e 2日終於都唔得唷!要6:00先先到身~真係好累累丫~之後就整野果d~好急好急咁~就出門口啦~之後番學仔~今日本身要當值架~但係今日考化學唷!><"我都唔識~所以唔得唷!!!!唔當~請假仔...話胃痛,,,唔當~之後就溫豬溫豬~今日入禮堂.....溫豬~之後就考試唷......考左英文玲聽先~嘩~miss之前勁嚇我地話個玲聽勁難...叫我地唔好灰心呀要比心機做果d~點知........都唔係好難~都ok呀~唔算話難~卡...^^之後就小息lu~就勁溫豬豬~野都唔係好敢講住~之後就上去考試啦~!化學~....半粒鍾~嘩嘩~今次就真係難啦~都唔多識既~一半半~不過盡左力就算lu~合格就得啦^^"不過宦真係幾難~佢出又出得唔好wo~都唔明佢講咩~出得砟差~個個都係咁講~仲諗好晒point去反駁呀sir~哈哈~之後都算啦~11:30放學仔~又同倩,ling同呀華~仲有呀宜去食飯飯~><"又去耶林閣到食~琴日又係~今日又係~help~次次都食唔晒既~浪費晒d food∼好衰衰唷!第2到d小朋友又冇得食∼真係好慘慘架∼所以最後我都盡量食晒去...唔可以浪費∼不過都係食唔晒~不過飽到嘔囉~之後就走lu~番home~洗白白~吹頭~之後諗住溫豬豬啦~點知我呀哥又入黎煩住我同我玩玩玩~搞到我笑~溫唔到~之後叫我陪佢落去食野~之後我唔肯~又係到玩玩玩~之後最後都係叫外買~卡卡~呀哥請我食野~食西多士~呵呵~^^"好味味耶~之後我唔理呀哥啦~入room真係頂溫豬啦~但係都成6:00幾啦~之後溫溫下~無啦啦就忍唔住~訓著左唷!個頭好痛~之後訓訓訓~就醒啦~9:00幾~起身~食左小小飯~仇次就真係要溫豬豬啦~無咩點溫過~不過個頭好痛呀~但係都冇計~又好累~就飲左杯咖啡~精神左小小~就勁溫溫溫~又同下呀哥呀mum下計計~呀哥唔舒服~嘔嘔唷!慘慘~呵呵~"之後佢呀~又係到開tv~引我睇wo~明知我勁想睇架啦~仲引我~之後睇下溫下~就1:30就訓lu~好累累唷!!!!!