◆+☆╮泳豬豬 oO傻婆芝日記板板┘ o
 

     

                        

cecilia6710
暱稱: 癩◎徹底放棄◥泳豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Oo+痛心==┘放棄 o°...
e排既日記唷!!!!!
Oo+難忘的2日.┘ o°...
Oo+順其自然==┘ o°...
Oo+心情唔好==┘ o°...
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 45
今日人氣: 6
累積人氣: 4481
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 7 日  星期二   晴天
Oo+唉~我可以點@@? 不安

琴日做野做到好夜好夜~成2:00幾先訓唷!之後今日6:00呀銘打黎叫我起身~之後我就要打比carmen同呀哥~之後我成6:30先起身~我唔記得打比倩倩唷!sor~搭車番學仔~冇咩野~係到食早餐~~之後吹下水~又早會啦~之後上去~勁驚囉今日要去3A講英文~miss叫我出去讀一次比佢聽先~之後就過去lu~3個人~tinky講先~之後到我~勁驚丫~之後番去~miss無啦啦又要我地向全班講多次~唉~玩野咩?之後上堂~作文~next上化學勁想訓wo~但係又唔訓得~累屎~之後上堂~lunch我要落去f.1果到呀~因為con prefect要做野啦~我地每班有4個~之後每人只小要識到3個f.1~其實1c我有好多都識架~我同呀蔓都同d人勁熟~但係johnson同ling就唔知點算~之後佢地好無奈~都食唔到飯~之後c又好亂wo~呀sir又罵人~之後我打鍾我地落番自己班到食~之後搵邱邱傾番個情況~之後我地小息追黎追去係到玩~勁白痴~死人蔓蔓囉~係到(但)我隻ear呀~好痛唷!釘左3隻ear架ma~之後玩玩玩~又排隊上堂lu~唉~上個屎外籍miss果堂~勁悶囉~頂佢次次上督佢堂都一定叫我做e.g好煩呀~聽佢講~勁想訓~之後上ih~冇咩野~幾好~呀sir幾搞笑呀~之後落堂~放學lu~本身今日要排戲架~但係今日我地班勁多功諄wo~唔知痴左咩線~全部都係聽日交~有排做啦~今日一放學就即刻番屋企lu~

ps1e排真係好易會病呀~我地班勁多人都唔舒服~唔係咳就發燒wo我e排都勁唔舒服丫~日日都好頭痛唔知做咩又成日想嘔唷!係咪作感冒呢~不過真係好唔舒服唷~彤b今日冇番學唷!佢一定係病左啦~慘慘啦~小心身體呀傻妹!

ps2頂~學校e2日係到勁玩野囉~今日食食下早餐無啦啦呀sir話要我地拎晒所有野之後出去出面比misscheck書包wo~勁憎e間school囉~個個都要check~好彤sammie幫我地睇姐~如果唔係部mp3就屎啦~都唔知係咪低能架~今日落雨~都要我地係出面企~個地勁濕~之後有勁多人都排唔到隊要等cheak bag條隊勁長~聽日又唔知玩咩啦

ps3夜晚呀哥打黎~搞到我好嬲囉~我唔係同你玩呀~我真係有好多野做~唔係唔想陪你地呀~呀哥你又唔係讀我果班~我地今日真係超多功課囉~又要溫豬仲有好多野做~係好唔得閒架~你可唔可以體諒下唷!成日都話我唔陪你唔理你~sorry囉~

ps4~頂~e排真係好累呀~日日都唔夠訓~又唔舒服~日日都頭痛~小息1要當值~放學又要排戲番home又要溫豬做功課~真係人都癲~以前你都會好明我架~但你點解岩岩打黎可以咁講野囉~我真係好失望囉~你咁樣~又發我脾氣~唉...><"

ps5放學就即刻打比佢~唔屎1min cut左線~都知會咁架啦~其實我有好多野都好想講清楚~但係我冇講既勇氣囉~因為次次你都叫我有咩就講~不過次次講完~都冇好結果~唔係cut我線就嬲左我~有咩都唔敢再講~但係我知如果再係咁落去都唔知點~唉~唔想再係咁啦~其實我咁講唔係唔明你~唔係發你脾氣丫~只不過我諗咩其實你知唔知架?

唔開心...有誰會知會明?我知我仲有班好好既fd~不過我唔想佢地為左我擔心~唔想佢地知我唔開心~唔忌佢地見到我眼淺既一面~我只想帶比佢地開心既一面咋~>/\<

刊登時間︰2006-03-07 08:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 6 日  星期一   晴天
Oo感動到.....流淚==┘ o°

今日起身~覺得唔多舒服~本身諗住唔番架~成6:30先起身~但係都番啦~整頭換衫~搭車~唔知做咩唔見呀倩wo~之後問ling佢又話唔知~之後知道左d野~慘慘之後番學校~都係咁過~吹下水~同蔓蔓玩下勁好笑wo~之後見到倩倩啦~嘩嚇親我囉佢~唉~慘~之後上堂~ya~班主任今日冇番~之後上佛學頂~今日要默書呀~我都唔知唷!之後勁急咁溫~但係我又要當值wo~素豬勁好~今日陪我當值~之後上堂~好彩都識呀~因為有素豬係到~之後有一堂~同東,青落左去搵社工邱邱~開會~之後講左勁多學校野囉~唉~上堂~頂~又係個死大波怪睇我地~次次miss冇番都係佢~又係到罵我地班~勁想打佢囉~之後食飯~lunch我地成班係到睇戲~睇對情侶嗌咬勁好笑囉~之後落左去癲~之後上堂~ih~頂呀sir又搵我講意見~好彩今次識答姐~呵~之後放學~上左去排戲~唉~咩都要自己搞~我同青青咩都要安排晒~好煩唷!之後不停咁排排排~練練練~好累丫~之後就走得啦~放學~之後落左車~好想嘔唷!唔知做咩~之後ling,彤倩陪我去搵個個人~自己....佢同我講左好多野~我真係覺得好唔知點~之後仲係到喊~因為佢講左好多野~我聽完之後真係感動到喊~><"唉~覺得好唔知點~嗚嗚~

ps1倩倩~做咩有事都唔講丫~唔係ling話我知~我都唔知咩事唷!你今日真係嚇屎我丫~今日唔見你就覺得好其啦~平時你唔會咁架~你病都會番~ling打左好多次去佢home都冇反應wo~今日真係驚驚地~驚你有事~你丫~唔好再諗啦~堅強d~有咩記得仲有我地班fd係到丫~知mo?

ps2今日同青,東落左去搵邱邱~本身係傾prefact d野開會~之後傾完傾左好多野~e間學校真係好得人驚呀~d人好復雜~勁煩囉~知道左學校好多野~唉~我地學校個校長都唔知係咪白痴架~有冇諗過我地學生d感受呀~

ps3唉~我地個個now都唔like番學啦~以前個種愛學校既感覺都冇晒啦~f.1果陣我地個個都好開心架~連病都好想番學~好like番學架now?唉~成日都唔想番~好想有病~留多陣係學校都好想屎唷!成日都要人地做野~成日都冇得放假~咁多野做~做死人咩?

ps3今日放學~要去排戲~今次我要做主角~冇miss帶~又係自己搞~今次一定死緊啦~勁驚囉~個角色又要做奸wo~頂~成班fd嘈到嘔~係到傾計~叫佢地9好嘈又唔得~彤彤青青同我都嗌到冇晒聲~勁痛wo個喉嚨~勁唔聽話~好累呀><"

ps4今日放學~4姊妹陪我~之後佢黎左搵我~佢送左勁大隻公仔比我~係eeyore黎架~唉~之後同佢企係到~佢講左勁多野~我就企係到聽~冇講過一句說話~之後我聽到~真係好感動~d眼淚就係咁流~彤彤佢地見到~就過黎~之後呀倩同佢傾左陣~之後到彤彤~唉~番到home~聽聽下歌~又喊~諗番好多野~

ps5我唔係對你有d咩不滿~我冇囉~不過....我只可以話你知~我真係好心酸~有時你真係對我好冷淡~我真係唔知點~我做咩~你都唔會理我~我都好想有咩同你講~但係有用咩?我都好想同你講架~但係你真係太忙啦~都唔得閒理我啦~我知~你忙呀ma~我會去體諒~我明白既~但係其實我一直都驚緊一樣野囉~><"

刊登時間︰2006-03-06 10:49 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 5 日  星期日   晴天
Oo+不禁地.....留淚了==┘ o° 感動

 

琴晚真係好鬼嬲囉~今日仲好笑~我7:30先要起身~呀銘6:00幾就打黎~真係好想打佢囉~之後再訓~7:00幾就起身啦~換衫衫~整頭~出門口~8:30去到調景嶺搵青青~之後再一齊去黃大仙m記~去到~其他人都未黎~之後就我同青青係到寫好d稿去~今日我同青青要由頭帶到落尾呀~做司儀~之後齊人就去果到啦~呀珊同jacket都係到唷!我同青青要即刻同佢夾~練幾次~嘩~超急囉~要諗好多野~之後就開始啦~有3間學校~我地要玩d game 我地win足全場~笑屎~之後就到我地間學校上去講啦~嘩~嚇屎囉~好驚呀珊佢地唔識答我地d問題~但係好幾順利~但係呀偉有d唔受控制唷><"不過都ok既~我同青青成個小羞咁~做司儀帶足成場~之後要講心聲呀~講講講之後個頒獎禮就完左啦~我地係到影相相~幫手執場~之後就走lu~得果12:00幾~又著住校服之後我青同蔓都冇野做~就去左m記到坐下~傾下心事~都講左好多野~之後又講笑~1:00幾就走啦~番去~諗住去新都到行~叫埋彤彤同倩倩啦~之後等佢地~就一齊去行啦~彤彤又要買王子變青蛙隻碟唷!陪佢周圍行睇下~之後去到5:00幾倩青同蔓都走左~得番我同彤彤~之後坐左係到...聽聽下歌~又不禁地想起佢~唉~心酸~......之後走啦~諗住番home~但係落雨wo~去左彤彤home~玩下~之後都係諗唔通~個心好唔知點~叫左彤彤幫我check下塔羅x啦~之後...唉~聽到之後.....勁down囉~呆晒~不停咁眼濺起黎~彤彤覽住我~安慰我~之後我真係忍唔到啦~好想打比佢~佢今日成日都冇搵過我啦~之後傾左1min~cut左囉~都慣啦~之後傾多陣計~彤彤送我走lu~陪我行番home~之後佢黎埋我home~陪我玩傾計仔~因為佢驚我亂諗野唷!佢同我呀mun同呀哥傾計仔玩玩~之後仲食飯飯~10:00幾先走呀~佢同我d home相處得勁好~勁好傾唷!之後呀銘打黎~佢又玩呀銘~笨笨又係咁~哈~彤b~都係果句~thx you呀~^^>3<

ps1琴晚寫今日d稿~寫到好夜好夜先訓~又勁累wo~之後呀銘唔知痴左邊條線~我岩岩訓著好似2:00幾打黎wo~我以為佢有事啦~點知一打黎~問埋我d勁白痴既野~我真係好想用粗口罵佢架啦~我真係好累呀~訓著無耐~你就打電話黎~問埋d咁既野~之後我好嬲cut左線唷!哼~之後今日又6:00幾打黎~比佢吹脹~不過原來佢唔開心~唉~明既~不過我真係好累呀

ps2不過諗番起同佢地d智障人仕一齊合作真係好開心~好難忘~初時我都幾驚架~因為好驚唔知點相處但係後來就一d都唔驚~仲好like佢地tim呀~同佢地見幾過幾次~合作過搞過一次活動~真係學到好多野~佢地仲帶好多歡樂比我~真係令我好開心~^^"希望下次仲會有機會再同佢地合作搞活動比其他人啦~人人平等唷!

ps3蔓蔓~sor呀~今日陪唔到你去睇kary~我知你好想去架~不過我應成過你~會陪你去睇番一次~仲有丫~有時你唔開心~我睇得出架~唔好扮啦~傻婆~你真正開心果陣個樣係點我知道架~^^"日日掛住kary~呵

ps4今日打比佢之前~彤彤話如果佢唔聽既~就算啦~唉~如果聽既~就都仲ok既~之後打左2次冇開機wo~都唔知咩事~都唔敢打架啦~但係最後打多次~先聽~但係1min就cut左~佢話遲d打比我~但係好多時都唔會架啦~唉~明既~><"其實佢係咪想.........

3月5日e個日子~我真係好憎好憎~特別係2年前既e一日~e3年黎我e一日都會係到喊~冇開心過~都唔知點解~唉><"

刊登時間︰2006-03-05 10:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]