謝你呀倩倩~>3<你真係好明我~如果唔係你~........我都唔知會點lu~你好了解我~知我諗緊咩~哈哈~點解我忍到唔喊~咪因為你囉~呵呵呵^^"無啦啦人地咁down係toilet同lingling黎嚇我~玩野呀~=0=
ps2唉~一日都冇搵過我~好難受囉~打比佢~又唔聽~一聽又話遲d搵我~會搵我就其啦~第一日識佢咩~.......都知你嬲左我唷!><"嗚嗚嗚~我真係唔識哄人唷!屎得~不過我都會去試下啦~~sorry呀~~~~><"唉~對唔住~
ps3~咖啡人~呵呵~多謝你呀~你真係變左好多~唔同左好多~好down既時間~他都開始識得搞到我笑啦~哈哈^^"唔過仲係唔夠~^^"要你教番我做人開心d~真係失敗呀我~哈哈~
sorry呀~唔好嬲啦~><"
|
| 刊登時間︰2006-02-19 01:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 2 月 17 日 星期五  | |
Oo+好灰囉=┘ o°  |

唉∼我今日咩都唔想講∼勁冇心情囉∼今日又係咁上堂∼今日都好似冇上過堂咁∼係到諗野∼發夢∼唉∼好無耐囉∼集中唔到精神∼好煩呀∼完全讀唔到書∼又好累wo∼只係想訓訓訓∼miss都知我唔舒服∼之後叫我叫home∼之後我唔lu∼唉∼咩都唔想提∼之後放左學排完戲都...又7:00啦∼唉∼之後先勁囉∼去左搵andy∼都唔知做咩∼大家係到坐坐坐∼又唔講野∼唉∼咩都唔知呀∼我講左我感受出黎∼佢咪又係趕住走∼又有咩用姐∼妖∼講左等於冇講∼好灰囉∼好唔開心囉∼都唔知應該點∼算啦算啦∼唔知.......咩都唔知呀∼好煩呀∼∼∼∼∼∼∼∼好辛苦呀∼∼∼∼∼∼help呀∼><”
ps1如果再係咁∼我真係會癲架啦∼好想死呀∼唔係話果隻∼真係好辛苦∼
ps2我諗你都係唔會改變架啦∼算啦∼我盡就盡晒力∼辛苦埋2月算啦.....真係受唔住啦我∼頂唔住啦∼>/\<

|
| 刊登時間︰2006-02-17 11:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 51 | »
|