| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 29 日 星期日  | |
| 新年啦~ |
29~31/1e3日~今日新年啦~呵呵~一早就要起身~之後要扮靚靚唷!><"整e樣整果樣唷!又要食開年飯飯丫~之後又要好急咁整野~又同隻豬同笨
笨傾電話~呵呵~^^"之後就要番大陸唷!!!!!要番去3日~過新年就係咁過唷@@番左大陸lu~

|
| 刊登時間︰2006-02-05 11:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 28 日 星期六  | |
| ***心情唔好+++++ |

今日一訓醒~之後就整野~冇耐~彤彤就黎左啦~之後因為今日我地要出街街ma~出去搵人~之後係home到搵e樣搵果~之後又整e樣整果樣啦~哈哈~今日媽咪同爸b都係屋企唷!因為聽日就新年啦~之後就同彤彤出街街~嘩~今日就威lu~呵呵~^^"本身都唔知做咩既~好辛苦.....但係無啦啦.........冇耐~都唔知發生咩事咁~.....................@@不過最後都講清楚唷......哈哈~今日有人送左隻dogdog公仔比我丫~^^"好得意唷!!!好like丫~多謝佢唷!之後傻傻地咁~就同彤彤去左買鞋~坐係到勁傾傾傾~好煩唷!之後8:00幾就要走啦~今日成家等我食團年飯唷!@@之後番去就食飯飯啦~哈ya~唔打lu~
不過今日真係比人激得好勁~好嬲嬲唷! |
| 刊登時間︰2006-02-05 11:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 1 月 27 日 星期五  | |
| ***出camp唷+++++ |
琴日勁囉~成4:00先訓到~幫佢地係係toilet哈哈哈~佢地竟然去camp夜晚晚~問佢地去邊啦~之後話去set 頭~笑到傻~心諗~唔好玩啦~夜晚晚~都訓啦~仲話set 頭wo~笑死~之後原來係去染髮~笑死~之後我地就成幾個就去幫佢地啦~佢地係更衣室到幫佢地啦~佢地又漂完先再染~搞勁耐唷!因為要勁等~之後我地幾個女仔~加埋寶覺d女~一齊坐係到傾計呀~玩呀~不過果陣麵幾夜啦~1:00幾~坐到成3:00幾~之後...就搞掂啦~之後佢地仲要洗頭同吹頭...之後我就上左room一陣~b女冇耐就訓左啦~呀宜同青青仲係到睇書書~我就又陪下青青傾計計~傾左好耐~卡~之後又走左落去睇下佢地染成點?之後就差唔多搞掂啦~整埋d野~就訓lu~青青等等下我都訓埋lu~我同青青一齊訓不過都3:00幾啦~之後訓啦~今日...7:00幾唔知邊鬼個個手提響..係到勁勁勁響唷....@@無奈~之後搞到8:00就要起身食早餐啦~之後又去玩玩玩~癩癩癩~勁影相相~之後就要走lu~不過真係好好玩丫~卡~仲有好多野架~不過唔打lu~只係記得出左camp我地仲出左mk wo~不過好累累呀~琴晚都冇咩點訓過~之後番home啦~今日仲要陪婆婆食飯~佢生日唷@@ |
| 刊登時間︰2006-02-02 12:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | »
|