◆+☆╮泳豬豬 oO傻婆芝日記板板┘ o
 

     

                        

cecilia6710
暱稱: 癩◎徹底放棄◥泳豬
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Oo+痛心==┘放棄 o°...
e排既日記唷!!!!!
Oo+難忘的2日.┘ o°...
Oo+順其自然==┘ o°...
Oo+心情唔好==┘ o°...
文章分類
全部 (152)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 152
留言總數: 45
今日人氣: 21
累積人氣: 4496
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 22 日  星期三   晴天
Oo我覺得自己好衰囉!┘ o°

琴日好無奈囉~訓訓下~3:00幾~有人打黎~我以為夠鍾起身啦~點知......原來佢唔開心~想我陪佢~之後我同佢講~但係我唔得啦~如果我唔訓~一定今日死緊~之後cut左~今日遲左起身呀~搭唔到平時果班車~自己一個番school唷!之後番去~又叫下水~唉~青青好慘慘呀~同home 人嗌咬~慘慘唷!之後呀倩仲慘~無啦啦比人發脾氣~之後早會miss無啦啦走過黎問我地咩事唷!話呀倩喊得好勁~唉~之後講左小小呀~之後上課室~冇咩野~又係咁上堂~上上上~小息去左睇下倩倩有冇事~之後成班fd過左去哄佢唷!之後又上堂~art~係到玩泥~勁煩囉~之後lunch食飯飯~lunch~同琳琳又落去又上圖書館傾計仔~唉~煩屎~佢都叫我千其唔好亂黎唷!我都唔知點~之後又上堂~又同素豬玩玩玩~串串串~哈哈~頂~上ih~屎人呀sir又問我野~我都唔知點答啦~佢話我好似唔知愛發緊咩事咁~唉~因為係到諗緊野ma~之後班主任節~落去搵野~之後放學啦~本身要幫miss教d f.1 set table家政果d架~但係我地真係太累啦~所以唔幫lu~走啦~番home~ya!勁開心囉~又有得早放~倩倩又話想去素豬home~但係我好累~仲有好多野做所以唔想去唷!番home~番到落下先嚇屎~無啦啦見到佢~嚇鬼咩~好煩唷><"唔理~番home先~之後再同佢傾清楚~傾下計咁啦

ps1呀倩~你唔好再比$$我啦~兩姊妹~冇計架~你唔好同我計啦~唔緊要啦~算啦~再比我~絕交架~屎婆~^^"唔好唔開心啦~算啦~帶眼識人啦~我早就知會咁架啦~唉~好慘慘唷!!!!!!><"

ps2唉~其實我可以點呀?我覺得自己越黎越唔知做緊d咩~andy同我講果樣既野~我真係想比~但係.........唉~真係好煩唷!我又搞到一個都唔知點~好辛苦~sorry呀~唔好意思呀~對唔住呀~~~~~

ps3我諗清楚架啦~我都係唔應成住啦~真係唔想呀~果樣野~遲d先啦~如果真係愛我既~就唔會逼我架啦~我真係唔想架~老實講~如果真係因為e樣野~令感情淡既~我都冇野好講~我一定會好hurt~如果係因為e樣野~搞到.....分開既~我更加會覺得好荒謬~可能你永遠都唔明我點解唔肯~因為你唔係我~sorry呀~我冇話過唔比~但係唔係而家姐~我唔係唔信任你~但係我真係唔想呀~真係唔想呀~嗚嗚><"如果你真係覺得冇e一樣野唔得既~你同我講啦~之後既決定.....我一定會聽你話~但係我就真係唔想住囉~講真點解係你角度~唔比就等於唔愛架?點解會咁架??????

刊登時間︰2006-02-22 09:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 21 日  星期二   晴天
Oo+嚇屎我唷今日==┘ o° 愉快

日本身諗住早d訓架~但係要陪人~冇計啦~今日成6:30先起身~遲晒唷!><"之後又係咁番學~今日倩倩唔知做咩~好down唷!唔知做咩事呢~好唔開心唷佢~之後.....原來係因為....唉~佢真係慘唷~我都唔想再試啦~之後早會~要見miss~頂~星期日家長會呀~我諗住唔番啦~點知~prefect要人當值~唉~help~仲唔只一次~要當2次~頂~好慘囉~之後上去lu~又上堂啦~今日彤彤佢地出左去比賽呀~加油唷!e排我地3F班都唔齊人~成日都唔見人~所以都幾靜~之後不停咁上堂~lunch之後又上左圖書館傾計仔~之後又上堂~今日都冇咩特別呀~不過今日都幾開心囉~比素豬搞到~同佢不停咁玩~係到傻傻傻~癲癲癲~心情好番好多啦~都唔再多諗~今日上電腦先好笑~我係到玩禾禾個電話~之後我想聽歌啦~就聽啦~本身搞到好細聲架~但係唔知邊個搞左大聲呀~之後個個都聽到電話聲~係到嘩~之後好彩我話開左喇叭聽歌呀~之後呀sir都冇理到~呵呵~ya~之後今日放學lu~勁開心囉~本身冇得早走架~但係ling講多2講~就有得唔留啦~一放學又即走lo~勁開心囉~唔屎留係school~之後搭車車番去~倩倩同ling去左我果邊呀~佢地要買野食~之後仲上埋我home唷!之後我洗白白~佢地係到玩玩唷!卡~冇耐我就送佢地走啦~落左去~

ps1:倩倩你唔好唔開心啦~我都好明你感受~我f.1都試過~有咩就講出黎啦~同我講呀~唔好放係個心到呀~傻婆~知ma?

ps2素豬~哈哈~多謝你帶左咁多開心同搞笑既野比我wo~同你一齊真係笑爆~開心屎~仲有你地呀~倩,ling,彤,青,蔓,宜呀哥呀華~有你地係到真係笑爆囉~哈哈哈~^^"

ps3我咩都唔好再諗咁多啦~不過我知冇可能~盡量小諗啦~最緊要信佢囉~我對佢有信心~雖然之前我真係失望過好多次~但係我唔理~我會信佢~我只要做好自己本份~真係拎個心出黎~我諗佢會知道架~最緊要改左我d唔好野先唷!做番個溫柔體貼既女仔~

ps4嘩~今日就勁啦~從來都未試過做埋d咁既野架~我自己都嚇親~我竟然夠膽囉~如果平時既我~我肯定~我一定唔肯架~但係唔知點解~今次又覺得冇咩野唷!可能比到信心我啦~令我冇咁驚~不過真係好驚架~勁怕羞唷!><"哈哈~面都紅晒~望都唔係好敢望呀~不過始終要試架ma~.......

刊登時間︰2006-02-21 10:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 20 日  星期一   晴天
Oo真的要諗清楚o° 驚訝

琴日4:00起先肯去訓~之後一陣5:00幾彤彤就打黎叫我起身lu~勁無奈囉~都好似冇訓過~之後起身~個頭勁痛~好似冇力咁~好累呀~電話又響唔停~呀倩同呀華打黎~之後就勁急咁出門口lu~番到去~好彩~MISS未番~我去換衫~整頭~洗面~之後我又要化妝~勁亂WO~搞得e樣又搞唔得果樣~勁唔得閒~之後就趕落去hall~又黎一次lu~唉~屎得囉~今日d咪勁唔得呀~d聲出唔到呀~都唔知點算~我地試咪都試左勁耐wo~d主角d聲好差呀~之後無辦法都要照做~之後做到一半~學生要入場啦~我地就冇得排~要自己心裹自己諗啦~之後要really好~頂~之後等左個評判勁耐囉~佢唔識黎~飛的wo~等左佢勁耐~搞到青青好驚~捉住我隻手~之後我就叫佢唔屎驚~放鬆d~之後黎啦~就開始lu~驚屎~不過都ok既~但係因為今次有df.1仔做唷!不過都ok既~完成左~之後同個評判傾計∼佢都不停咁話我地好∼比左好多意見我地∼因為我地係第一年參加∼之後傾傾傾∼傾完∼好急咁去落妝∼嘩∼搞緊耐囉∼miss一定要我地上到身4堂呀∼頂∼搞完晒~我地上緊pe~好累唷!辛苦左成個朝早~之後又要上pe~練籃球呀~要考試~唉~要打啦~考完就落堂啦~之後又要趕去set table呀~今日上家政~好累呀~勁眼訓~但係都要做野~又要洗碗~執野~之後遲左食飯~食得一個字就打鍾~唔食~lunch~上左去搵旋旋~一陣有周會~諗住可以訓啦~點知.....個周會旋旋搞既~要我地幫手~唉~之後上左圖書館搞野~上英文堂~又問書~help呀~日日都問~之後先搞野~無啦啦派番英文test卷啦~miss就講第3高分啦~嚇屎我囉~無啦啦話係我wo~真係勁驚~我記得我唔係做得好好架咋~咁都得~之後素豬又話我啦~又話我咁勁~唔識佢啦~唉~之後miss同我講話做咩考試唔發力拎高分~係測驗果陣先拎好無奈囉~之後上完~就周會啦~行左出去~我地5個傻婆幫miss~唉~之後係後台幫下手~勁眼訓~坐坐下我都訓得著唷!屎素豬囉~傻架~話想跳舞wo~之後叫我咪訓~陪佢跳wo~佢都傻架~之後我就係到睇佢跳囉~哈哈哈~之後又出去講下野~玩下野~頂~好想打呀倩同素豬囉~明明講明4個出去講~之後佢地2個驚~唔出~得番我同青青出去~都係青青好~唉~佢2個~食屎囉~之後完lu~幫miss放番好d野~上番hall~放學lu~勁開心囉~今日我地終於可以早走啦~咩都唔屎理~唔屎幫手~見miss果d~因為我地今日真係好累唷!辛苦左成日~都冇停過~係咁係到做野~我琴晚又冇訓過~人都屎囉~之後咩都唔理~一放學~等齊人~就走lu~番home~勁開心囉~可以咁早放學~成年都冇試過啦~之前日日都要成6~7:00先放~真係好辛苦~今日勁開心~4:00幾走~5:00幾番左home~好累呀~好想快d訓覺~但係仲有好多野做~

ps1原來呀哥(johnson)你係咁關心我架~我真係好開心呀~我仲以為你只係識串我~玩我~但係原來唔係架~哈哈~多謝你唷!你叫我睇果個網~其實好有用既~令我諗通左d野~^^"thx you唷!!!!!其實你有時都幾體諒我架~

ps2琴日andy問完我一條問題~我琴日都冇訓~到今日都不停咁諗~其實應唔應該咩呢?我琴日果個答案又岩唔岩呢?但係我覺得我暫時都唔想住囉~因為我做人真係有我原則~有我既諗法~所以sorry唷!!!!係我唔好~><"

ps3我今日不停咁諗~但係都係唔想住~like一個人唔一定要咁既~只要自己知道心裹真係愛~唔會不忠~咁就得架啦~除左果樣~我咩ok囉~要我放棄咩都好~我都願意~但係果樣就一定唔得住~冇心理really之下囉~sorry呀~

刊登時間︰2006-02-20 07:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]