◆+☆╮泳豬豬 oO傻婆芝日記板板┘ o
 

     

                        

cecilia6710
暱稱: 癩◎徹底放棄◥泳豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Oo+痛心==┘放棄 o°...
e排既日記唷!!!!!
Oo+難忘的2日.┘ o°...
Oo+順其自然==┘ o°...
Oo+心情唔好==┘ o°...
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 45
今日人氣: 13
累積人氣: 4488
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 25 日  星期六   晴天
Oo+5個癲婆行街街o° 不安

 

琴晚都訓得唔好~訓下醒呀~呀哥今朝仲要唔知幾點打黎~呻醒左我唷!><"之後起身~食左小小野~打埋琴日日記~玩下msn~之後就換衫衫啦~整頭仔~之後12:00幾~出門口lu~行緊果陣打比andy~同佢傾左陣~唉~之後cut線~去到見到呀華黎左~之後同呀華係到等等等~等個屎人倩倩同ling唷!佢地遲大到呀~約佢地12:50係坑口等~1:00要去到調景嶺~但係佢地1:15先去到坑口~頂~之後就搭車車搵素豬佢地啦~要人地等咁耐唉~之後搭車去佐敦唷!去搵miss ho~但係未夠鍾唷!所以就去左m記坐下飲野~miss,死都要請我地食野唷...但係我地死都唔肯...死都話食左野~之後算啦~去理工大學~聽果個唔知咩野講座~頂~悶到抽根囉~係到聽佢講咩高血壓預防~佢都有病架~我地聽埋d咁既野~唉~之後就聽營養學果d~好悶唷!不過遲d要比賽冇辦法啦~之後算啦~聽到5:00幾~ya~走得~呀可搭車走左啦~呀宜同呀華就都番去lu之後我地幾個去左西9~行街街~ling要買野唷!青青素豬同倩倩就去周圍行~我就陪ling~之後ok啦~我地就行下~之後買左整頭髮果d野~一個係呀倩買比我架~唉~其實我都唔知要架~我覺得點都唔好架~不過放心啦~我一定會買番野比佢架~倩倩你等我呀~之後買完個屎素豬囉~係到嘈嘈嘈話肚餓~咁就去食飯飯啦~又要等位~之後食~一路食一路傾計勁好笑wo~之後食完~又去行下~之後見到過山車~令我地諗起好多勁好笑既野~素豬同ling哈哈~之後彤彤呀倩同nana我地4個第一次果玩陣~彤彤仲係到喊~笑死~之後我地諗諗下~勁想影貼紙相wo~因為我地5個都冇影過啦~好想影~之後我地左睇又睇~係到睇邊部機好啦~kind架~素豬同青青仲有ling都係到勁大叫~係到嘈嘈嘈~叫叫叫~係到玩野~勁魚囉我同呀倩~勁無奈呀~人地都比我嚇屎囉~之後就影啦~哈哈哈~勁好笑呀~素豬影得~我一定比人睇呀~笑爆咀~之後影完~我地覺得未夠~之後倩倩我素豬~3個又去影多次~素豬次次都影得好好笑架~好怪唷!哈哈哈~之後就拎去cut同過膠~搞得黎都9:00幾唷!本身都諗住等一個人架~但係算啦.........><"可能佢都唔得閒~之後搭車車番黎啦~我地5個勁係到講笑~勁係到癲~哈哈哈~笑全場番黎~但係笑笑下一聽歌~又諗起佢..笑都笑唔出~之後仲嚇人囉~ernest打黎~搵過我勁多次~但係我唔知~之後......佢係將軍澳mtr~之後佢知我係mtr~佢行番轉頭~過黎搵我~之後等我~比左張卡我~.....之後走lu~番home~唉~聽日又要一早番school~7:45~頂佢呀~又冇得放假~唉~佢又話我唔陪佢架啦~

ps1 哈哈~今日同佢地一齊真係笑屎~我好耐都冇好似今日咁笑得咁開心啦~多謝你地唷!倩ling青素豬事~哈哈~今日5個傻癲周圍癲~又係到串串串玩玩玩~勁正唷!果陣真係冇諗d唔開心既唷!!!!哈哈哈~只係識笑~^^"

ps2 ernest~sorry呀~我知今日你學校開放日~上年我都有黎~但係今次我e2日都唔得閒唷!今日成日我都唔知你打過好多次比我唷sorry唷!><"唉~就係咁~就識左你第3年啦~我都知你由我f.1暑假....一直.....去到而家都咁..........不過sor唷!但係好多謝你e 3年帶比我既happy丫^^"thz

ps3我都知你為左屋企d野好煩~好唔開心~但係點解你係都唔肯同我講呢?我知我細~咩都幫唔到你~但係起碼我都會知道發生咩事先啦~你咩都唔講~唔係一定要開心先講得架~咩叫有福同亨有難同擋姐~我真係好唔想你咩都唔同我講~我咩都唔知好似個白痴妹咁囉~唉~真係好想幫你架~我知我一定幫唔到~但係起碼令你冇咁煩先呀ma~你明唔明呀?.....我覺得自己好冇用囉

ps4其實佢當我係咩架姐?我真你好想知道囉~唉~我可以點姐..............>/\<

刊登時間︰2006-02-26 12:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 24 日  星期五   晴天
Oo好驚驚唷!┘ o° 驚訝

琴晚打比佢~cut我線~其實真係好無奈架~我覺得好無面架~冇人會cut我線架~唉~之後好down~算啦~打比笨笨~唉~搞到唔知幾點~訓lu~今日又係咁起身~整野~出門口彤彤打黎~自己問我點~之後我都講到幾激動.唉~唔知啦~番學校~吹下水~又早會~上堂lu~今日你特別time表~time過得真係好快唷!勁開心~不過越坐就覺得越凍囉~個屎素豬仲話我有病傻既~不過e幾日隻手真係唔識暖唷!凍到抽根~之後又上化學~呀sir比我同素豬激到嘔血~哈哈~因為我地有d野唔明~不過最後都識啦~之後lunch perfect開會~開完同琳琳傾計仔~之後排隊~又上堂~之後中3周會~係到講d讀唔到中4呀~d出路果d~都唔知要我地班聽黎做咩~好鬼悶囉~我地都唔岩既~我地成班好多都會原校上既~聽佢講悶屎~又唔訓得~終於都到3:45訓學啦~勁開心~之後我地去一去素豬home放低我地個袋~不過我冇上去唷!同倩倩係落下陪呀哥~之後陪佢地去買野食~我同青青同呀哥要去買野~番學校啦~ling佢地要上圖書館當值~之後我同青青要整壁報唷!但係d野你素豬home呀~搞到素豬又要行多次番home~之後留番我同呀哥係到整住先~之後整啦~個屎人呀哥囉~一唔整就係到搞搞搞~又只係係到玩我串我~又唔多幫手wo~真係比佢玩死囉~激屎我呀~又話我好笨~係到玩呀~不過佢都有d用既~都有幫手~不過青青番左黎佢就唔幫啦~只係係到做功課~哼~之後我地係到釘野~整野~搞左好耐~搞到6:00幾~好累呀~但係我地6個傻婆走左去做一樣低b野~就係走左去玩轉拉圈~勁好笑囉~係到轉轉轉~素豬超勁囉~5個一齊轉~笑到我屎~之後我唔係好識架ma~學下學下~之後都識識地啦~屎ling佢地笑我唷!衰人呀倩係到勁大聲咁笑笑笑~笑到喊呀佢~哼~><"之後我唔轉啦~要釘埋個板去~同青青一齊搞~之後oklu~^^"勁開針~之後放學啦~打比andy之後佢勁嬲唷!因為佢話我d fd勁嘈~唉~緊係啦~我地幾個傻婆咁活潑~一日嘈到黑~係都要玩~如果唔嘈果日先驚呀~咁就一定有事發生啦~仲要呀埋呀哥同呀華~仲有一大班女仔wo~仲唔嘈咩~之後佢好嬲咁cut左線~我超勁囉~><"唉~佢好似好惡咁罵我唷!

ps1~東東佢唔多開心唷!好慘呀~不過其實我都明既~希望佢快d冇事啦~我日日都同佢串同佢玩既~但係e排小左好多啦~好小再見到佢笑唷!佢都話笑唔出啦唉~..........***ya~呀哥知我like with love隻碟d歌唷!佢比左有e d歌隻碟我呀~勁開心唷~多謝呀哥~不過你今日真係好衰衰呀~人地係到釘野你就話夠我笨咁耐~哼~又係到玩我~

ps2唉~其實有好多野~我都好驚講多錯多囉~佢唔理一個人~唔聽一個人電話~都唔會有理由架~鍾意點就點~唔多會理人感受囉~所以我好驚成日都講錯野~而家我講野會勁小心唷!如果唔係就...........唉~><"

ps3 IDecision give you∼ ButDoN’T  LeT Me  DoWn AnD DoN’T BrEaK me HeART! THANK YOU l trust you我唔希望會發生E D野囉~plz><”

刊登時間︰2006-02-25 10:53 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 23 日  星期四   晴天
Oo+啞口冇言o°灰 感動

琴晚都是收不到他的電話~今日又係咁起身~之後換衫~但係整頭果陣聽到隻歌我就不禁眼淺起黎~都唔知做咩~出門口~又係咁番學~但係今日要當值唷!又要check人校服~屎啦~都唔知去唔去青遠好~500蚊~3日2夜~唔係錢問題唷!但係有冇咁需要自~今晚先諗啦~之後上堂~上上上~小息~食食下著片~頂~唔班男仔搶左去唷!算~比佢地食啦~之後佛學調晒位~我都唔想聽佢講野~係到睇書~ling又係~但係好多野抄抄到死囉~好彤冇啦啦火警演習~勁開心囉~落去~之後又小息~上堂~lunch本身上圖書館~但係去左同琳琳傾計仔~講左好多野~之後幫miss去家政室搞野~又排隊lu~上堂~ih~呀sir今日好搞笑囉~搞到我地好好笑~笑到爆咀囉~平時佢好悶架~勁想訓~但係今日我好留心咁聽書唷!因為我諗我都讀文科掛~唔知啦~真係好煩~之後放學~miss比我地睇我地考第幾唷!頂~我差左好多啦~我上次最級第30幾架~今次退左幾名唷!><"不過係頭果50名都幾好架啦~下次再比心機~放學~去左素豬home一陣~之後番school~今日慶功宴唷!校長請食野唷~5:00~上左去~幫下手~就食野lu~一到食一到同miss校長傾計~食野~傾下之後要幫手d野~搞到6:00幾~執野lu~頂我幫手~之後比班男仔玩我~勁無奈囉~成班屎野~蝦我~話咩好小有女仔肯咁做得野><"之後走啦~拎左d野食~比其他老師食~之後見到miss係到呆左咁唔知睇咩~之後拍佢~問佢睇咩啦~哈哈~屎到我地肚痛囉~冇過廢事講啦~不過真係勁好笑~個個8妹仔都係到睇~之後見到miss張呀~好掛住佢呀~佢番左黎唷!之後同佢傾左陣~好唔捨得佢唷!如果佢係到教就好啦~但係好夜啦~我地都要番home~走lu~之後原來andy打過黎~不過冇聽到~勁驚佢嬲~又咁樣對番我~之後打比佢~不過1min都唔夠就cut左lu~唉~

ps1做人真係有好多野煩~係學校好復雜囉~個個都走黎同我講話小心某d人~話有d人成日係背後搞好多野~又話會害人果d~我真係覺得好煩啦~我咩都唔想理囉~你地之間既不和我唔理~我係中間人~我咩都唔理~唔好係我面前再嘈啦~唉~fd之間其實點解又話說個唔like果個e d野呀~好低b囉~大家都係fd~搶咩姐~大家一齊開開心心咁玩~唔得架咩?係都要嘈~有d又係到發脾氣~唉~我睇住一班又班fd散緊啦~希望我地唔會啦~不過我相信我地班傻婆都會學識體諒既~倩(ling彤青素豬宜欣琳)唔會有事~

ps2今日番到home呆住咁對住個電腦~聽住歌無啦啦....係到大喊一場~好耐都未試過啦~之從呀銘之前有事之後~都冇試過咁喊~d眼淚係不停咁落~我都唔想喊~但係真係忍唔到啦~我都唔知做咩事~只係覺得好似唔知點咁~好耐都冇再為一個人喊到咁啦~唉~但係係咪喊完就可以咩事都冇呢~唉

ps3好想佢關心我多d~理我多d~但係佢太唔得閒啦~做人唔可以咁自私架~要體諒人架ma~算唷但係其實佢有幾了解我呢?定係佢其實好了解我不過係我唔識諗呢?不過原來佢係覺得我係一個唔讀書~什至係一個讀唔到書既女仔~我聽到真係啞左囉~原來佢唔知我係好比心機好緊張成績既女仔~><"其實佢係點諗~佢永遠都唔會同我講~我好想佢咩都同我講~我真係好想~不過now都...............嗚嗚.

刊登時間︰2006-02-23 09:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]