| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 10 日 星期五  | |
今晚唔係到~會係學校到訓  |
琴日終於都ok左d啦~訓到啦~不過都係累架啦~今日成6:30先肯起~好唔得唷!之後又係咁過~整頭頭刷牙~之後又門口啦~嘩~之後早會啦~驚死人啦~呀sir無啦啦講咩好關7心同學果d~之後就無啦啦話要check書包~趴 到我地傻左呀~之後d野都唔知點~mp3果d呀~之後好彩我地班主任勁錫我地呀~都唔係好緊~睇一眼就得lu~呵呵~勁開心~之後就上room啦~之後就上堂啦~今`斬無咩心機上堂唷!都唔知做咩~唉~成日係到諗野wo~都上唔到堂~上ih悶到死呀~之後就2堂pe啦~我頂~miss唔係到~化解個死人呀sir睇我地啦~又係到拎埋黎教ih呀~我真係好嬲嬲唷!傻傻地架~仲話想上2堂ih~咁咪3堂~想我地死咩~之後好彩第二堂就到個第2餉死人呀sir黎睇我地~kind架佢~無啦啦話我個頭w0~話d顏色都好靚wo~之後串話我染髮~之後我話冇啦~之後佢就走左~我串兔佢一句話駛唔駛寫埋家長信比你呀~話我染髮~之後就又上堂啦~無咩野~今日真係笑死呀~上ih果陣~呀禾個電話響啦~之後我地班就知道~但係呀sir唔知wo好似聽唔到咁~笑死~之後我地就係到嘈嘈嘈笑笑笑~等呀sir聽唔到啦~嘩~勁好笑囉~翜聽唔到~之後我地成班係到 玩緊野~佢都唔知~哈哈~傻架~之後都係上堂啦~無咩野~之後就周會~好累啦~聽佢講咩唔好食煙有咩唔好果d~由細聽到大啦~唉~之後就放學啦~之後~我ling倩就勁快咁走啦~要home洗白白呀~之後番黎去食飯~今晚要係學校到訓呀~因為苦行18唷!由今晚7:00去到聽日1:00都唔比食野~只可飲水唷!><"今晚都唔駛訓架啦~咁多人一定好嘈~但係聽日1:00之後我地又要幫手呀~聽日有小學黎~之後我地又要做野~都未夠~聽日仲要排戲~排到6:00~嘩~諗起都勁累~但係今晚又唔知訓唔訓到~好驚病呀~~~><"唔知佩晚會點呢~不過我只係知~會有好多野睇~勁兔miss表演囉~哈哈~一定好好笑~不過一定累死~好多野做呀~又多功課~都唔知點~><"
|
| 刊登時間︰2006-02-10 05:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 2 月 9 日 星期四  | |
Oo唉............唷!┘ o°  |

HELP呀......><"我累呀~我e幾日真係冇覺好訓~成個禮拜啦~日日都飲咖啡~我睇我幾點真係死啦~唉~冇過有時真係好衰呀~明明想早d訓架啦~好累好累~但係唔知點解~明自己早d訓啦~但係衰得到又到我訓唔到~訓唔著~真係覺得好辛苦~煩到唔駛訓~唉~我e排日日都成6:00先起身~真係好唔掂~再係晚晚咁樣既~我真係會癲架啦~個心真係好難過~今日又係咁樣~好遲先起身~之後打比人叫人起身~e排都唔屎叫呀哥起身呀~佢冇交手提~之後就出門口啦~又要打比人~番到學校~好凍凍呀~但係今日都要當值唷!好鬼屎煩~check人d校服仔唷!之後就要留係到~聽聽日d野~聽日要留係學校到訓呀~苦行18唷!18悺鍾唔比食野呀...之後上去lu~又係咁~上堂上堂上堂~係~個ih呀sir今日又咪又係遲黎~之後上上上堂~都冇特別~都係同素豬係到玩玩~之後lunch周圍行行~之後我彤彤青青都唔屎排隊~因為我地要出去啦~唔駛上最尾果2堂~生物唷!之後就出去啦~我地學校有20個人去睇唷!去文化中心既野~之後搭車車佢lu~一直係到同彤彤青青呀華~傾計計計~玩玩玩~之後就去到啦~坐係到睇~其實有d唔知佢做咩架~不過就好有feel囉~之後佢地就會帶我地去參觀...有化妝間呀~好好既野到睇~同埋講解唷!全部都全有關戲劇d野架~ok啦~都識左好多野~ok好玩啦~之後5:00幾先睇完~之後就走lu~搭車車~番去學校啦~倩倩佢地等緊我~之後搭車車番去~我地勁嘈囉~係到同呀清同呀正玩玩玩~係到講笑~之後彤彤佢地唔知係咪比人串番唷!哈哈~之後彤彤無啦啦又嬲嬲唷!都唔知做咩~之後我同青呀華係到講笑笑~講到笑到傻~又係到玩玩玩~之後番到去啦~要陪呀華佢買野食~之後青青又走啦~得番我同呀哥番學校~之後呀華要打波~我就上家政室到搵倩倩同素豬u~之後佢地整左野食~我又係到食d呀~哈哈~^^"之後傾多陣~ling同呀宜就番黎啦~之後就走啦~呀ling佢地陪蔓蔓佢m記食野~我就唔去啦~都7:00幾啦~好累累lu~仲去~我真係會死架啦~e排累到傻呀~好辛苦又冇覺好訓~日日訓得果3~4個鍾咋~之後又要番學~放學又要排戲~小左好多傾phone~都唔得閒~><"之後累豬就陪我等車~之後就番去lu~食飯飯~執野~好累呀~好煩呀~><"我應該點做呢?
 |
| 刊登時間︰2006-02-09 08:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 2 月 7 日 星期二  | |
***好累累既一天***  |

唉~講起琴晚~就勁啦~我成個人好似癲左咁~我真係就黎屎架啦~琴晚成晚都唔開心~只係知道煩到爆~>/\<好辛苦~我琴日都冇咩點訓唷!話就話3:00幾訓~但係真正訓著都唔知幾點啦~今日5:00幾就起身~好似冇訓過咁~都唔肯起身~之後但係我又要打比倩倩佢地叫佢起身唷!之後就搭車車番學啦~之後就上堂唷!今日真係好鬼累唷~累到傻左~辛苦到我死呀~><"眼都張唔開唷!但係就都同素豬玩玩玩~~串串串唷!個死婆呀~呵呵~之後都係咁過今日冇咩特別~之後上佛學~個個都調晒位呀~因為今日有好多嬲仔都唔係到~去晒比賽~我就調左同ling ling坐~之後素豬同青青係瓶面坐~係到玩玩玩~我就係到聽mp3~又幫呀ling搞下部mp4^^"之後唔聽啦~我地3個就係到傾計計~其他人同miss都係到睇碟~之後我就係到傾傾傾~講左勁多野~唉~其實有時真係好鬼煩唷!都唔知想點~之後同埋呀宜傾唷!&&之後就落堂啦~都係咁過~今日maths教新書啦~嘩~都ok既~明佢講咩先啦~^^"之後食飯飯~lunch就上左library玩~之後又上堂啦~唉~最憎上e堂囉~黑人憎~死人ih堂~之後今 日派成績啦~好衰呀個呀sir~係到果我地班~一入黎就罵罵罵~不停係到話我地唔知似咩~又話考得好差呀~又話我地lazy~話我地其實好聰明呀~但係唔肯讀~以為自己識果d呀~又拎我地同A班比wo~勁衰囉~只係識話我地差差差~又話好失望果d~之後我地真係好想串佢囉~我地差?唔係呀ma咩都話晒我地~係個呀sir自己教得唔好之ma~教到不知所謂~講書講講下都唔知講左去邊唷!係比左你教呀~我地班先咁架咋~成日上堂都唔知你講咩~教得超衰~我地成班3F呀~上年都唔係比你教既~d成績咪又係幾好~自己教得又唔係好就賴晒落我地到~傻傻地既~成日唔你遲黎就冇番~咩都屎啦~一直全班就比佢罵罵罵佢真係好煩唷!之後就放學lu~要去排戲~排排排~排到5:00幾~之後6:00陪左青青佢地落去買野食~之後諗晒番去搵ling~點知佢話唔屎~咁我又唔多舒服~又勁累~所以就走先lu~之後番黎~洗白白囉~今日好想早d訓唷!但係都唔知得唔得啦~今日派左好多成績啦~我就覺得都ok既~好多都60幾70分~係家政同佛學最好囉~有90幾分~不過我下次仲要更好唷!@@
唉~有時真係唔知d人想點~有果陣又唔珍惜~係冇左啦~之後又冇啦啦搵番人wo~你想人地點wo~我都唔知點算~又驚你玩wo~都唔知係咪真~可能又黎玩野呢~我真係咩都唔知~更加唔識點面對~唉~
 |
| 刊登時間︰2006-02-07 08:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 51 | »
|