| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 3 日 星期五  | |
| 去左唱k唷! |
]
琴日同好耐冇咩點傾既啤啤傾電話~^^"好掛掛佢唷!都唔知幾耐都冇傾過啦~傾到都幾夜~今日又要一早起身~9:00幾~之後洗頭~扮靚靚果d~之後就要出門口lu~今日去觀塘~因為31號果日係呀華生日呀~但係捆陣我仲係大陸~同佢講唔到生日快樂唷!!sorry呀~呀華~所以今日保番~陪佢出去唱k唷!不過一唱11:00唷!聲都未開啦~哈哈~又唔多舒服wo~之後有幾個無啦啦一早先話唔好~本身有8個架ma~之後得番5個屎人呀哥囉~佢~又唔去~衰呀哥~之後嬲唷!唔理佢啦~我地照去~之後行啦~之後呀哥打黎啦~話出啦~哈哈~算佢啦~如果唔係我真係嬲嬲架~呵~之後就去啦唱啦~唉~不過一直都冇咩心情~琴日同彤彤傾phone~傾得好激氣唷!因為真係好嬲嬲啦~因為琴日發生左d事~唉~sorry唷!ernest><"之後一路唱~一路都唔多開心架啦~但係都要扮開心冇事囉~算啦~之後1:00幾~有人打黎啦~之後就傾啦~傾完我真係仲嬲囉~開始覺得好灰~好似自己唔知做緊咩咁~唉~算啦~嗚嗚~之後唱完啦~就去左行下~ling要買mp4..之後就陪佢去買啦~之後就睇睇睇~就買左啦~呵~呀哥同呀華就走先~之後我地幾個女仔就去左amp到行街街~唉~有時真係唔知想點囉~好無奈~好無助囉覺得~><"唔知自己想點~好煩~之後行行行~就番home lu~好累累唷!之後番到黎~都係咁過~個心好似唔知點咁~都叫自己算啦.........唔好再有希望~之後就lu~......><"唉~唔打lu~

|
| 刊登時間︰2006-02-05 12:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 2 月 2 日 星期四  | |
| ***番左學校+++++ |

琴日又成4:00先訓~今日又要11:00起身~要番學校~要排戲~唉~得我一個搵人~又要記晒d野~好辛苦架ma~今日番去~排排排~又要幫佢地排又要記全d野~唉~呀華又唔番wo~唔知去左邊~勁啦~之後就排排排~排到屎唷!超累~之後放啦~又去左mk唷!同倩倩同彤彤唷!之後行行行~玩玩玩~傻傻傻囉~哈哈~3個kind係到傻~之後8:00幾就番到去lu~
唉~做左個決定都唔知係咪岩~.......
 |
| 刊登時間︰2006-02-05 11:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 2 月 1 日 星期三  | |
| ***番黎唷!+++++ |

嘩嘩嘩~琴日勁夜先番到黎唷!10:00幾先係廣州番黎~番到黎都成3"00幾~之後仲要洗白白~都成4:00先訓~嘩~修車車番黎~坐到我屎忽痛唷!好辛苦丫~哈哈~之後番到黎屋企勁鬼開心唷!開心到跳起呀~唔屎再留係大陸~之後執2d野~4:00幾先訓~今日又要11:00起身~今日要去婆婆到拜年唷.........卡卡~之後又要等我地3兄妹~扮靚靚搞e樣搞果樣唷!@@呵呵~本身3:00要去到婆婆果到~但係我地3兄妹搞左好耐~呵~我成人大哥囉~傻傻地既~無啦啦又走入黎煩人~同人玩~之後搞搞下打爛左支指甲油呀~激死我呀~都算啦~但你成個地下都係呀~激死呀~指甲油冇晒都算啦~但係個地下整唔得呀~用水都冇用~之後要用晒我支洗甲水唷!唉~激屎我丫~之後就3:00先出門口~之後去到唷!飲茶茶丫~拜年年唷!^^"之後就走啦~呀哥送我去荷里活~卡卡~搞笑囉~之後就........卡卡~~~答左lu~之後去左mk~搵呀倩同彤彤唷!^^哈~之後行行行行啦~發生左好多野~好嬲嬲唷!真係~不過最後都ok既^^"之後搞到佢地成10:00先食飯飯唷等我~sor呀~哈~之後搞下搞下~食下食下~行下行下~成12"00幾先番到去唷!不過媽咪冇罵我丫~哈哈~^^"之後就洗白白.................唔打lu~^^
 |
| 刊登時間︰2006-02-05 11:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 51 | »
|