| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 13 日 星期一  | |
| Oo+好累累唷!=┘ o° |

屎囉~今日都唔知醒~呀銘打黎都唔肯起~之後成6:30先起呀~之後勁急咁打比呀哥倩倩同彤彤叫佢地起身呀~之後就勁急咁整頭仔就出門口lu~搭車車~番學校~之後無帶像根呀~屎緊~點紮邊邊呢~之後打比素豬~好彤佢醒左~之後叫佢帶比我~素豬真係好搞野呀~同佢傾左陣~笑死~之後無耐~排隊~上去lu~上堂~ih默書呀~呵呵~識晒~之後英文今次教d野都幾難明~但係都ok呀~^^"之後就當值啦~又上堂~電腦~之後呀miu番左黎啦~佢電左髮唷!不過佢唔係好like呀~仲係到勁爆粗講講講~之後我地一到行呀sir係我地後面~我地都講~佢cut完仲喊呀~真係一d都唔靚唷cut到~呀miu好嬲唷!之後呀sir都只係望住我地~冇出聲呀之後上堂啦~都唔知佢識唔識教架~勁比我地班串囉~佢都冇野好講~哈哈~笑死~之後佢話選個個科長啦~問人~班死仔囉呀天佢地第一時間就講左我出黎~話我做~我頂~好彩~我係英文科長~唔可以做兩樣架呵呵~最後就呀冰做啦~底死啦~之後math~測驗呀~測足兩堂~累死~就lunch都冇咩食野~好難食~之後上library~做功課~之後上中文~都冇咩心機上~係到勁同素豬玩玩玩~勁好笑~勁好玩囉~不過都有聽書架~玩到傻晒~素豬囉~傻架~上上下堂係到咋人大比呀~之後佢佢玩玩玩~落堂lu~放學要去練戲~排排排~勁好笑囉~排d野~亂跳~哈哈~miss話咁都幾好睇~勁啦~之後排排排~6:00放學啦~死素豬~又話等我點知自己第一個走~之後同倩倩佢地去將中同將廣呀~我地要買朱古力呀~聽日有好多人都會送要回禮呀~^^"之後去買啦~無啦啦有人打黎~原來係我小學同學唷!我小學呀妹~佢問我得唔得閒~可唔可以陪佢出觀塘~之後我咪陪佢出囉~倩倩佢地就番home啦~之後我去mtr~唉~之後andy打黎~又同佢傾得果一陣~都唔知做咩~係到講講講~唉~算啦算啦~咪講~之後見到呀妹啦~就同佢去左amp行行行~傾計計~佢下佢d野~姐係我妹夫啦~佢男朋友d野啦~唉~now d男仔真係好鬼衰唷!都唔知佢地想點~一d都唔多主動~唔通要女仔主動咩~唔好玩啦~之後係到講講講~行行行~個feel勁舒服唷!大定都好岩~雖然有好耐都冇見冇傾計~但係大家都係好夾好岩~傾心事都好明大家~勁開心唷!之後我就同佢講晒我d感受出黎~之後佢都好明~之後周圍行~行下行下仲行左去lam tin呀~勁好笑囉~我陪佢去食野~之後行行行~傾傾傾~搞搞下就成10:00啦~之後番埋黎都成11:00lu~唉~不過真係好開心囉~大家誚講下講番起之前細過d野呀~有好多搞笑野~之後又講下now d小學同學點呀~不過個個都變左好多lu~壞晒~之後傾啦~又講番之後d野~勁好笑~我同佢都成6~7年姊妹啦~好好傾~之後就番home lu~仲有好多野要做~唔屎訓啦今晚~好彩今日冇功課姐~^^"
ps1"唉~好煩唷好煩唷!對住佢~都唔知應該要點~其實有咩咪講囉~有咩應該開心見成講架ma~我又唔mind既~反而咁我會開心d呀~唉~咩都唔講~咩都話我講既野係岩冇錯~我真係覺得你串緊我囉~係好串果隻囉~唔通ed叫關心?
ps2我個人就係咁架啦~我永遠一開始都會對人好好~但係當我知道其實你唔係好人~有黎同我講果陣~我自己會去行量~我會去判決你係咪真係咁~我會比機會~但係你千其唔好串我~如果唔係我一定會串番你~你唔好覺得我唔串人呀~係~我唔係d無啦啦走去串人既女仔~比人點串我都會忍~但係去到一個我忍唔到既時候我就一定會串番你~所以你唔好問我點解串你~你又問下你自己有冇問題先啦...我個個唔串係都要串你..係咪你串我先呀?
|
| 刊登時間︰2006-02-13 11:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 2 月 12 日 星期日  | |
| Oo唉~算啦算啦~唔好要求咁多啦o° |

琴日都唔記得左幾點訓lu~只係知等電話都等到幾夜~之後算lu~今日一早就有人打黎~都唔記得係邊個lu~都未訓醒果陣~之後就呀銘打黎叫我起身~之後我都唔多肯~係到呀哥打黎~我先起身~之後就去lu~同呀哥傾傾傾~之後係到講鬼野呀~一起身就講埋d咁既野~嚇屎lu~之後冇耐~就要換衫衫整頭頭啦~2:00要去打波~呀倩佢地出左去深水寶~之後呀哥就去我落下等我~等左一陣~sor唷!之後就行去啦~一路行~之後打比andy~3佢起身未~之後就同佢傾傾傾啦~之後......唉~好魚囉~無啦啦同我講左一樣野~之後我都唔知點應該講咩~之後就cut左啦~去到見到呀華同青青~之後我地入場先~呀華就開始同呀哥同青青打啦~我唔打住~問素豬係邊啦~之後佢等佢~之後又打比人啦~之後佢又話要食野~之後算啦~素豬叫我陪佢玩~之後玩啦~打打打~打左成粒鍾~之後呀倩同ling黎啦~我唔打啦~比佢地玩~之後坐埋一邊~傾電話~唉~之後都唔知想點~成日都好似好想收線咁~咁咪算囉~唔勉強啦~之後坐左係到呆左~之後無啦啦d fd走晒過黎~拍我~問我做咩~係咪唔開心~之後好彩我有本書係到~我話我溫緊書姐~之後叫佢地唔好理我去玩啦~之後死人呀哥又係到串串串~玩野~但係我都冇心情同佢串啦~ 佢都知道~之後就唔串我lu~之後我自己坐係到睇佢地6個玩~其實個人係好down架~但係唔想佢地知唷!之後都算lu~之後佢地係都要我玩~咁我就落去玩多陣~就走lu~去左library~諗住做功課啦~點知~冇位唷!就算啦~我地去左新都行街街~去食野~之後行行下果陣青青佢同我話叫我唔好唔開心~話成日唔開心會好辛苦架~之後我都明~其實有時d野~唔開心都冇用~有d野發生左就係發生左~唔開心就一定有~不過唔好成日~如果唔係個人真係會好辛苦~之後佢都哄我開心~都冇咩野lu~不過其實個心都係..........唉~算啦~去行行行~哈哈~素豬比青青佢地串唷!話只係晒我~咩都叫芝芝先~只係識搵我~唔理佢地~卡卡~因為素豬無啦啦請我食野~佢地吃醋唷@@素豬比人串唷好慘慘..不過其實我好驚有d fd好錫我對我特別好我驚其他會fd會唔like唷!真係好驚唷!><"之後行行下先好笑~去左買xx~之後我同呀倩係到左試右試~勁好笑wo~搞左好耐~青青佢地都走先唷!之後得番我同呀倩係到癲~係到左搞右搞~試左勁次都唔多岩~哈哈~之後無啦啦有人打黎唷!但係我頭果2次聽唔到唷!試緊野~之後先聽~唉~好無奈囉~之後又係到嘈~都唔知做咩~講到我似我唔岩我衰晒咁~都算啦~我唔mind~我可以忍~算~但係我最憎一樣野囉~我真係好憎人唔信我~我真係好好好憎~好嬲囉~>/\<"之後算啦~我記住青青同我講既野~算算算~cut埋我線都算~唔理住~之後又係到試試試啦~之後買完走啦~我諗全去搭車啦~我真係頂呀倩佢唔順囉~話要打比人睇下有冇人陪佢~佢要一路行一路傾phone番去~話好驚會見到d唔想見到既人~又話要搵人陪佢傾phone wo~佢真係傻傻地架~明明佢home勁近~1~2個字都唔屎就番到佢~佢就係話唔想得佢自己一個經過一個地方~又話要搭車又e樣又果樣~我真係比佢吹脹~之後我怕左佢啦~我行路番home~我陪佢番到佢果邊啦~唉~之後我就自己行番homelu~唉~
ps1:唉~問題係到始終都係係到~點解成日都要為左佢........搞到自己咁down~咁辛苦姐~算啦問題......可能係我到啦~
ps2:唔開心係到喊~咁又有咩用姐~我唔想再咁辛苦啦~唔通唔開心喊完個問題又會唔見左咩?
ps3算啦~心淡啦~以後咩都唔想煩啦比心機讀好d書學琴琴咪算囉~做好自己本分就算啦~做人唔好咁高要求咩都要咁樣~可能之前果d太錫我對我太好啦~算啦~我會盡量再做好d架啦~我明既~係我唔好~係我唔好~咩都係,.,,,,,我~
 |
| 刊登時間︰2006-02-12 09:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 2 月 11 日 星期六  | |
| 琴晚係學校訓既過程~苦行18好辛苦呀~好累呀 |

唉~今日就勁啦~5:00幾起身~都可以話係冇訓過呀~我終於都明白到d貧窮人既生活啦~真係好辛苦呀~help~琴晚諗起都真係好想死囉~真係唔好講唷!琴晚雖然係有妹多野睇~勁多老師既表演呀~原來有好多老師都唔聲唔聲~真係嚇你一驚呀~原來真係識得1多野架~真係唔覺唷!不過琴晚就真係好好玩啦~超正~好搞笑唷!勁兔野睇~哈哈~之後又同呀哥係到玩玩玩~呵呵~好啦~之後11:00幾就開始一男邊女一邊訓啦~之後去toilet刷牙仔搞埋d野~都12:00點幾啦~之後就要關燈啦~嚇屎唷!不過都唔係好黑之ma~個feel勁好wo~呵呵~^^"素豬同lingling都訓我格離~哈哈~之後先係最好玩呀~關左燈~之後仲有嬲仔係到玩啦~之後miss就話唔好玩啦~咁之後我地班女仔就緊係訓啦~因為我同青青都唔同其他人呀~放左可以走~我地仲要排戲唷聽日~所以miss話我地一定要訓如果唔係一定唔掂~之後訓啦~點知.......12:00幾呀sir就開始拎住個咪~係到講鬼故啦~哈哈哈~勁搞野囉~一直講~講到成2:00佢先肯停~不過真係都幾恐怖架~><"驚屎呀~之後訓下醒下訓醒下~d人勁嘈囉~佢地唔訓~又係到行黎行去又係到玩呀~笑呀~之後我地都訓唔到~一係就訓一陣就比人嘈醒~之後訓下醒下~不過最慘唔係e樣呀~係我地係訓地下架~只係拎一張張黎墊住咋~都冇咩用囉~又冇帶婢wo~嘩~真係唔訓都唔知呀~原來係會越訓越凍架~真係好凍到呀~凍到傻左囉~又嘈又訓唔到架啦~但係真係估唔到真係好凍囉~有地氣真係好唔掂呀~我係一路訓就一到震~好唔掂好似就黎死咁呀凍到~真係要訓過先會感兜到囉~好凍呀~勁辛苦~之後我地5:00幾~唔得啦~就起身啦~頂唔順囉~超凍~又嘈~好唔得呀~之後去整頭刷牙仔~之後番去啦
~係到玩鋤d啦~果陣先6:00唉~真係慘呀~我地今日9:00先要起身~但係7地5:00幾就起~勁慘囉~冇訓過都~之後玩玩下~個都頂唔住呀~真係好累呀~好想訓~但係一訓就會凍到傻~唔訓就會好d~我係凍到訓唔到唷!><"之後好累~我都係訓下醒下~之後9:00就又開show啦~又有表演~但係我地以經冇琴日咁活潑啦~因為個個都好累~好餓~真係慘呀~勁眼訓~個個都係到半訓~之後就勁比人罵啦~話我地唔專重表演d人~之後又睇睇睇~我真係坐係到都識訓呀~因為真係好累~之後好難過咁過啦~坐係到~訓下睇下d表演~之後好開心地~就黎到1:00啦~之後就完啦~之後就倒數啦~終於就完左啦個苦行18~18個鍾磺我地都冇飲水食野~係今朝先飲d水咋~之後就走啦~勁開心出去食飯啦~不過lingling佢唔舒服唷~佢胃抽筋唷!好慘慘唷!之後食飯啦~我地都唔想食d咩~只係想食d粥咁啦~之後食食食啦~唉~之後其他人都可以番屋企訓下休息下啦~但係我同青青就唔得啦~我地仲有下半場~休息都冇唷!我地就要番去排戲唷~好驚唷!miss都幾累下~都有罵人呀~聰仔囉~都叫佢訓架啦~佢又唔肯wo~之後冇咩點訓~今日把聲就唔得啦~但係佢係主角黎架~唉~之後好多人都比miss罵唷!不過去到一半就癟咩事啦~ok番~個氣分開心番晒~勁好笑~因為排d野好搞野唷!哈哈~之後排到5:00幾~終於可以走啦~勁開心囉~因為我真係好累呀~我邊到都真係唔想去啦~但係....唉~我番黎果陣都唔多開心~....係車車到.......仲.......
唉~算啦都....不過原來有個人仲係好開心我架~都知道我唔多開心有問我价咩~
ps1我真係覺待好辛苦囉~其實你識唔識得體諒我架?我要d咩你又知唔知呀? 你有冇關心過我呀?
ps2你永遠都係唔會明我囉我覺得~我講左好多次~我唔識係你個角度諗呀~但係我都會盡量去試但係你有冇諗過我呀?
ps3可能係你眼中~你會覺得冇咩人~唔係問題~但係我唔係咁諗呀~我覺得好唔開心囉~不過我知你一定睇唔到我打既野囉~你從桃都唔會睇我日記既~連我有冇日記~我覺得你都好似唔知呀~

|
| 刊登時間︰2006-02-11 08:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 51 | »
|